دانلود و خرید کتاب ۹۹ راز برای ساختن ژن برتر که باید بدانید! علی زهتاب صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۹۹ راز برای ساختن ژن برتر که باید بدانید! اثر علی زهتاب صالحی

کتاب ۹۹ راز برای ساختن ژن برتر که باید بدانید!

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۹۹ راز برای ساختن ژن برتر که باید بدانید!

کتاب ۹۹ راز برای ساختن ژن برتر که باید بدانید! نوشتهٔ علی زهتاب صالحی است و انتشارات آذرفر آن را منتشر کرده است. این کتاب تفکر نویسنده را در راستای سبک زندگی سالم نشان می‌دهد و می‌گوید: ژن برتر فقط زیبایی اندام نیست؛ شما قربانی وراثت خود نیستید.

درباره کتاب ۹۹ راز برای ساختن ژن برتر که باید بدانید!

علی زهتاب مطالبی را که در کتاب ۹۹ راز برای ساختن ژن برتر که باید بدانید! نوشته، در طول سال‌ها، تمرین و امتحان کرده‌ و زمانی شروع به نوشتن کتاب کرده که با تمام وجود نتایج ایدئال را در زندگی شخصی مشاهده کرده است.

- رسالت این کتاب رساندن آگاهی و سلامتی به افرادی هست که نیاز به تغییر و رشد و تکامل دارند و قرار نیست، همه در این راستا قرار بگیرند.

- این کتاب برای افرادی لازم است که از زندگی تکراری خسته شده‌اند.

- کسانی که صبح بیدار می‌شوند و احساس پوچی و بیهودگی می‌کنند.

- کسانی که درگیر مشکلات و بیماری‌های متعدد هستند. کسانی که همیشه حس کردند با تمام پیشرفت‌ها باز هم چیزی در زندگی کم دارند.

- کسانی که احساس متفاوت بودن با اکثریت جامعه را دارند.

- کسانی که همیشه دنبال راه‌های پیشرفت بوده‌اند ولی نمی‌دانند از کجا و چطور شروع کنند.

این کتاب نقشهٔ گنجی است که شما را به هدف می‌رساند.

فقط ۳درصد جامعه جهانی به قدرت انسان و کیهان به طور کامل آگاه هستند و چون کلِ منابع اطلاع‌رسانی و خبری در دست این اشخاص است، شاید از شنیدن اکثر مطالب این کتاب تعجب کنید و یا مخالف آن را شنیده باشید. ولی اگر اهل تفکر هستید. لطفاً تمام معلومات خود را تا پایان کتاب کنار بگذارید و با ذهنی باز مطالعه کنید. سپس تصمیم‌گیری با خودتان است که کدام سبک زندگی را دنبال خواهید کرد.

اگر ۴۰ سال با اصول خودتان زندگی کردید و نتیجهٔ ایدئال نگرفتید، ۴۰ روز هم با مطالب این کتاب پیش بروید و مطمئن باشید خیلی چیزها در زندگی‌تان عوض خواهد شد. علاوه بر اینکه این اصول را سبک زندگی خودتان قرار می‌دهید؛ اطرافیان خودتان را هم به خواندن کتاب دعوت خواهید کرد.

اگر فکر می‌کنید درست است یا اگر فکر می‌کنید غلط است در هرصورت حق با شماست.

شما نمی‌توانید زندگی‌تان را تغییر دهید مگر اینکه چیزهایی را تغییر دهید که هر روز انجام می‌دهید.

راز موفقیت شما در رویه روزمره هایتان نهفته است.

خواندن کتاب ۹۹ راز برای ساختن ژن برتر که باید بدانید! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 این کتاب را به کسانی که از زندگی تکراری خسته شده‌اند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ۹۹ راز برای ساختن ژن برتر که باید بدانید!

«راز عمر طولانی برخی مردم ژاپن چیست؟

روستای اوگیمی به خاطر سبک زندگی قدیمی ساکنان، نمای خیره کننده از اقیانوس، گردهمایی‌های متعدد ساکنان، باغچه‌های سبزیجات خصوصی و ساکنانی که همواره در حال خندیدن، لبخندزدن و جوک گفتن هستند شناخته می‌شود. مردم این روستا معمولاً بیش از یک قرن عمر می‌کنند. بیماری‌های مزمن در میان مردم این روستا به ندرت دیده می‌شود و میزان شیوع بیماری‌های قلبی، سرطان و زوال عقل در میان آن‌ها بسیار کمتر از میانگین جهانی است. اما چنین چیزی چگونه ممکن است؟

چیزی که ژاپنی‌ها به منوی طول عمر دراز و شاد زیستن اضافه کرده اند، فلسفه ایکیگای است، مفهومی که در مواردی مترادف با هدف، اشتیاق، معنا، شغل و حرکت به کار می‌رود. اگر تمامی این معانی را با یکدیگر ترکیب کنید و عصاره آن را بگیرید به ایکیگای می‌رسید.

