دانلود و خرید کتاب بازاریابی پروژه میلیند تریویکرام فادتری ترجمه ناصر سیف اللهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی پروژه اثر میلیند تریویکرام فادتری

کتاب بازاریابی پروژه

معرفی کتاب بازاریابی پروژه

کتاب الکترونیکی بازاریابی پروژه نوشتۀ میلیند تریویکرام فادتری و ترجمۀ ناصر سیف اللهی و یونس نیکخواه است و نشر ویرسو آن را منتشر کرده است. کتاب بازاریابی پروژه راهنمایی جامع و عملی برای بازاریابی پروژه است و جنبه‌هایی مهم از کسب‌وکار را شرح می‌دهد.

درباره کتاب بازاریابی پروژه

کتاب بازاریابی پروژه شامل انواع پروژه‌های زیرساختی کلیدی مانند جاده‌ها، فرودگاه‌ها، بندرها، برق، آبیاری، ساختمان‌های بازرگانی و صنعتی است. این کتاب تعاریفی کلیدی و مفاهیمی مانند بخش‌بندی، بازاریابی هدفمند، جایگاه‌یابی در پروژه‌ها و رفتار خریدار سازمانی را مورد بحث قرار می‌دهد و از تئوری‌های بازاریابی موجود اقتباس می‌کند و مطالعات موردی واقعی را برای نشان‌دادن کاربرد مفاهیم ارائه می‌دهد. تمرکز بر منطق بازاریابی پروژه، تکنیک‌های مذاکره و استراتژی‌هایی برای کمک به شرکت‌های پیمانکار و قراردادی برای تحقق قیمت‌گذاری بهتر و سودآوری پروژه در این کتاب تشریح شده است. کتاب حاضر راهنمایی ضروری برای بازاریابان و محققان حرفه‌ای است و برای مدارس کسب‌وکار، مدیران پروژه، کارآفرینان، شرکت‌های زیرساختی و استارتاپ‌ها مفید است.

خواندن کتاب بازاریابی پروژه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی که قصد راه‌اندازی یا مدیریت یک پروژه را دارند مناسب است.

بخشی از کتاب بازاریابی پروژه

«مدیریت پروژه و بازاریابی پروژه دو بُعد غالبی هستند که در ادبیات حوزه«پروژه‌ها» مشاهده شده است. ادبیات زیادی در زمینه مدیریت پروژه یافت می‌شود. بااین‌حال، دانش کمتری در حوزه بازاریابی پروژه در دسترس است و مشاهده خواهیم کرد که اصطلاح پروژه چگونه توسط این دو بُعد به شکل متفاوت بیان می‌شود. از منظر مدیریت پروژه، پروژه یک سازمان موقتی است که منابعی به آن اختصاص داده می‌شود تا در شرایط عدم اطمینان ذاتی و در زمانی که برای رسیدن به اهداف سودمند نیاز به یکپارچگی است، مدیریت بتواند تلاش منحصربه‌فرد، جدید و خاص انجام دهد. این تعریف صرفاً از منظر اجرا یا ساخت به «پروژه» نگاه می‌کند و بنابراین، از حامیان مالی و کاربران صحبت می‌کند. اصطلاح «موقت» نشان می‌دهد که یک زمان شروع و یک زمان پایان وجود دارد...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان