دانلود و خرید کتاب زنبورک و حیوان های جنگل تهمینه ترابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زنبورک و حیوان های جنگل اثر تهمینه ترابی

کتاب زنبورک و حیوان های جنگل

معرفی کتاب زنبورک و حیوان های جنگل

کتاب زنبورک و حیوان‌های جنگل نوشتۀ تهمینه ترابی در انتشارات آرمان رشد به چاپ رسیده است. این کتاب، داستانی مصور و مناسب برای کودکان گروه سنی ب است که در مجموعۀ ضرب‌المثل‌های شیرین قرار دارد.

درباره کتاب زنبورک و حیوان های جنگل

کتاب زنبورک و حیوان‌های جنگل یکی دیگر از مجلدهای مجموعۀ دوست‌داشتنی ضرب‌المثل‌های شیرین است. در هر جلد از این مجموعه، یکی از ضرب‌المثل‌های فارسی در قالب داستانی آموزنده، به کودکان یاد داده شده است. ضرب‌المثل گونه‌ای از بیان است که معمولاً تاریخچه و داستانی پندآموز در پس آن‌ها نهفته‌ است. بسیاری از این داستان‌ها از یاد رفته‌اند و پیشینهٔ برخی بر بعضی از مردم روشن نیست، با این حال، در محاوره همچنان به‌ کار می‌روند. زبان فارسی، با توجه به ماهیت و تاریخچۀ خود، گنجینه‌ای از امثال و حکم را در خود دارد. آموختن این ضرب‌المثل‌ها به کودکان در قالب داستان، ابتکار جالبی است که در این مجموعه شاهد آن هستیم. با این کار، علاوه بر اینکه معنا و کاربرد درست ضرب‌المثل‌ها به کودکان یاد داده می‌شود، آن‌ها را در کسب مهارت‌های زندگی نیز یاری می‌کند.

موضوع کتاب زنبورک و حیوان‌های جنگل، ضرب‌المثل «یک دست صدا ندارد» است. این ضرب‌المثل به موضوع همدلی و همبستگی میان انسان‌ها اشاره می‌کند؛ یعنی هر مشکل و دغدغه‌ای را می‌شود با همدلی و همکاری حل کرد؛ زیرا خیلی از کارها را نمی‌توان به‌تنهایی به انجام رساند؛ بنابراین در موقعیت‌های سخت باید از دیگران کمک بگیریم و با آنان همکاری کنیم.

در داستان زنبورک و حیوان‌های جنگل، یک جوجه‌تیغی کوچک در حالی که می‌خواست با رد شدن از روی یک چوب به آن طرف رودخانه برود داخل رودخانه می‌افتد و تنها می‌تواند دستش را به شاخۀ کوچکی بند کند. زنبورکی که همان حوالی دنبال عسل خوشمزه بود، صدای کمک جوجه‌تیغی را می‌شنود. او  می‌خواهد به جوجه‌تیغی کمک کند و او را نجات دهد؛ اما تنهایی زورش نمی‌رسد که او را از آب بیرون بکشد. حالا باید چکار کند؟ کسی هست که به او کمک کند؟

 سراسر صفحه‌های این کتاب، تصاویر رنگارنگ و بامزه دارد که خواندن آن را برای کودکان دلچسب می‌کند و باعث می‌شود علاوه بر فهم بهتر داستان، از ادامۀ آن خسته نشوند.

خواندن کتاب زنبورک و حیوان های جنگل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار کتاب‌های داستان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸ صفحه

قیمت:
۹,۶۰۰
تومان