دانلود و خرید کتاب معلم روایت نگار آرزو امیری کفشگری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معلم روایت نگار اثر آرزو امیری کفشگری

کتاب معلم روایت نگار

انتشارات:نشر تیرگان
امتیاز:
۴.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب معلم روایت نگار

کتاب معلم روایت نگار نوشتهٔ آرزو امیری کفشگری است و نشر تیرگان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب معلم روایت نگار

کتاب معلم روایت‌نگار از نشر تیرگان حاصل روایت‌پژوهی یک دانشجومعلم در چهار دوره کارورزی دانشگاه فرهنگیان است. روایت‌پژوهی یکی از تاثیرگذارترین روش‌های تحقیق و پژوهش است که بسیار پر طرفدار است.

روایت‌نگاری تاملی برای دانشجو معلمان با توسعه دانش حرفه‌ای شخصی و درک و دریافت دقیق تجارب زیستهٔ مدرسه، زمینه‌ای برای پیوند نظریه‌ها با دنیای عمل را به همراه دارد.

در این کتاب دانشجومعلمان می‌آموزند چگونه تمامی موقعیت‌های درون مدرسه اعم از فیزیکی، سازمانی، عاطفی و آموزشی را موشکافانه بررسی کرده و در جهت رسیدن به اهداف آموزشی و تربیتی از آن بهره جویند. همچنین با توصیف نویسنده به عنوان یک معلم واقعی امروز و توصیف او به عنوان یک معلم آرمانی فردا، راه‌های رسیدن به آرمان‌ها و ایده‌آل‌های حرفه‌ای خود را شناخته و مسیر رسیدن به آن گام بردارند.

خواندن کتاب معلم روایت نگار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ معلم‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب معلم روایت نگار

«یادگیری، یک جریان درونی و دائمی است و انسان همواره به جستجوی محیط زندگی خویش و کشف روابط بین پدیده‌ها می‌پردازد و ساخت شناختی خود را گسترش می‌دهد.

تمركز، يكی از مهمترين رموز موفقيت در تحصيل است و گاهی نیاز است تمرکز کردن را آموخت.

نمونه واقعی معلم در دنیای من کسی ست که قبل از هر چیزی بداند کودکان نیز همانند بزرگسالان نیاز به احترام دارند. کودکان می فهمند و قادر به تشخیص خوب و بد هستند. پس باید با آنان درست رفتار کرد.

معلم باید با هدف وارد کلاس بشود. معلمی که از قبل نمی داند در جلسه حاضر چه می خواهد بکند، از قدرت برخوردار نیست. در واقع کلاس درس جای هرچه پیش آید خوش آید نیست، بلکه معلم باید با دست پر وارد کلاس شود. چنین معلمانی در نگاه دانش آموزان نیز از احترام بیشتری برخوردارند.

معلمی کردن یاد دادن صرف نیست، بلکه معلمی جاده ای دو طرفه است. معلم هم یاد می دهد و هم یاد می­گیرد. معلمی که به دانسته هایش بیش از حد اعتماد کند، به بدنه نظام آموزشی آسیب می رساند. مخلص کلام: معلم باید تشنه یادگیری باشد. بنابراین نباید دانش آموز درون خود را بکشد. دانش آموز درون است که معلم را ابر معلم می‌کند.»

نظرات کاربران

آرش
۱۴۰۲/۱۲/۱۲

کسانی که طرفدار ایده "روایت پژوهی" هستند حتما از خواندن این کتاب لذت وافری خواهند برد.

adonis
۱۴۰۲/۱۲/۱۴

عالی.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۹ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۹ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰
۵۰%
تومان