ایکیگای مفهومی در زبان ژاپنی است که معنای آن «دلیلی برای بودن» است. واژهٔ ایکی به معنی «زندگی» و «زنده» و واژه گای به معنای اثر، نتیجه، میوه، ارزش، کاربرد، و در موارد محدود به معنی فایده. ترکیب این دو واژه یعنی معنایی برای زندگی...

زنده بودن، چیزی که به زندگی ارزش زندگی کردن را می‌دهد و همچنین دلیلی برای بودن.

فرهنگ اوکیناوا، ایکیگای را به عنوان «دلیلی برای برخاستن در صبح» و به معنی دلیلی برای لذت بردن از زندگی، آموزش می‌دهد. در یکی از سخنرانی‌های تد، دن بیوتنر ‌(en)‌، ایکیگای را به عنوان یکی از دلایلی مطرح کرد که باعث می‌شود انسان‌ها در برخی مناطق جهان زندگی‌های طولانی داشته باشند.

کوبایاشی سوکاسا می‌گوید: «مردم تنها در شرایطی می‌توانند ایکیگای واقعی را حس کنند که بر اساس بلوغ شخصی، ارضای امیال مختلف، عشق و شادی، نشست و برخاست با دیگران، و نوعی از حس ارزش در زندگی، به سمت خودشناسی پیشرفت کنند.»

_ چه کاری را دوست دارید؟

_ در چه کاری بیش از هر چیز مهارت دارید؟

_ برای دریافت دستمزد چه کاری می‌توانید انجام دهید؟

_ دنیا به چه چیزی نیاز دارد؟

وقتی به پاسخی رسیدید که برای هر چهار سئوال مناسب باشد بدون شک ایکیگای خود را پیدا کرده‌اید.

ویکتور فرانکل، روان‌شناس و عصب شناسی است که نوعی درمانی با تم‌های روحانی به نام «لوگوتراپی» (logotherapy) را اختراع کرده و سئوال دیگری را برای مشخص کردن ایکیگای هر شخص عنوان می‌کند: «چرا خودکشی نمی‌کنی؟»

ایکیگای شما در فعالیت‌هایی نهفته است که از غرق شدن کامل و مشتاقانه در یک عمل خاص نشئت می‌گیرد. یک راه کامل و محض برای پیدا کردن ایکیگای وجود ندارد و پاسخ‌های افراد به این سؤال نیز بسیار متفاوت است. ایکیگای شما ممکن است تعلق به دوستان، آشپزی، پدر و مادر خوبی بودن، نویسندگی، تحقیق علمی، مبارزه با تغییرات آب‌وهوایی، نقاشی، کمک به همسایگان و ... باشد. پاسخ مردم روستای اوگیمی به این سؤالات چنین بوده است: «من دوست دارم که سبزیجاتم را خوم بکارم و خودم آن‌ها را طبخ کنم، دوست دارم با دوستانم کنار هم باشیم، دوست دارم کارها را خودم انجام دهم.»

کشف ایکیگای یکی از مهم‌ترین رسالت‌هایی است که هر انسانی بر عهده دارد. اگر انسان بتواند معنای زندگی خود را درک و در مسیر آن حرکت کند، هم زندگی شادتری دارد و هم می‌تواند به جامعه بشری خدمت کند. در صورتی که می‌خواهید ایکیگای خود را کشف کنید، ابزاری به نام تست MBTI هم در اختیار شماست. این تست شخصیت‌شناسی که در سایت به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده ام، به شما کمک می‌کند که خودتان را بهتر بشناسید و بفهمید برای چه کارهایی مناسب هستید.»

نظرات کاربران

Ali Zehtab
۱۴۰۲/۰۴/۱۸

این کتاب زندگی مرا عوض کرد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۱ صفحه

حجم

۱۱۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۱ صفحه

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان