دانلود و خرید کتاب چهارراه پولسازی رابرت کیوساکی ترجمه محمد باهوش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چهارراه پولسازی اثر رابرت کیوساکی

کتاب چهارراه پولسازی

معرفی کتاب چهارراه پولسازی

کتاب چهارراه پولسازی نوشتهٔ رابرت کیوساکی و ترجمهٔ محمد باهوش است. نشر آتیسا این کتاب راهنما را روانه بازار کرده است. این اثر شما را با «جدول گردش مالی» آشنا می‌کند.

درباره کتاب چهارراه پولسازی

کتاب چهارراه پولسازی حاوی یکی از آثار رابرت کیوساکی در زمینهٔ افزایش هوش مالی و بهبود روحیهٔ کارآفرینی و ریسک‌پذیری است. این کتاب افراد یک جامعه را به چهار گروه کارگر، سرمایه‌گذار، تاجر و کارفرما تقسیم می‌کند و به آن «جدول گردشی پول» می‌گوید. کتاب حاضر به سه بخش تقسیم شده است. بخش اول دربارهٔ تفاوت‌های اساسی میان قشرهای مختلف جامعه به‌ویژه چهار گروهی است که در جدول گردشی پول قرار دارند. بخش دوم دربارهٔ تفاوت‌ها و تغییرات توضیح داده است. نویسنده در این بخش گفته است که افراد مجبورند چه کارهایی را انجام دهند. در بخش سوم با هفت گام آموزنده آشنا می‌شوید. با استفاده از این نکات به‌راحتی می‌توانیم در میان خانه‌های «جدول گردش مالی» حرکت کنیم. اگر می‌خواهید در جایگاه دلخواه خود در جدول گردشی قرار بگیرید، باید هوشیارانه‌تر عمل کنید و از آنچه نباید انجام دهید، پرهیز کنید. این کتاب برای افرادی نوشته شده که برای هر گونه تغییری آماده هستند و می‌خواهند به امنیت و رضایت شغلی بیشتری دست پیدا کنند. وقتی ما در اوایل عصر ارتباطات هستیم، فرصت‌های مناسبی داریم تا به قدرت‌های بیشتری نسبت به گذشته دست پیدا کنیم. افرادی که می‌خواهند سرمایه‌گذار و یا تاجر شوند، باید موقعیت‌های خود را بشناسند و زمان تحقق اهداف خود را بدانند. همهٔ ما برای موفقیت به آموزش و اطلاعاتی نیاز داریم که ما را در کوتاه‌ترین زمان به بهترین نتایج برساند.

خواندن کتاب چهارراه پولسازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزهٔ کسب‌وکار و پول‌سازی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی از یک خانوادهٔ دورگهٔ ژاپنی - آمریکایی، در هاوایی به دنیا آمد. او پس از پایان دورهٔ دبیرستان، در نیویورک به ادامهٔ تحصیل پرداخت و پس از به پایان رساندن دانشگاه، به نیروی تفنگ‌داران دریایی آمریکا پیوست. به‌عنوان افسر و خلبان هلیکوپترهای سنگین نظامی در جنگ ویتنام حضور داشت. پس از بازگشت از ویتنام و در سال ۱۹۷۷ شرکتی را تأسیس کرد و به تولید کیف پول مردانه از نایلون و ولکرو پرداخت. در ادامهٔ زندگی حرفه‌ای خود، مؤسسه‌ای به نام مؤسسهٔ بین‌المللی آموزش تأسیس کرد و به آموزش تجارت و سرمایه‌گذاری در ۷ کشور جهان پرداخت. این تاجر موفق در ۴۷ سالگی به سرمایه‌گذاری روی آورد و در این حوزه هم بسیار موفق عمل کرد. رابرت کیوساکی کلاس‌هایی برگزار می‌کند و در آن‌ها از سرمایه‌گذاری با بالاترین بهره و کمترین ریسک و همچنین نحوهٔ بیدارشدن نبوغ مالی در افراد می‌گوید. «چهارراه پولسازی»، «پدر پولدار، پدر بی‌پول» و «جوان و پولدار بازنشسته شوید» از آثار مکتوب او است.

