دانلود و خرید کتاب در بازی بمان جول اوستین ترجمه فرامرز رضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در بازی بمان اثر جول اوستین

کتاب در بازی بمان

معرفی کتاب در بازی بمان

کتاب در بازی بمان نوشتهٔ جول اوستین و ترجمهٔ فرامرز رضایی است و انتشارات کتاب درمانی آن را منتشر کرده است. با خواندن این کتاب متوجه می‌شوید سختی‌های زندگی آنقدرها هم بزرگ نیستند.

درباره کتاب در بازی بمان

در طرح آفرینش شما نیرویی در جریان است که از پس هر چیزی برمی‌آید و شما را به انجام هر کاری توانمند می‌سازد. شما بر این جهان قدم نگذاشته‌اید تا در میانه‌ٔ راه کم بیاورید و از ادامه‌ٔ مسیر زندگی منصرف شوید؛ نه کمبودی هست و نه ضعفی. شما به سلاح نیرومندی مجهز شده‌اید تا از پس هر مشکلی برآیید.

سهل است که به‌هنگام رودررو شدن با نومیدی، دل‌شکستگی و بی‌عدالتی آزرده‌خاطر شده و سر تسلیم فرود آوریم؛ اما خسته و کوفته به کنجی خزیدن و زخم‌ها را تیمار کردن راه‌حل مناسبی نیست. بهتر آن است که در حضور رنج‌ها و ناملایمت‌های زندگی، خیره به چشمان موانع سر راهمان بنگریم و بگوییم: «تو در حد و اندازه‌ٔ من نیستی. برای رویارویی با تو آماده‌ام و چیزی از تو کم ندارم. می‌توانم از پست برآیم.»

جول اوستین در کتاب در بازی بمان به شما کمک می‌کند تا ذهنیتی پیروزی‌طلب را در اختیار گرفته و تا انتها در بازی بمانید تا تک‌تک لحظات زندگی‌تان سراسر سرور و شادمانی شود.

خواندن کتاب در بازی بمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های خودیاری و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۲۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۶۲۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان