دانلود و خرید کتاب دلقک جیل اگلتون ترجمه ویلیام نیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دلقک اثر جیل اگلتون

کتاب دلقک

نویسنده:جیل اگلتون
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب دلقک

کتاب الکترونیکی دلقک نوشتهٔ جیل اگلتون با ترجمهٔ ویلیام نیری و از انتشارات شرکت رسانه ساز دانش است. این کتاب دوزبانه، مناسب گروه سنی (ب) و (ج) است و به‌منظور آشنایی آنان با تجربه‌های جدید در زندگی نوشته شده است.

درباره کتاب دلقک

کتاب دلقک همراه با تصویرسازی‌های زیبا با زبانی کودکانه در‌بارهٔ ماجراهای خرید یک دلقک است. این داستان برای آموزش‌های اولیه به کودکان مناسب است. دلقک ابتدا یک لیست خرید می‌نویسد و برای خرید به فروشگاه دماغ‌فروشی برای خرید دماغ مخصوص دلقک‌ها می‌رود. او یک دماغ قرمز، یک کلاه زرد و یک پیراهن بنفش می‌خرد و همه را توی کیفش می‌گذارد، اما وقتی به خانه می‌رسد از وسایلش خبری نیست. کتاب با بیان داستان‌هایی مثل داستان دلقک قصد آموزش مهارت‌های زندگی به بچه‌ها را دارد. کودکان با برخورد با مسائل زندگی تجربه‌های جدیدی کسب می‌کنند و در این امور ورزیده می‌شوند. آشنایی بچه‌ها با انواع شیوه‌های رفتاری بهتر است از سن پایین و از طریق خواندن کتاب‌های مختلف شروع شود. یادگیری در زمان کودکی تأثیر بسیار بیشتر از یادگیری در دورهٔ بزرگسالی دارد. کودکان در این کتاب‌ها با زبان ساده و تصاویر گویا با موضوعاتی آشنا می‌شوند که در زندگی‌شان نقش مهمی را ایفا می‌کنند. کودکان با بسیاری از موضوعات در محیط زندگی‌شان مواجه می شوند اما اطلاعات بسیار کمی در‌باره آن‌ها دارند که با مطالعه کتاب‌های مربوط به آن موضوع آگاهی پیدا می‌کنند. در این کتاب برای فهم بیشتر موضوع از تصویرها و نقاشی‌های رنگی و زیبا و مناسب استفاده شده است که باعث علاقهٔ بیشتر بچه‌ها به مطالعه این کتاب می‌گردد. شرکت انتشارات رسانه ساز دانش به منظور استفاده بهتر، مفیدتر و مطلوب‌تر بچه‌ها متن کتاب را با خط درشت، زیبا و نثر ساده و روان نوشته است. متن کتاب با صفحه‌های طراحی شده متناسب با نیاز بچه‌های گروه سنی (ب) و (ج) تدوین گردیده است. متن کتاب هم به فارسی هم به انگلیسی است. همچنین این اثر حاوی سؤالاتی است که کودکان را به فکر وا می‌دارد. 

خواندن کتاب دلقک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به بچه‌های گروه سنی (ب) و (ج) و برای آشنایی آنان با مهارت‌های زندگی، تجربه‌ها و مهارت‌های جدید در مواجهه با مسائل مختلف پیشنهاد می‌کنیم.

 بخشی از کتاب دلقک

«دلقک فهرست خریدش را نوشت.

clown made a shopping list

فهرست خرید Shopping list nose, hat, shirt  

به دماغ فروشی رفت. یک دماغ قرمز خرید و آن را در کیفش قرار داد.

He went to the shop. He got a red nose, and he put it in his bag»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

حجم

۸٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان