دانلود و خرید کتاب به زمین می خورم ویکی کاب ترجمه شهلا انتظاریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به زمین می خورم اثر ویکی کاب

کتاب به زمین می خورم

معرفی کتاب به زمین می خورم

کتاب الکترونیکی به زمین می خورم نوشتهٔ ویکی کاب با ترجمهٔ شهلا انتظاریان از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. این کتاب برای آشنایی گروه سنی «ب» با نیروی جاذبهٔ زمین نوشته شده است.

درباره به زمین می خورم

نویسنده در کتاب به زمین می‌ خورم کوشیده است با مثال‌هایی ملموس، نیروی جاذبهٔ زمین را توضیح دهد. نویسنده با پرسش از کودکان شروع می‌کند. او پرسیده است که آیا می‌دانید وقتی می‌افتید چه می‌شود؟ وقتی شیر را روی زمین می‌ریزید چه می‌شود؟ می‌دانید چه چیزی باعث افتادن اجسام می‌شود؟ سپس افتادن اشیا به زمین را با نقاشی‌ها زیبا و تصاویر گویا نشان می‌دهد. کتاب به زمین می‌ خورم از مجموعه‌ٔ «بازی با علم»، با زبانی ساده و تصویرهای زیبا و قابل‌درک برای کودکان مسائل علمی را توضیح داده و به آموزش موضوع نیروی جاذبهٔ زمین برای کودکان می‌پردازد. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای فهم بهتر مطالب آزمایش‌های ساده و جالبی را طرح کرده است. داستان علاوه‌بر سرگرم‌کردن کودک، باعث تغییر رفتار کودک هم می‌شود. وقتی مربیان و والدین برای فرزند خود داستانی را می‌خوانند، آزمایشی را انجام می‌دهند یا یک تجربهٔ شخصی را بازگو و بازآفرینی می‌کنند، تأثیر بسیاری بر رشد شخصیت او خواهند داشت. این شیوهٔ خواندن داستان و بازآفرینی مطالب کتاب، با انجام آزمایش برای تقویت حافظهٔ کودکان بسیار کاربردی و مفید است. در کتاب به زمین می‌ خورم چند حرکت به بچه‌ها پیشنهاد می‌‌شود که با انجام‌دادن آن بتوانند به وجود نیروی جاذبهٔ زمین پی ببرند و خودشان به‌صورت عملی این موضوع را درک کنند و یاد بگیرند.

خواندن کتاب به زمین می خورم  را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به گروه سنی «ب» برای آشنایی با نیروی جاذبهٔ زمین پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب به زمین می خورم

« آیا می‌دانی وقتی که می‌افتی، چه می‌شود؟ به زمین می‌افتی! آیا می‌دانی وقتی شیر را می‌ریزی، چه می‌شود؟ به زمین می‌ریزد! توپی را به هوا پرتاب کن. ببین چه می‌شود. توپ کمی بالا می‌رود و بعد به طرف پایین بر می‌ گردد. چیزهای دیگری را هم به هوا پرتاب کن. مثل دسته کلید مادرت. یا یک مکعب. وقتی چیزی می‌افتد، به کدام طرف می‌افتد؟ آیا بالا هم می‌رود؟ می‌دانی چه چیزی باعث افتادن اجسام می‌شود؟ نیرویی که به آن نیروی جاذبه می‌گویند. تا وقتی روی زمین هستیم،‌ نمی‌توانیم از دست این نیرو فرار کنیم. نیروی جاذبه همیشه اجسام را به طرف خودش می‌کشد. می‌دانی به کدام طرف؟ پایین پایین پایین»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۴۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۸,۷۰۰
تومان