دانلود و خرید کتاب حقیقت چیست؟ میثم رهبریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حقیقت چیست؟ اثر میثم رهبریان

کتاب حقیقت چیست؟

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب حقیقت چیست؟

کتاب حقیقت چیست؟ نوشتۀ میثم رهبریان در انتشارات مانیان به چاپ رسیده است. این کتاب، دربارۀ خودشناسی و اهمیت آن در زندگی انسان و نیز دربردارندۀ تمرین‌های عملی برای رسیدن به آن است. این تمرین‌ها شامل ۳۰۰ سوال کاربردی و ۲۷ تمرین عملی برای خودشناسی می‌شود.

درباره کتاب حقیقت چیست؟

گاهی آشفته هستیم، گاهی غمگین و گاهی کج‌خلق بی‌آنکه دلیلی برایشان داشته باشیم. گاهی فقط بلاتکلیف هستیم و نمی‌دانیم چرا؟ این در حالی است که از جزئیات اشیاء پیرامونمان آگاهی داریم؛ اما به خودمان که می‌رسد اوضاع جالب نیست. کتاب حقیقت چیست؟ دربارۀ همین موضوع است: چطور خودمان را بشناسیم.

خودشناسی بهترین کار یا بهتر است گفته شود بهترین لطفی است که یک انسان برای زندگی خودش انجام می‌دهد. کتاب حقیقت چیست؟ تلنگری به این موضوع است. این کتاب در ۴ فصل تدوین شده است. فصل اول خودشناسی نام دارد و توضیح می‌دهد چرا این موضوع اهمیت دارد، تأثیرهای آن چه هستند، بهترین راه برای رسیدن به خودشناسی چیست و در پایان ۵ تکنیک کلیدی برای خودشناسی ارائه می‌کند. فصل دوم به معرفی تست‌هایی برای خودشناسی اختصاص یافته است. در فصل سوم ۳۰۰ پرسش کاربردی برای خودشناسی مطرح شده و در فصل چهارم نیز ۲۷ تمرین برای خودشناسی آمده است.

 پرسش‌ها و تمرین‌های کتاب حقیقت چیست؟ از منابع مختلفی چون کتاب، اینترنت و تجربۀ افراد متخصص گردآوری شده‌اند. تعدادی نیز حاصل فکر و تجربۀ نویسندۀ کتاب هستند. این پرسش‌ها کمک می‌کنند ذهن روشن شود و بتواند بهتر به خودشناسی برسد.

خواندن کتاب حقیقت چیست؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های خودیاری و روانشناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب حقیقت چیست؟

«خودشناسی را می‌توان از نظر علوم مختلف مورد بررسی قرار داد، علومی مانند فلسفه، روانشناسی، جامعه‌شناسی و... . بنابراین تعریف خودشناسی از منظر هر علمی می‌تواند متفاوت باشد. ما در این بخش تعریفی ساده ارائه می‌دهیم که قابل فهم و کاربردی برای همه افراد جامعه باشد تا هر شخصی با هر سطح دانشی بتواند از آن استفاده نماید. خودشناسی یعنی شناخت خود در همه ابعاد. یعنی شناخت احساسات، نیت‌ها، افکار، اعمال و جهان‌بینی خود. به عبارت ساده‌تر و کلی‌تر، خودشناسی یعنی شناخت هر آنچه مربوط به جسم، روح و روابط ما می‌شود. انسانی که وارد حوزه خودشناسی می‌شود به شناختی از خود، دیگران، جهان هستی، قوانین آن و در نهایت به شناخت خالق می‌رسد. اما این مسیر بسیار طولانی است و نیاز به تفکر عمیق دارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۵۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۸۵۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۵۶,۰۰۰
۳۹,۲۰۰
۳۰%
تومان