دانلود و خرید کتاب اصول بازاریابی اجتماعی محسن زمانی فروشانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول بازاریابی اجتماعی اثر محسن زمانی فروشانی

کتاب اصول بازاریابی اجتماعی

معرفی کتاب اصول بازاریابی اجتماعی

«بازاریابی اجتماعی» نوشته محسن زمانی(-۱۳۶۴) و شهرزاد هوشمندی‌نیا است.

بازاریابی اجتماعی حوزه و قلمرو علم جدیدی است که می‌کوشد با استفاده از فنون بازاریابی تجاری، اهداف و مقاصد اجتماعی را تحقق بخشد. بر اساس مفهوم بازاریابی اجتماعی، مدیران بازاریابی سازمان‌ها ناگزیر خواهند بود در تعیین راهبردها و خط‌مشی‌های بازاریابی خود عوامل مهمی نظیر خواسته‌های مصرف‌کنندگان و منافع جامعه در کوتاه‌مدت و بلندمدت را در نظر بگیرند و این واقعیت یعنی پذیرش مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها.

بازاریابی اجتماعی با استفاده از مفروضات و مفاهیم بازاریابی تجاری برای دعوت به تغییر در باورها، نگرش‌ها و رفتارهای انسانی می‌پردازد. تفاوت اولیه‌ی بازاریابی اجتماعی با سایر حوزه‌های بازاریابی در اهداف و مقاصد آن آشکار است. هدف اصلی بازاریابی اجتماعی تأثیرگذاری بر رفتارهای اجتماعی و انسانی است.

فصل‌های اول، دوم و سوم با هدف آشنایی مقدماتی خوانندگان با بازاریابی اجتماعی نگارش یافته است و شامل بحث‌های نظری، تعاریف و اشاره‌ای به برخی مقالات منتشر شده در این حوزه است. فصل‌های دیگر کتاب به شیوه‌ای نوشته شده است که به خواننده توانایی فهم و تحلیل نمونه کمپین‌های بازاریابی اجتماعی را بدهد و ایشان را با دامنه وسیع موضوعات مرتبط با بازاریابی اجتماعی آشنا سازد و از طرف دیگر سعی در آشنایی اولیه خواننده متخصص با اصول طراحی و اجرای کمپین‌های بازاریابی اجتماعی را نیز داشته است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۰۱ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۰۱ صفحه

قیمت:
۳۹,۹۰۰
تومان