دانلود و خرید کتاب بازگشت به عمارت وزغ کنت گراهام ترجمه سالی صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازگشت به عمارت وزغ اثر کنت گراهام

کتاب بازگشت به عمارت وزغ

معرفی کتاب بازگشت به عمارت وزغ

کتاب «بازگشت به عمارت وزغ» نوشتۀ کنت گراهام و ترجمۀ سالی صالحی است و انتشارات شکلات آن را منتشر کرده است. کتاب بازگشت به عمارت وزغ بخشی از ماندگارترین اثر ادبیات کلاسیک کودکان یعنی باد در بیدزار است.

درباره کتاب بازگشت به عمارت وزغ

انتشارات شکلات بخشی از کتاب باد در بیدزار را تحت عنوان بازگشت به عمارت وزغ به زبان بسیار ساده روان برای کودکان ترجمه و منتشر کرده است. در جلد چهارم از این مجموعه، بعد از ماجراهای فراوان وزغ و در نهایت فرارش از زندان او می‌خواست به عمارتش بازگردد اما موش صحرایی خبر بدی برایش دارد. در غیاب او راسوها که از محکومیت وزغ باخبر شده بودند وارد عمارتش شده و آنجا را اشغال کرده بودند. حتی وقتی وزغ برای اعتراض به عمارتش رفت به او شلیک کردند. ۴ حیوان دربارۀ چگونگی راه‌یافتن و مبارزه با راسوها صحبت کردند. خرسک (گورکن)، فرار وزغ از زندان و عدالت را خجالت‌آور می‌داند اما برای خلاص‌شدن از دست راسوها و نجات عمارت وزغ راه‌حل عجیبی دارد. او یکبار از پدر وزغ دربارۀ یک تونل مخفی که درست از وسط عمارت می‌گذشت باخبر بود.

رمان باد در بیدزار حول محور ۴ شخصیت است. شخصیت های این رمان چند حیوان هستند؛ موش کور،‌موش صحرایی،‌وزغ و گورکن که در انگلستان زندگی می‌کنند. نویسنده در این اثر نمادین از ۴ شخصیت حیوان استفاده کرده است تا بتواند از زندگی انسان ها بگوید. این کتاب یکی از آثار ماندگار ادبیات کلاسیک کودکان و نوجوانان است. رمان باد در بیدزار در اصل از قصه‌های شب قدیمی که کنت گراهام برای پسر خودش می‌خواند الهام گرفته شده است و مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت. این کتاب اولین بار در سال ۱۹۰۸ منتشر شد ولی هم‌چنان شخصیت‌های رمان با گذشت سال‌ها محبوب خوانندگان مانده اند. وزغ، موش کور، موش صحرایی و گورکن با داستان‌هایشان خواننده را غافلگیر و مجذوب داستان می‌کنند. آن‌ها دوستی ارزشمندی دارند و در کنار هم زندگی و کار می‌کنند تا بر موانع و چالش‌هایی که در زندگی با آن مواجه می‌شوند پیروز شوند.

این رمان که به موضوعاتی مثل دوستی،‌بخشندگی، شجاعت، احساس مسئولیت، طبیعت و ماجراجویی می‌پردازد، زبان بسیار لطیف، شاعرانه و گاهی طنز دارد. توصیفات ادبی عمیق و زیبا فراوان به چشم می‌خورد و حس خوبی موقع خواندن به خواننده می‌دهد. این کتاب در لیست بهترین رمان‌های انگلیسی روزنامۀ گاردین قرار گرفته است و فیلم‌های بسیاری در طول‌ سال‌ها بر اساس این رمان ساخته شده است.

خواندن کتاب بازگشت به عمارت وزغ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به رمان‌های کلاسیک، کودکان و نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کنت گراهام

کنت گراهام در سال ۱۸۵۹ در اسکاتلند به دنیا آمد و در دوران کودکی پس از مرگ مادرش، به برکشایر رفت تا با پدربزرگ و مادربزرگش زندگی کند. کنت گراهام در آکسفورد تحصیل کرد و در یکی از بانک‌های انگلیس مشغول به کار شد. گراهام آرزوی نویسنده شدن داشت بنابراین مقاله‌ها و داستان‌هایی می‌نوشت و برای نشریات مختلف می‌فرستاد. او در سال ۱۸۹۹ ازدواج کرد و یک پسر به نام الستئر داشت. از آثار او می‌توان به «نوشته‌های یک کافر»، «سال‌های طلایی» و «روزهای رؤیا» اشاره کرد. کنت گراهام در سال ۱۹۳۲ درگذشت.

بخشی از کتاب بازگشت به عمارت وزغ

«وزغ از خونه‌شون دور شده بود. ماجراهای هیجان انگیز زیادی رو گذرونده بود. اون مدتی که رفته بود، راسوها عمارت وزغ رو اشغال کرده بودن. وقتی وزغ به خونه برگشت، راسوها اجازه ندادن داخل بشه.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

حجم

۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

قیمت:
۷,۶۰۰
تومان