دانلود و خرید کتاب از هم گسیخته (خلاصه کتاب) دن لیونز ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از هم گسیخته (خلاصه کتاب) اثر دن لیونز

کتاب از هم گسیخته (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب از هم گسیخته (خلاصه کتاب)

کتاب از هم گسیخته (خلاصه کتاب) (اسیر حباب استارت‌آپ شدن!) نوشتهٔ دن لیونز و ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار است. شنیدار نگار نوین این کتاب را منتشر کرده است. با مطالعهٔ این خلاصه‌کتاب خواهید آموخت که پشت پردهٔ صنعت استارتاپ‌های فناوری چیست.

درباره خلاصه‌ کتاب از هم گسیخته

سیلیکون ولی (Silicon Valley)، منطقه‌ای در حدود ۷۰ کیلومتری جنوب شرقی سانفرانسیسکو است که بسیاری از شرکت‌های مطرح انفورماتیک جهان در آنجا قرار دارند. سیلیکون ولی، مکان حضور استارتاپ‌های دارای فناوری پیشرفته است که غول‌های اینترنتی مانند Google ،Apple و Facebook در آن، آینده را شکل داده و ایده‌های نوآورانه به صورت قارچی و به سرعت در آنجا تولید می‌شوند. ولی پشت این ماسک عالی و اغواکننده، حقیقت پنهانی وجود دارد که برای بسیاری از افراد که از دور به آن نگاه می‌کنند، پوشیده مانده است.

دن لیونز در خلاصه کتاب از هم گسیخته (Disrupted) تجربهٔ شخصی خود را بازگو می‌کند. او در ۵۰سالگی در جست‌وجوی کار بود که از طریق شرکت Hubspot، توسعه‌دهندهٔ نرم‌افزار در حوزهٔ بازاریابی، وارد دنیای استارتاپ می‌شود. او به هنگام اشتغال در این شرکت، شاهد برخی فعالیت‌های تجاری عجیب و شرایط کاری ضعیف بود که در همین بحبوحه به حقیقت پشت پرده فعالیت‌های استارتاپ پی ‌برد.

شنیدن کتاب صوتی از هم گسیخته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند از پشت پردهٔ سیلیکون ولی بیشتر بدانند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب از هم گسیخته (خلاصه کتاب)

«احتمالا نحوه موفقیت شرکتی مانند هاب‌اسپات با همه نواقص و ضعف مدیریتی که داشت، برای شما سؤال برانگیز است. رمز موفقیت آن‌ها ایجاد همهمه و شلوغی است، این شلوغی به قدری می‌تواند قدرتمند باشد که هم کارکنان و هم سرمایه‌گذاران را تحت تاثیر قرار دهد.

جالب است بدانید که حتی شرکت‌هایی که محصولی ضعیف تولید می‌کنند و در سوددهی شکست می‌خورند می‌توانند موفق باشند؛ این شرکت‌ها به شرطی که از همهمه و شلوغی مثبت برخوردار باشند، خواهند توانست در عرضه اولیه سهام خود موفق شوند.

خود شرکت از این نرم‌افزار استفاده نمی‌کرد و به بازاریابی سنتی از طریق تلفن و تکنیک تماس‌های بی‌روح اتکا کرده بودند که این مطلب خود گویای ضعف محصول شرکت بود.

ولی چون آن‌ها در ایجاد همهمه و شلوغیِ هدف‌دار جهت جذب سرمایه‌گذاران موفق بودند، هیچ‌کدام از ضعف‌های شرکت چه در عرصه مدیریت و چه در عرصه محصول به چشم نمی‌آمد. یکی از روش‌های مورد استفاده، ساختن فیلم تبلیغاتی و استفاده از حربه‌های تبلیغاتی بود.

به عنوان مثال در وهله اول داستانی افسانه‌ای در مورد کسب‌وکار خود خلق می‌کنند که در مورد هاب‌اس‌پات، این داستان روایت تغییر بنیادینِ زندگی افراد از طریق این نرم‌افزار بود. آن‌ها یکی از بنیان‌گذاران جوان خود را به عنوان شخصیت اصلی این داستان در نقش یک مرد موفق جذاب روایت کردند که به نظر می‌رسید در حال غلبه بر موانع وسیعی است.

این تیزر تبلیغاتی اثر مثبت خود را به صورت کامل به جا گذاشت که در زمان عرضه اولیه سهام، سرمایه‌گذاران طوری صف کشیدند که گویا شب نمایش افتتاحیه یک فیلم موفق بود.»

روزهای دانشگاه، چگونه دانشجویان در سال های انقلاب سیاسی شدند؟
عباس خورشیدنام
خردمندانه باید عشق ورزید
باران نوروزی (غلامحسین)
گرامر کاربردی
محمدمهدی خادم زاده
شعر حجم؛ شعر فرم یا محتوا
افشین الهامی
با روح زخمی که خسته است
مژگان آقایی
معیار لغات قویم
میرزامحمد کشمیری
از دارالطباعة تا حجره
محمدحسین انصاریان
Prerequisite English Course
علیرضا روشن ضمیر
راهنمای زندگی پایدار
هانیه چوپانی
چالش ها و خلاهای قانونی در حمایت از زنان بی سرپرست
مهدی جودی
معادلات دیفرانسیل
سمیه قربانی
سایه های ابدی
محمدضیا برهانی
گزیده طنز شهاب ترشیزی
شهاب ترشیزی
آموزش داستان نویسی پیشرفته (جلد هشتم)
ابوالفضل درخشنده
آمار کاربردی در پژوهش های رفتاری (جلد اول)
جواد پورکریمی
ساغر رحمت
محمد دادرس
پیمان های استراتژیک
پیتر دی من
مبانی فرآیند آبگیری اسمزی مواد غذایی و محصولات کشاورزی
محسن مختاریان
دارودرمانی بیماری های سالمندان
حسین خلیلی
برنامه ای هدفمند برای دستیابی به موفقیت
صابره قناعتی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

حجم

۱۴٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان