دانلود و خرید کتاب ترمودینامیک پیشرفته مهندسی محسن قاضی خانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ترمودینامیک پیشرفته مهندسی اثر محسن قاضی خانی

کتاب ترمودینامیک پیشرفته مهندسی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ترمودینامیک پیشرفته مهندسی

کتاب الکترونیکی «ترمودینامیک پیشرفته مهندسی» نوشتهٔ محسن قاضی خانی و ویراستهٔ هانیه اسدپور فعال مشهد در انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد چاپ شده است.

درباره کتاب ترمودینامیک پیشرفته مهندسی

در این کتاب انتروپی و اگزرژی موردبحث واقع شده و سعی شده است انتروپی، اگزرژی و استفادهٔ آن در تحلیل‌های مهندسی واضح و مستدل بیان شود. به‌عنوان نمونه در پکیج‌های خانگی با دودکش دوجدار، استفاده از فناوری احتراق سرد و کاهش تولید انتروپی احتراق به‌علت کاهش (φ) درنتیجهٔ صرفه‌جویی در مصرف سوخت موردبحث واقع شده است. همچنین، ارتباط رابطهٔ گیبز و هلموت با معادلۀ اگزرژی، اگزرژی با مبنای شیمیایی (مبنای فنا‌شدن در محیط)، اگزرژی احتراق، دیاگرام‌های اگزرژی در وسایل تبدیل انرژی، مبحث پینج‌پوینت در مبدل‌های حرارتی و نقش آن در صرفه‌جویی انرژی بررسی شده است. در هر فصل کتاب ترمودینامیک پیشرفتهٔ مهندسی مسائل نمونۀ حل‌شده و در انتهای هر فصل سؤالات و مسائل پیشنهادی جهت پاسخ و تمرین آورده شده است. 

کتاب ترمودینامیک پیشرفته مهندسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب ترمودینامیک پیشرفتهٔ مهندسی برای دانشجویان مهندسی کارشناسی علاقه‌مند به‌عنوان یک کتاب کمک‌درسی، به‌خصوص در مباحث انتروپی، برای دانشجویانِ تحصیلات تکمیلی به‌عنوان کتاب کمک‌درسی و یا درسی و برای پژوهشگران و فعالان این حوزه که درزمینهٔ انرژی و اگزرژی (قانون اول و دوم ترمودینامیک)، تدریس و پژوهش می‌کنند، می‌تواند مفید باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۱۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۸۸,۳۰۰
تومان