دانلود و خرید کتاب آخرین سفر خرس اودو ویگلت ترجمه سیدمهدی شجاعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آخرین سفر خرس اثر اودو ویگلت

کتاب آخرین سفر خرس

معرفی کتاب آخرین سفر خرس

کتاب الکترونیکی «آخرین سفر خرس» نوشتهٔ اودو ویجلت است با تصویرگری کریستینا کادمون و ترجمهٔ سیدمهدی شجاعی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چاپ شده است.

درباره کتاب آخرین سفر خرس

یکی از مسائل مهمی که در زندگی انسان وجود دارد مرگ و سوگ است. از طرفی کودکان درک درستی از مرگ و سوگ ندارند و توضیح این مرحله از زندگی برای آن‌ها مشکل است. در کتاب آخرین سفر خرس ما با داستانی کودکانه دربارهٔ مرگ روبه‌رو هستیم. خرس پیر و مهربانی از بیماری سختی رنج می‌برد. او می‌داند که از این بیماری نجات پیدا نمی‌کند و دوستانش دور او جمع می‌شوند تا با او خداحافظی کنند؛ زیرا این سفر، سفری متفاوت از سفرهای دیگر است. کتاب آخرین سفر خرس تصویری زیبا به کودکان ارائه می‌دهد تا با مرگ و چرایی آن و مراحل سوگ بیشتر آشنا شوند.

کتاب آخرین سفر خرس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به نوجوانان و نونهالان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آخرین سفر خرس

«خرگوش صحرایی توی جنگل دوید و فریاد زد: "خرس بیمار است! خرس بیمار است! " حیوان‌ها وقتی این خبر را شنیدند، باعجله به‌طرف لانه خرس دویدند.

نزدیک لانه خرس، گورکن به آنها گفت: "هیس خرس باید استراحت کند"

حیوان‌ها ساکت شدند. همه آنها خرس پیر و مهربان را دوست داشتند. او همیشه با آنها بود و هیچ‌کدام زمانی را که او آنجا نبود به یاد نمی‌آوردند.

خرس با صدای بلند گفت: "چرا بیرون این‌قدر ساکت است؟ چه سکوت بدی! دوستان من کجا هستند؟" با شنیدن صدای خرس همه به لانه‌اش رفتند و ساکت و آرام دورش حلقه زدند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۶,۸۰۰
تومان