بخشی از کتاب چهارراه پولسازی

«"روش‌های متفاوت درآمدزایی"

بیش از هر چیزی تفاوت‌های درونی ما در زمینه ارزش ذاتی توانایی‌ها، ضعف‌ها و علاقه درونی ماست که روی تصمیم ما در مورد محل درآمدزایی تأثیر می‌گذارد. برخی از مردم عاشق کارگری و کارمندی هستند؛ درحالی‌که دیگران از آن متنفرند. برخی از افراد عاشق این هستند که شرکتی برای خود داشته باشند؛ ولی نمی‌خواهند آن را اداره کنند. برخی دیگر دوست دارند شرکت داشته باشند و خودشان نیز آن را اداره کنند. برخی از مردم به سرمایه‌گذاری علاقه‌مندند؛ درحالی‌که دیگران نمی‌توانند ریسک ازدست‌دادن پولشان را به‌راحتی بپذیرند اکثر ما مقدار کمی از هر کدام از این ویژگی‌ها را داریم. برای موفق شدن در هر چهار خانۀ جدول اغلب باید برخی از ارزشهای اساسی درونی خود را به سمت دیگری هدایت کنیم.

شما می‌توانید در هر چهارخانه جدول پولدار یا فقیر باشید. این بسیار مهم است و باید توجه کنید که شما می‌توانید در هر چهارخانه جدول پولدار یا فقیر باشید. در هر چهارخانه جدول افرادی وجود دارند که میلیون‌ها دلار درآمد کسب می‌کنند و افرادی نیز وجود دارند که در همان خانه از جدول ورشکسته می‌شوند. قرارگرفتن در یک‌خانه از جدول یا خانه دیگر آن الزاماً تضمین نمی‌کند که شما به انسان موفقی تبدیل خواهید شد.

هر چهارخانه جدول با هم برابر نیستند با دانستن ویژگی‌های هر چهارخانه جدول گردش مالی شما بهتر می‌توانید درباره اینکه کدام خانه یا کدام خانه‌های جدول برای شما بهتر است تصمیم بگیرید. مثلاً یکی از دلایلی که من تصمیم گرفتم در خانه‌های B و I جدول کار کنم، مزایای مالیاتی بود.»

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

آشنایی با رهی معیری
علی رزاقی شانی
اراده آزاد
مارک بالاگوئر
آشنایی با قرآن کریم برای نوجوانان: شرح و ترجمه‌ی جزء بیست و هشتم
فرزانه زنبقی
نوآوری نظامی در آمریکا از جنگ سرد به بعد
هاروی ساپولسکی
فرم‌های فروپاشیده
الن وایس
آیین‌های تلویزیونی و بازنمایی «حزن و فرح مذهبی»
علی جعفری
فروپاشی تمدن مادی و شکل گیری تمدن نوین اسلامی
محمود عباسی
دُختر کبریت‌فروش
هانس کریستین اندرسن
پسماندها با نگرش حقوقی
یونس محرمی
شرح شوق (جلد چهارم)
سعید حمیدیان
شاخه های خیس بید
معصومه باشکوه
زمین و آسمان
فاطمه ساعتچی
شوزن و موزن (لوپ داپ لوپ داپ)
مهناز پیرایش کاشانی
تکنیک های مولکولی در بوم شناسی میکروبی مواد غذایی تخمیری
لوکا کوکولین
کافکا در خاطره ها
هانس گرد کوخ
شوالیه به یادماندنی
استن برنشتاین
این فقط یک هشدار اشتباه است (کتاب کار)
جان پیاسنتینی
طراحان صحنه تئاتر یونان و روم باستان
پیام فروتن
ماجراهای فنکل گربه
جرج‌ مکی براون
خودگردانی یا آنری لوفور در بلگراد جدید
سابین بیتر

نظرات کاربران

بابک
۱۴۰۲/۱۲/۱۵

خیلی از خواننده های کتابهای رابرت کیوساکی معتقدن که کتاب های ایشون تکراری است، اما در واقع برای کسی که عمیقا به حرف های ایشون گوش کنه و به منظور حرفهاش توجه کنه، هر جمله و مثالی از زبان آقای

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان