دانلود و خرید کتاب اختلالات شخصیت در متقاضیان جراحی زیبایی پریسا کلاهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اختلالات شخصیت در متقاضیان جراحی زیبایی اثر پریسا کلاهی

کتاب اختلالات شخصیت در متقاضیان جراحی زیبایی

نویسنده:پریسا کلاهی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اختلالات شخصیت در متقاضیان جراحی زیبایی

کتاب «اختلالات شخصیت در متقاضیان جراحی زیبایی» نوشتۀ پریسا کلاهی است و انتشارات رشد فرهنگ آن را منتشر کرده است. این کتاب وضعیت روان‌شناختی افرادی که جراحی زیبایی انجام می‌دهند را بررسی و تحلیل می‌کند. 

درباره کتاب اختلالات شخصیت در متقاضیان جراحی زیبایی

به نظر می‌رسد در نیای امروز فشار اجتماعی حتی در پیشرفته‌ترین کشورها بر بدن زنان و مردان و در ارتباط با وزن و شکل بدن‌های آن‌ها است. جامعۀ امروزی از زنان می‌خواهد که بدنی لاغر یا کمتر عضلانی داشته باشند تا ایدئال و زیبا به نظر برسند و برای مردان، بدن با ماهیچه‌های بزرگ‌تر ایدئال به‌حساب می‌آید. برخی از روان‌شناسان با انجام تحقیقات چندین ساله به این نتیجه رسیده‌اند که آشفتگی‌های روان‌شناختی در بیشتر افرادی که جراحی زیبایی کرده بودند، باقی می‌ماند و بیش از نصف افراد داوطلب ریزوپلاست، حداقل یک علامت روان‌شناختی را نشان دادند بنابراین این مسائل را باید قبل از انجام جراحی‌های زیبایی در ارزیابی روانی متقاضیان لحاظ کرد. کتاب اختلالات شخصیت در متقاضیان جراحی زیبایی ضمن توضیح و معرفی رویکردهای اصلی شخصیت، پژوهش‌های انجام شده و ارزیابی‌های روانی متقاضیان عمل‌های زیبایی را تشریح و تحلیل می‌کند.

بیشترین انگیزۀ متقاضیان جراحی زیبایی غیرپزشکی و مربوط به ازمیان‌بردن ناخشنودی افراد از ظاهرشان و افزودن اعتماد به نفسشان است. نکتۀ مهم این است که برای داشتن یک زندگی سالم و رضایت‌بخش و همچنین روابط خوب با خود و دیگران، افراد باید یک تصویر ذهنی واقع‌بینانه و شایسته از خود داشته باشند. اگر فرد احساس خوبی نسبت به‌ظاهر خودش داشته باشد، احتمالاً تصویر بدنی مثبتی هم خواهد داشت اما استرس و اضطراب، دیدگاه‌های خود انتقادی یا پایین‌بودن میزان اعتمادبه‌نفس و ارزشمندی فرد، بر احساسی که نسبت به بدن خودش دارد تأثیر می‌گذارد که باعث می شود بسیاری از مردم اقدام به عمل جراحی پلاستیک کنند. کتاب اختلالات شخصیت در متقاضیان جراحی زیبایی به خوانندگان کمک می کند تا آگاهی لازم را دربارۀ ابعاد مختلف این رفتارها قبل و بعد از جراحی‌های زیبایی کسب کنند. 

خواندن کتاب اختلالات شخصیت در متقاضیان جراحی زیبایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی و همچنین متقاضیان جراحی‌های زیبایی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اختلالات شخصیت در متقاضیان جراحی زیبایی

«در حال حاضر تعریف واحدی از شخصیت که مورد توافق همگان باشد وجود ندارد. به‌عنوان‌مثال آلپورت در این باره به گردآوری و ذکر پنجاه تعریف مختلف پرداخته است. برخی از روان‌شناسان شخصیت، جنبه‌های بیوشیمیایی و فیزیولوژیکی کنش انسان را مطالعه می‌کنند و از روش‌های مناسب براي پژوهش در این زمینه‌ها سود می‌جویند، گروهی از روان‌شناسان شخصیت به افراد و رفتار آنها توجه می‌کنند، بعضی دیگر شخصیت را باتوجه‌به ویژگی‌هایی چون فرایندهاي ناهشیار تعریف می‌کنند که به طور مستقیم قابل‌مشاهده نیست و باید از رفتار استنباط شود و سرانجام بعضی از روان‌شناسان، شخصیت را تنها از طریق ارتباط‌های متقابل افراد با یکدیگر و نقش‌هایی که در جامعه بازی می‌کنند، تعریف کرده‌اند؛ بنابراین دامنه تعاریف موجود و احتمالی شخصیت از فرایندهای درونی ارگانیسم تا رفتارهای مشهود ناشی از تعامل افراد در نوسان است.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۵۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۶۵۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان