دانلود و خرید کتاب هنر متفاوت بودن مژگان توکلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر متفاوت بودن اثر مژگان توکلی

کتاب هنر متفاوت بودن

معرفی کتاب هنر متفاوت بودن

کتاب هنر متفاوت بودن نوشتۀ مژگان توکلی در انتشارات پایگاه فرهنگ به چاپ رسیده است. این کتاب در دستۀ کتاب‌های روانشناسی کودک قرار دارد و حاصل سال‌ها تجربه و مطالعۀ مژگان توکلی به‌عنوان معلم کودکان مبتلا به اوتیسم و مادری است که فرزند مبتلا به این اختلال دارد. او در این کتاب به‌خوبی تجربۀ خود از مواجهه با بیماری پسرش را ارائه کرده و چگونگی رویارویی والدین دارای فرزند مبتلا به اوتیسم با این اختلال را توضیح می‌دهد. او هر آنچه در تمام این سال‌ها اندوخته برای پاسخ و ابهام‌های موجود توضیح داده و راهکار ارائه کرده است.

درباره کتاب هنر متفاوت بودن

کتاب هنر متفاوت بودن حاصل سال‌ها مطالعه و تجربۀ نویسنده در موضوع اوتیسم است. او تلاش کرده است برای انبوهی از پرسش‌های خانواده‌هایی که پدیدۀ اوتیسم زندگی آن‌ها را تحت تأثیر خود قرار داده است پاسخ و راهکاری داشته باشد. 

هدف نویسنده از نگارش کتاب هنر متفاوت بودن این است که با مطالعۀ آن، خواننده مفهوم اوتیسم و چگونگی مدیریت آن را یاد بگیرد و پدر و مادر درگیر با این بیماری آگاهانه بتوانند برای فرزند اوتیستیک خود تصمیم بگیرند.

 مژگان توکلی دبیر رسمی آموزش و پرورش است و ۲۸ سال سابقۀ تدریس دارد. او ۱۹ سال در مدارس عادی تدریس کرده و در حال حاضر نیز در مدارس استثنایی اوتیسم معلمی می‌کند. توکلی پسری ۲۰ساله و مبتلا به اوتیسم دارد که در کلاس دوازدهم در رشتۀ امور اداری (کار با کامپیوتر) مشغول تحصیل است. او همۀ تلاش‌ها و تجربه‌های خود را به‌عنوان معلم و مادر دارای فرزند استثنایی آورده است تا مفهوم هنر متفاوت بودن در زندگی را به جامعه بنمایاند؛ زیرا مراقبت از یک کودک مبتلا به اوتیسم و تربیت او مادام‌العمر است. 

پیام او در کتاب هنر متفاوت بودن به خانواده‌های درگیر با اوتیسم این است که باید از خودشان شروع کنند، ارادۀ قوی داشته باشند، دربارۀ این اختلال بخوانند و منتظر دست یاری از سوی کسی نباشند. او می‌گوید دلیل موفقیتش در آموزش پسرش این بود که نقش اصلی در برنامۀ درمانی و یادگیری او را خودش بر عهده داشت.

خواندن کتاب هنر متفاوت بودن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های مرتبط با روانشناسی کودک و نیز پدر و مادرهایی که کودک مبتلا به اوتیسم دارند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۲۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۵ صفحه

حجم

۶۲۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۵ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان