دانلود و خرید کتاب انگیزه شروع (خلاصه کتاب) جیسون ووماک ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انگیزه شروع (خلاصه کتاب) اثر جیسون ووماک

کتاب انگیزه شروع (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب انگیزه شروع (خلاصه کتاب)

کتاب انگیزه شروع (خلاصه کتاب) نوشتۀ جیسون ووماک با ترجمۀ گروه مترجمان شنیدار در شنیدار نگار نوین به چاپ رسیده است. چطور حتی وقتی برایمان سخت است، شروع کنیم؟ این کتاب حاوی آموزه‌هایی برای شروع تازه در زمان سختی است.

درباره کتاب انگیزه شروع (خلاصه کتاب)

کتاب انگیزه شروع (خلاصه کتاب)، راهنمایی ارزشمند برای دورۀ سختی است. به این جمله‌ها دقت کنید: اهداف مختلفی را که تا به حال با امید و آرزوی بسیار برای زندگی خود تعیین کرده‌اید به یاد آورید. چند درصد از آن‌ها محقق شده‌اند؟ چند درصد از آن‌ها زیر تلی از دل‌مشغولی‌های روزمره و بهانه‌های بی‌شمار مدفون شده‌اند؟ آیا احساس می‌کنید زندگی بر وفق مرادتان نیست و همواره در حال درجا زدن هستید؟ نویسنده می‌گوید این موضوع ایرادی ندارد؛ زیرا همهٔ ما در چنین موقعیتی بوده‌ایم. او به همۀ مخاطبانش نوید می‌دهد که خوشبختانه، استراتژی‌های سودمندی برای کمک به آن‌ها وجود دارند. خواننده در این کتاب خواهد دید که با مشخص کردن انگیزه‌های حقیقی خود، نظارت بر روند پیشرفت خود و یافتن الگو و مربی‌های خوب می‌تواند مصمم در راه اهدافش گام بردارید.

جیسون ووماک در این کتاب، مهارت‌ها و ابزارهایی را به ما آموزش می‌دهد تا در زمانی که توان و انرژی لازم را برای انجام کاری نداریم، بتوانیم با این آموزش‌ها با انگیزۀ کافی شروع کنیم و ادامه دهیم. وومارک معتقد است که یک دستورالعمل مشخص برای رسیدن به موفقیت وجود ندارد و انسان‌ها باید با توجه به وضعیت زندگی خود تغییر کنند و زندگی خود را بهبود بخشند. او بر اساس همین نگره کتاب را نوشته است.

جیسون ووماک، بنیان‌گذار و مدیرعامل مؤسسه‌ای به نام خودش است. او و همکارانش با ارائۀ مشاوره در زمینۀ مدیریت و رهبری مؤثر، افراد، کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک و سازمان‌های مختلفی را در راه رسیدن به اهدافشان یاری می‌کنند. او مربی کاربلدی است که به تیم‌ها و متخصصان آموزش می‌دهد چگونه بهره‌وری خود را افزایش دهند و در محیط کار، عملکرد بهتری داشته باشند. وومارک با رویکرد عملی و نتیجه‌محور خود در کار، نتایج درخشانی کسب کرده است و مؤسسات غیرانتفاعی و خیریه و ارگان‌های دولتی از دانش او بهره‌مند شده‌اند. او در دانشگاه نیروی هوایی آمریکا نیز تدریس می‌کند.

در کتاب انگیزه شروع (خلاصه کتاب)، وومارک ۴ استراتژی را مشخص کرده است که ساده و در عین حال مؤثر هستند و به‌عنوان راهنمایی کمک می‌کنند تا بتوانید به‌طور پایدار در جهت اهداف شخصی و حرفه‌ای خود کار کنید. اول اینکه دوست دارید به چه نامی شناخته شوید؟ مشخص‌ کردن آوازه‌ای که دوست دارید با آن شناخته شوید قدم اول است. دوم، یافتن الگو و مربی مناسب و یاری‌طلبی از آن‌ها است. در این مورد باید بار دیگر اهداف زندگی خود را در نظر بیاورید؛ چه آن‌ها که در گذشته به دست آورده‌ید و چه آن‌هایی که در فهرست انتظار به سر می‌برند. او می‌گوید خوب که دقت کنید می‌بینید که برای بسیاری از آن‌ها اشخاصی را در نظر دارید که در آن زمینه‌ها به موفقیت والایی رسیده‌اند. استراتژی بعدی این است که چطور پروژه‌های خود را به‌خوبی کنترل کنیم؟ بهترین رویکرد، تقسیم پروژه‌های بزرگ به پروژه‌های کوچک قابل کنترل است. استراتژی بعدی این است که چگونه از وقوع بحران جلوگیری کنیم؟ نشانه‌گذاری و نظارت بر آن‌ها برای جلوگیری از وقوع بحران راه‌‌حلی است که دربارۀ آن توضیح می‌دهد. در نهایت، در صورت بروز مشکل چکار کنیم؟ پاسخ ایجاد تغییر در صورت بروز مشکل است. وومارک می‌گوید آخرین ابزار در جعبۀ ابزار انگیزشی فرد، توانایی اصلاح و تغییرپذیری است.

خواندن کتاب انگیزه شروع (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های انگیزشی، موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

من دو بار سرطان را شکست دادم (شما هم می توانید)
حمید عشقی
این هیولا تو را دوست دارد
لیلی مجیدی
محمدعلی کیست؟
جیمز باکلی جونیور
مناسبات دین و فلسفه در جهان اسلام
رضا اکبریان
دیالکتیک حاکمیت محوری و پارادایم حقوق بشری
حمیدرضا شعبانی فرد
اصول یادگیری، آموزش و قوانین بدمینتون
اسماعیل ویسیا
خواستن
آیت قدیری
انقلاب خمینی (ره) احیای ارزش های حسینی
سیدحسین اسحاقی
مطالعات قرآنی معاصر در غرب
سعید شفیعی
بررسی معضلات حاشیه نشینی شهر مشهد مقدس به روش (SWOT)
کاظم رفیعی
بخوان، دفن نکن، بخوان
جسمین وارد
خفاش کور لایق وصال آفتاب نیست
هدا ناصری
تحلیل بزه دیده ‌شناختی جرایم مبتنی بر نفرت
سارا پارسافر
زلال احکام ۲
امیربهاءالدین اعلایی نژاد
هنر زندگی خردمندانه
شارون لبل
شکوفه های گیلاس روسری تو
سعادت عبدولی
پرسشنامه های ارزیابی جسمانی با رویکرد ارتوپدیک
دیوید جی. مگی
خصوصیات عالم ربانی در قرآن و حدیث (تاجیکی)
باباجان محمدرضایف
گام به گام با شاهنامه فردوسی (جلد اول)
مهران امینی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

حجم

۲۰٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان