دانلود و خرید کتاب چگونه مانند یک گرافیک دیزاینر بزرگ بیندیشیم دبی میلمن ترجمه سیدمحمدامین حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه مانند یک گرافیک دیزاینر بزرگ بیندیشیم اثر دبی میلمن

کتاب چگونه مانند یک گرافیک دیزاینر بزرگ بیندیشیم

نویسنده:دبی میلمن
انتشارات:انتشارات هونر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چگونه مانند یک گرافیک دیزاینر بزرگ بیندیشیم

کتاب چگونه مانند یک گرافیک دیزاینر بزرگ بیندیشیم نوشتۀ دبی میلمن با ترجمۀ سید محمدامین حیدری و ویرایش سمیرا نصر اصفهانی انتشارات هونر به چاپ رسیده است. این کتاب حاصل مصاحبه‌های دبی میلمن با ۲۰ تن از بزرگان عرصۀ گرافیک دیزاین است که هرکدام اندیشه و جهان‌بینی خود را بیان کرده‌اند.

درباره کتاب چگونه مانند یک گرافیک دیزاینر بزرگ بیندیشیم

کتاب چگونه مانند یک گرافیک دیزاینر بزرگ بیندیشیم با هدف کاهش فقر منابع نظری در رشتۀ گرافیک و نیز آشنایی دانشجویان این رشته با طراحان گرافیک معاصر به فارسی ترجمه شده است. این کتاب دربارۀ دستورالعمل‌های گرافیکی نیست، بلکه نگاهی اجمالی به ذهن اساتید گرافیک دیزاینر است تا خواننده بتواند چند و چون تفکرشان را درک کرد. دیزاین، علاوه بر اینکه هنر است علم هم است. یک دیزاین یا طراحی تأثیرگذار، علاوه بر نیاز به قوۀ فکری و سختگیری منطقی به توانایی در عواطف و باورها نیز نیاز دارد؛ بنابراین دیزاینرهای بزرگ هر زمان که اثری مهم خلق کردند درواقع تعادلی میان منطق و ذوق ایجاد کرده‌اند، مهارتی که معماگونه است. 

در کتاب چگونه مانند یک گرافیک دیزاینر بزرگ بیندیشیم، دبی میلمن با استادان بزرگی در خصوص کارشان مصاحبه کرده است که تعدادشان به ۲۰ نفر می‌رسد. صفحات کتاب نشان می‌دهند که یک دیزاینر خوب چگونه می‌اندیشد و به جهان نگاه می‌کنند.

خواندن کتاب چگونه مانند یک گرافیک دیزاینر بزرگ بیندیشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دانشجویان و فعالان حوزۀ گرافیک و طراحی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه مانند یک گرافیک دیزاینر بزرگ بیندیشیم

«رویکرد عمده در گرافیک‏ دیزاین ایران، غالباً فن‌ورزانه است و این مسأله باعث شده که ادبیات تخصصی این رشته، نسبت به رشته‏‌های دیگر نحیف باشد. البته سوای این رویکرد فن‌‏ورزانه، نباید از حق گذشت و جوانی این رشته را در این مسأله دخیل ندانست. به هر روی، خوشبختانه در چند سال اخیر، فعالیت‏‌های خوبی در زمینه تقویت ادبیات تخصصی این رشته در ایران صورت گرفته است که بخش اعظم آن را ترجمه و بخش دیگر را تألیف دربرمی‏‌گیرد. بر کسی پوشیده نیست که ارج تألیف بسی بیش از ترجمه است، اما در رشته‏‌های جوان، ترجمه می‏‌تواند پایه و اساسی برای تألیفات سودمند باشد. ترجمه کتاب پیش رو گامی کوچک در راستای این هدف است. عاملی که باعث ترجمه این اثر علی‏‌رغم این‏که چند سالی از انتشار آن می‏‌گذرد، شد، مصاحبه دِبی میلمن با بیست گرافیک‏ دیزاینر مطرح جهان و بازتاب اندیشه‌‏های آنان در این کتاب بود. اثر پیش رو می‏‌تواند دریچه‌ای به نحوه نگاه و اندیشه این استادان بزرگ در عرصه گرافیک‏ دیزاین باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۳۲,۵۰۰
۵۰%
تومان