دانلود و خرید کتاب اعداد صحیح مهدی کوچاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اعداد صحیح اثر مهدی کوچاری

کتاب اعداد صحیح

نویسنده:مهدی کوچاری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اعداد صحیح

کتاب «اعداد صحیح» نوشتۀ مهدی کوچاری است و انتشارات اولین‌ها آن را منتشر کرده است. اعداد صحیح، کتاب کار مبحثی ریز طبقه‌بندی‌شدهٔ جواب دار و دارای کاربرگ است که آموزش مفهومی و نمونه سؤالات حل شده برای هر قسمت را در برمی‌گیرد.

درباره کتاب اعداد صحیح

این اثر یک کتاب کار با مباحث مشخص و طبقه‌بندی‌شده است. آموزش مفهومی و نمونه سؤالات حل‌شده در هر قسمت به همراه پاسخ سؤالات، از ویژگی‌های این کتاب است. کتاب به زبانی ساده و قابل‌فهم، مفاهیم را توضیح داده و با ارائۀ مثال‌ها و تمرین‌های کاربردی، فرصت‌هایی برای تمرین و تسلط بیشتر بر اعدادصحیح فراهم می‌آورد.

مهدی کوچاری، نویسندۀ کتاب اعداد صحیح، باتکیه‌بر روش‌های آموزشی نوین و تأکید بر اهمیت فهم عمیق مفاهیم به‌جای حفظ‌کردن آن‌ها، راهکارهایی کاربردی ارائه می‌دهد. کتاب با ارائه توضیحات دقیق، نکات کلیدی و تمرین‌های متنوع، اعداد صحیح را به تجربه‌ای جذاب و اثربخش تبدیل می‌کند. این کتاب همچنین، به تقویت تفکر منطقی و حل مسئله در مخاطب کمک می‌کند. کتاب اعداد صحیح برای دانش‌آموزان طراحی شده است. آن‌ها می‌توانند با خواندن توضیحات و دیدن نمونه‌های حل‌شده در ابتدای هر فصل راه‌حل‌ها را به‌خوبی یاد بگیرند و در مراحل بعد بدون نگاه به جواب‌ها مسائل را حل کنند.

فهرست مطالب کتاب اعداد صحیح عبارت است از: «مشخص‌کردن اعضای یک مجموعه – قسمت اول»، «مشخص‌کردن اعضای یک مجموعه – قسمت دوم»، «نوشتن چند عدد صحیح یا حقیقی از کوچک به بزرگ»، «جمع و تفریق اعداد صحیح – قسمت اول»، «جمع و تفریق اعداد صحیح – قسمت دوم»، «جمع و تفریق اعداد صحیح با علامت‌های کنار هم»، «جمع و تفریق عدد صحیح با عدد صحیح – مربع دار»، «جمع و تفریق همراه با یک پرانتز سه عدد صحیح»، «جمع و تفریق همراه با دو پرانتز چند عدد صحیح»، «جمع و تفریق همراه با پرانتزهای تو‌در‌توی چند عدد صحیح»، «جمع و تفریق اعداد صحیح دورقمی یا اعداد بزرگ‌تر»، «حل مسائل با انتخاب جمع یا تفریق اعداد صحیح – نوع اول»، «حل مسائل با انتخاب جمع یا تفریق اعداد صحیح – نوع دوم»، «حل مسائل با انتخاب جمع یا تفریق اعداد صحیح – نوع سوم»، «ضرب دو عدد صحیح در یکدیگر»، «ضرب سه عدد صحیح در یکدیگر»، «تقسیم دو عدد صحیح بر یکدیگر»، «محاسبه حاصل عبارت جبری باتوجه‌به تقدم عملیات – نوع اول - پرانتزهای جدا از هم»، «محاسبه حاصل عبارت جبری باتوجه‌به تقدم عملیات – نوع دوم - پرانتزهای درون هم»، «محاسبه حاصل عبارت جبری باتوجه‌به تقدم عملیات – نوع سوم - تقدم توان»، «محاسبه حاصل عبارت جبری باتوجه‌به تقدم عملیات – نوع چهارم - ضرب و تقسیم‌های جدا از هم» و «محاسبه حاصل عبارت جبری باتوجه‌به تقدم عملیات – نوع پنجم - ضرب و تقسیم‌های کنار هم»

 از دیگر آثار مهدی کوچاری می‌توان به «ساختن معادله درجه یک»، «ریاضیات»، «معادله‌های درجه ۲ و ۳ و ۴»، «خط و دستگاه معادلات خطی»، «عبارت‌های جبری قسمت اول» و «اتحادهای مهم ریاضیات» اشاره کرد.

خواندن کتاب اعداد صحیح را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانش‌آموزان دورۀ متوسطۀ اول پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۱ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۱ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان