دانلود و خرید کتاب سیاه دل (جلد اول) کورنلیا فونکه ترجمه شقایق قندهاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سیاه دل (جلد اول) اثر کورنلیا فونکه

کتاب سیاه دل (جلد اول)

معرفی کتاب سیاه دل (جلد اول)

کتاب سیاه دل (جلد اول) نوشتۀ کورنلیا فونکه با ترجمۀ شقایق قندهاری در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده است. این کتاب، داستانی فانتزی دارد، جلد اول از مجموعه‌ای با همین نام است و برای نوجوانان بالای ۱۵ سال مناسب است. مگی فولچارت دختری ۱۲ ساله  است که نیرویی جادویی را از پدرش آموخته است. او می‌تواند با بلند خواندن کتاب، شخصیت‌های داستان را به دنیای واقعی بیاورد؛ اما این توانایی، دردسرهایی برای او و خانواده‌اش ایجاد می‌کند.

درباره کتاب سیاه دل (جلد اول)

سیاه دل (جلد اول) داستان دختری است با نیرویی جادویی. نیرویی که باعث می‌شود هر وقت او کتابی می‌خواند شخصیت‌های کتاب جان بگیرند و از دل داستان بیرون بیایند. این قدرت جادویی گروهی از تبهکاران را به فکر می‌اندازد که آن را تصاحب کنند. این رمان‌، پر از ماجراهای تخیلی، جذاب و دلهره‌آور است که در آن مرزی میان دنیای خیال و واقعیت احساس نمی‌شود.

دختر قهرمان داستان، مگی فولچارت نام دارد. او ١٢ ساله است. مگی و پدرش عاشق کتاب هستند. او این توانایی را دارد که با بلند خواندن کتاب، شخصیت‌های داستان را از دل آن به دنیای بیرون بکشاند. مگی این نیروی جادویی را از پدرش آموخته است. نیرویی که باعث دردسرهایی برای او و خانواده‌اش می‌شود. اگرچه او با کمک همین قدرت بر شخصیت منفی کتاب که قصد دارد پدر و مادرش را نابود کند، پیروز می‌شود.

سیاه دل (جلد اول) داستان فانتزی جذاب و پرهیجانی دارد. یکی از موضوع‌های اصلی این کتاب، اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی است. شخصیت اصلی داستان، مگی، دختر شجاعی است که شجاعت و قدرت خود را از کتاب خواندن و همذات‌پنداری با شخصیت‌های داستان‌ها آموخته است. او با کتاب‌ها زندگی می‌کند و گذران زندگی بدون آن‌ها برایش ممکن نیست. پدر مگی که این نیرو را به مگی نیز منتقل کرده کارش صحافی کتاب است. او در این قسمت مجموعه، با بلند خواندن یک کتاب، شخصیت‌های منفی داستان را به دنیای بیرون می‌کشاند. مگی متوجه این نیرو می‌شود و از اینجا زندگی‌اش تغییر می‌کند.

شخصیت‌های داستان فانتزی سیاه دل (جلد اول) ریشه در واقعیت دارند و حوادث، انسانی هستند. شخصیت‌پردازی داستان به‌گونه‌ای است که مخاطبان نوجوان آن می‌توانند با مگی و شخصیت او همذات‌پنداری کنند. این داستان موضوعی تازه دارد و فضای دلپذیری بر آن حاکم است. فضایی که آکنده از کشمکش و نبرد میان خیر و شر است. نویسنده با توصیف های زیبا و تأثیرگذار داستان را روایت می‌کند.

مجموعۀ سیاه دل، سه‌گانه‌ای فانتزی است که عنوان آن‌ها عبارت‌اند از: سیاه دل، طلسم سیاه دل و مرگ سیاه دل. این کتاب شایستۀ تقدیر در دوازدهمین دورۀ کتاب فصل جمهوری اسلامی ایران نیز شده است.

خواندن کتاب سیاه دل (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به نوجوانان دوستدار رمان‌های فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

Lightbringer
۱۴۰۲/۱۲/۲۵

بسیار عالی، لطفاً هر چه زودتر جلد دوم (طلسم سیاه دل) رو هم با ترجمه شقایق قندهاری از انتشارات کانون پرورش فکری موجود کنید.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰۴ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰۴ صفحه

قیمت:
۹۷,۰۰۰
تومان