دانلود و خرید کتاب برنامه درسی محیط زیستی علیرضا تاجیک
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برنامه درسی محیط زیستی اثر علیرضا تاجیک

کتاب برنامه درسی محیط زیستی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب برنامه درسی محیط زیستی

کتاب برنامه درسی محیط زیستی نوشتهٔ علیرضا تاجیک و افسانه صابر کرگان است. انتشارات هورین این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره انتشارات هورین

انتشارات هورین به کوشش جمعی از دانش‌آموختگان دانشگاه‌های برتر کشور در سال ۱۳۸۷ شروع به کار کرده است.

انتشارات هورین فعالیت خود را با نگاهی متفاوت به صنعت چاپ و نشر در حوزه نشر کتاب‌های علمی، ادبی، پژوهشی و تخصصی آغاز کرده است.

این نشر در زمینه‌های تخصصی چون رشته‌های علوم پایه، فنی و مهندسی کتاب‌های شایان توجهی را منتشر کرده است. برخی دیگر از کتاب‌هایی که هورین منتشر می‌کند از این قرار است:

کتاب‌های مرجع: کتاب‌های مرجع مجموعه‌ای از کتاب‌های تخصصی هستند که مجرب‌ترین متخصصان در آن حوزه‌ها تألیف کرده‌اند. کتاب‌های مرجع هورین عمدتا در حوزهٔ علوم نوین و نوظهور هستند.

کتاب‌های درسی: انتشارات هورین در حوزهٔ کتاب‌های درسی طیف وسیعی از کتاب‌های درسی و قابل استفاده توسط دانشجویان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را به انتشار رسانده است.

کتاب‌های سریالی: کتاب‌های سریالی مجموعه‌ای از کتاب‌های تخصصی هستند که در یک رشتهٔ مشخص و در موضوعات متنوع منتشر می‌شوند. این کتاب‌ها که حد واسط ژورنال‌های تخصصی و کتاب‌های علمی محسوب می‌شوند به مخاطبان این امکان را می‌دهد تا با جدیدترین موضوعات و مباحث در یک رشتهٔ خاص علمی آشنا شوند. در واقع این کتاب‌ها به صورت مجموعه مقالاتی هستند که حول محور موضوع اصلی کتاب نگاشته می‌شوند. این کتاب‌ها دارای موضوعاتی منظم هستند که در انتشار آنها پیوستگی موضوعی در نظر گرفته می‌شود.

راهنماها: راهنماها کتاب‌هایی هستند که آخرین شیوه‌نامه‌ها و پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها را در حوزهٔ علوم تجربی و همچنین نرم‌افزارها در اختیار محققان و اساتید قرار می‌دهد. با استفاده از این راهنماهای کاربردی مراحل گام به گام انجام تحقیق در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

کتاب‌های چند مؤلفی: کتاب‌های اشتراکی یا چند مؤلفی مجموعه‌ای از کتاب‌های انتشارات هورین هستند که توسط محققان و مؤلفان متفاوت نگارش می‌شوند. مهم‌ترین مزیت این کتاب‌ها این است که هر فصل از این کتاب‌ها توسط محققان متخصص در آن حوزه نوشته می‌شود.

کتاب‌های تدوین‌شده بر اساس رساله یا تزها: رساله یا تزهای دانشجویان منابع علمی بسیار پرارزشی هستند که به دلیل عدم انتشار آنها معمولا بخش بزرگی از جامعه علمی از دسترسی به آنها محروم می‌‌مانند. انتشارات هورین با مشارکت مؤسسه علمی پژوهشی هورین و با همکاری متخصصان و دانشجویان این امکان را فراهم می‌کند تا دانشجویان رساله یا تزهای خود را در قالب کتاب‌های پژوهشی تدوین کنند و آنها را در اختیار جامعه علمی قرار دهند.

خواندن کتاب برنامه درسی محیط زیستی را به چه کسانی پیشنهاد می‌ کنیم.

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان زیست شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان