دانلود و خرید کتاب ابر موفق رمضان صادقی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ابر موفق اثر رمضان صادقی مقدم

کتاب ابر موفق

انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ابر موفق

کتاب ابر موفق نوشتهٔ رمضان صادقی مقدم است و انتشارات نظری آن را منتشر کرده است. بهترین روش‌های برنامه‌ریزی برای انسان‌های برتر در این کتاب آمده است.

درباره کتاب ابر موفق

شاید متوجه شده باشید که دیگران با سرعتی بسیار بیشتر از شما پیشرفت می‌کنند. شاید یکی از همسن و سالانتان را دیده باشید که به‌راحتی پروژه‌ها را یکی بعد از دیگری به اتمام می‌رساند و بدون توجه به اینکه چه چیزی در مسیرش قرار می‌گیرد همواره پیروز است. اینطور به نظر می‌رسد که بدون توجه به اینکه در چه شرایطی، چه تیمی، چه شرکتی و یا چه صنعتی قرار داشته باشند، همیشه پیروز می‌شوند؛ و شاید همین شخص در زندگی شخصی خودش نیز همین روند را ادامه داده و موفقیت‌هایی درخور را به‌دست آورده و از میزان بالایی از شادمانی، خوشبختی و ...، بهر‌ه‌مند باشد.

این افراد چه کسانی هستند و راز آنها چیست؟ آنها افرادی با عملکرد بالا هستند و راز آنها عادت‌هایشان است. خبر خوب این است که شما هم می‌توانید یکی از آنها باشید. صرف‌نظر از اینکه چه سابقه‌ای دارید، شخصیت شما چگونه است، چه نقاط ضعفی دارید و در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید، شما هم می‌توانید از همان عادت‌ها استفاده کنید.

بیشتر افراد موفق برای رسیدن به موفقیت عادت‌های مناسبی داشته‌اند. معمولا عادت افراد موفق بخش زیادی و ۹۱درصد از رفتار آنها را شکل می‌دهد. می‌گویند هر چیزی که تاکنون هستید و هر آنچه در آینده خواهید شد، بسته به عادت‌هایی دارد که در خودتان شکل می‌دهید.

آبراهام لینکلن می‌گوید: «بیشتر مردم به همان اندازه خوشبخت هستند که خود می‌خواهند.» بنابراین موفقیت برای هرکسی معنایی دارد. برای برخی، موفقیت شاید دستاورد مالی باشد، مثال میلیونر شدن. برای برخی ممکن است تحسین باشد. برای ورزشکاران ممکن است جایزه، قهرمانی و مدال باشد. برای برخی موفق بودن شاید فقط داشتن یک حال خوب، سلامتی یا شادمانی باشد.

هر معنایی که برای شما دارد، این ۱۱ عادت تمام مردمان موفق را به یاد داشته باشید. اینها در هر زمینه‌ای و هر معنایی از موفقیت کاربرد دارد. افسار زندگی و دنیایتان را در دست بگیرید. یک کابل سیمی را در نظر بگیرید که شامل سیم‌های بسیار باریک و کوچکی است که روی هم قرار گرفته‌اند. هر کدام آنها به تنهایی نازک و ضعیف هستند؛ اما وقتی کنار هم قرار می‌گیرند، مجموع آنها بسیار از بخش‌های تشکیل‌دهنده قوی‌تر است و آن کابل حتی از آهن هم محکم‌تر می‌شود. نظم و انضباط شخصی و نیروی اراده هم اینگونه است. برای داشتن اراده‌ای آهنین، ضروری است که کارهای به ظاهر کوچکی انجام دهید تا احترام و اهمیت خودتان به نظم و انضباط شخصی را نشان دهید. این کارهای کوچک، اگر هر روز انجام شوند، مانند همان کابل سیمی روی هم قرار می‌گیرند و در نهایت نیروی درونی بسیار زیادی را برای شما به ارمغان میآورند. وقتی قدرت اراده‌تان را آزاد کنید، بر دنیای شخصی‌تان تسلط پیدا کرده و در واقع، اژدهای درونتان را بیدار می‌کنید. اگر به طور پیوسته نظم و انضباط شخصی و تسلط بر خود را تمرین کنید، هیچ مانعی وجود نخواهد داشت که نتوانید از آن بالاتر نروید و می‌توانید بر تمامی چالش‌ها و آشوب‌های زندگی‌تان غلبه کنید. نظم و انضباط شخصی توانایی ذهنی لازم را برایتان به ارمغان می‌آورد و در برابر مشکلات زندگی می‌توانید از آن بهره ببرید.

کیفیت زندگی شما عمدتاً به وسیله کیفیت تسلط بر زمان (مدیریت زمان) توسط شما تعیین می‌گردد؛ اما مدیریت زمان واقعاً همان مدیریت شخصی و مدیریت زندگی است. مدیریت خودتان است. اگر شما وقت و زمانتان را به نحو مناسبی کنترل نکنید، کنترل هر چیز دیگری برایتان دشوار است.

خوشبختانه، غنی‌ترین و موفق‌ترین شخص در جهان در هر روز همان ۱۴ ساعت را در اختیار دارد که شما دارید. تفاوت بین افراد موفق و افراد ناموفق در این است که افراد موفق گاهی اوقات پتانسیل کمتر و فرصت‌های کمتری دارند اما غالباً خیلی بیشتر از دیگران توفیق انجام کار پیدا می‌کنند زیرا از زمان و وقت خود با روش‌های بهتر و سودمندتری استفاده می‌برند.

مدیر زمان بسیار خوبی بودن، به این معنا نیست که معتاد به کار شوید. در واقع، تسلط بر زمان به شما اجازه می‌دهد تا کارهایی را که دوست دارید انجام دهید. همان کارهایی که واقعاً برایتان مهم و معنادار هستند. تسلط بر زمان درنهایت منجر به تسلط بر زندگی می‌شود. از زمان به خوبی محافظت کنید.

خواندن کتاب ابر موفق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید به موفقیت واقعی برسید این کتاب را حتما بخوانید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۲۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۵ صفحه

حجم

۶۲۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۵ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان