دانلود و خرید کتاب از ایده تا اجرا (خلاصه کتاب) آری میسل ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از ایده تا اجرا (خلاصه کتاب) اثر آری میسل

کتاب از ایده تا اجرا (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب از ایده تا اجرا (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب از ایده تا اجرا (خلاصه کتاب) نوشتهٔ آری میسل و نیک ساننبرگ و ترجمه‌شده توسط گروه مترجمان شنیدار است و شنیدار نگار نوین آن را منتشر کرده است. نحوهٔ سبک‌سازی کسب‌وکار شما در این کتاب آمده است.

درباره خلاصه‌کتاب از ایده تا اجرا

با مطالعهٔ این خلاصه کتاب می‌آموزید که چگونه می‌توانید فقط در یک روز، تجارتی موفقی را ایجاد کنید؟

آری میسل و نیک ساننبرگ نویسندگان کتاب «از ایده تا اجرا»، داستان واقعی خود را در مورد راه‌اندازی یک استارت‌آپ، بیان می‌کنند.

آری میسل، یکی از نویسندگان کتاب حاضر، فروشندهٔ سابق املاک و مستغلات است و همکارش ساننبرگ نیز حدود یک دهه، در وال‌استریت، مشغول به‌کار بوده است. آن‌ها این کتاب را بر اساس تجربیاتشان در راه‌اندازی یک استارت‌آپ موفق نوشته‌اند.

اما نکته بارز اهمیت در این کتاب، این است که آن‌ها تکنیک‌های راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار بدون سرمایه را برایتان شرح می‌دهند.

آیا تاکنون برای شما اتفاق افتاده است که محصول یا خدمتی را مشاهده کنید و با خودتان بگویید که: «خدای من! این ایده من بود!» احتمالاً اگر به‌جای نگه‌ داشتن آن ایده در ذهنتان، فرصت را غنیمت شمرده بودید، می‌توانستید آن‌ ایده را به تجارتی پررونق تبدیل کنید. پرسشی که در اینجا مطرح می‌شود، این است که چرا ما ایده‌های بزرگی را که در سر می‌پرورانیم، عملی نمی‌کنیم؟ دلایل زیادی برای پاسخ به این پرسش وجود دارد.

احتمالاً با این فکر که شروع تجارت، امری بسیار پیچیده است، سرخورده می‌شوید؛ یا اینکه ممکن است از فکر جمع‌آوری سرمایه‌ٔ مورد نیاز، برای راه‌اندازی آن ترسیده‌اید؛ اما باید بدانید که زمانه، تغییر کرده است. امروزه، شرایط به‌گونه‌ای است که امکان راه‌اندازی یک شرکت، در سریع‌ترین زمان و با سرمایه کم یا حتی صفر هم ممکن است. خلاصه‌کتاب از ایده تا اجرا به شما کمک می‌کند ایدهٔ خود را بپرورانید و آن را به اجرا برسانید.

خواندن خلاصه‌کتاب از ایده تا اجرا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعهٔ خلاصه‌کتاب‌هایی با موضوع مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب از ایده تا اجرا

«اگرچه یافتن شغل، فرآیندی نفس‌گیر است؛ اما استخدام کارکنان نیز به هیچ وجه، کار آسانی نیست.

فرآیند استخدام کارکنان، می‌تواند انرژی فراوانی را از هر شرکت نوپا بگیرد.

بنابراین، وقتی برای ارتقای فعالیت و کسب‌وکار خود، به دنبال اعضای جدیدی هستید، باید از یک استراتژی کاربردی و حساب‌شده استفاده کنید.

زمانی که ما، می‌خواستیم دستیاران جدیدی برای شرکت خود استخدام کنیم، به دنبال راه‌حلی بودیم که با کم‌ترین تلاش، بهترین نتیجه را به‌دست آوریم. به همین دلیل، دو آدرس پست الکترونیکی ایجاد کردیم. متقاضی باید درخواستش را ابتدا به ایمیل jobs@lessdoing.com ارسال می‌کرد تا جزئیات موقعیت شغلی خود را دریافت کند...

این فرآیند دو مرحله‌ای، موجب شد تا ۸۰ درصد از متقاضیان بی‌انگیزه، از فرآیند استخدام، کنار گذاشته شوند. این افراد، کسانی بودند که دستورالعمل‌ها را به درستی رعایت نکرده بودند یا ویدئوهای آن‌ها، از کیفیت مطلوبی برخوردار نبود.

بنابراین، ما دریافتیم، اگر هر متقاضی موفق به ارائه راهی خلاقانه برای حل مشکل خود نشود؛ درنتیجه، نمی‌تواند دستیار مجازی خوبی هم باشد.

نتیجه انتخاب این فرآیند استخدام هوش‌مندانه، این شد که شرکت ما (Less Doing Virtual Assistants)، با استخدام بهترین دستیاران مجازی، توانست بهترین خدمات را در اختیار مشتریانش قرار دهد. این کار، در کنار کسب رضایت مشتریان، موجب ارتقاء موقعیت شرکت نیز گردید.

یکی از دستیاران مجازی شرکت، با بررسی پروفایل فیس‌بوک یکی از مشتریان، متوجه شد که او و خانواده‌اش، علاقه زیادی به نوعی نوشیدنی خاص دارند. آگاهی از این مسئله، باعث شد که ما در شرکت خود، برای روز تولد آن مشتری، یک هدیه سوپرایز کننده برای او در نظر بگیریم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۱۴٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان