دانلود و خرید کتاب امروز چه حسی دارم؟ انتشارات دی کی ترجمه شروین جوانبخت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب امروز چه حسی دارم؟

کتاب «امروز چه حسی دارم؟» اثری از انتشارات دی کی با ترجمهٔ شروین جوانبخت و برگردان شعری مریم اسلامی است و انتشارات پرتقال آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب امروز چه حسی دارم؟

انتشارات پرتقال مجموعه‌ای را با عنوان «اولین احساسات من» منتشر کرده است که در دستۀ کتاب‌های تربیتی، روان‌شناسی، کنترل احساسات و پرورش مهارت‌های اجتماعی و اخلاقی قرار می‌گیرد. این مجموعه ۹ جلدی تلاش کرده است تا راهکاری در اختیار بزرگ‌ترها؛ والدین، معلمان و مشاوران قرار دهد تا به کودکان یاد دهند چطور احساساتشان را تشخیص بدهند و در مرحلۀ بعدی بتوانند آن را مدیریت کنند.

همان‌طور که می‌دانیم قالب شعر برای کودکان و خردسالان بسیار جذاب و سرگرم‌کننده است و آن‌ها می‌توانند از طریق شعر بسیاری از مسائل را درک کنند و یاد بگیرند. این مجموعه کتاب‌ها را هم نخست شروین جوانبخت به فارسی ترجمه کرده است و مریم اسلامی آن‌ها را به‌صورت شعر برگردانده است به همین دلیل تأثیر زیادی در پرورش احساسات کودکان دارد.

۹ جلد مجموعۀ اولین احساسات من عبارت است از: چه جوری من شاد باشم؟، امروز چه مهربونم، حس غرور یعنی چه؟، امروز چه حسی دارم؟، من عصبانی هستم، چرا امروز غمگینم، مامانی من می ترسم، با تنهایی چه کار کنم؟، شجاع بودن یعنی چه؟

کتاب امروز چه حسی دارم در واقع مقدمه‌ای بر جلدهای دیگر مجموعۀ اولین احساسات من است و به معرفی مختصر چند مورد از احساسات می‌پردازد. شخصیت‌های بامزه‌ای مثل ستاره برای حس غرور، شعلۀ آتش برای عصبانیت، ابر بارانی برای احساس غم و خورشید برای احساس شادی در این کتاب آمده‌اند که هرکدام به‌صورت جداگانه در کتاب‌های دیگر معرفی شده‌اند و به کودکان کمک می‌کند که احساساتشان را بشناسند، بفهمند اصلاً چرا احساسات مختلف دارند و چگونه خودشان و دیگران احساسات مختلف را بروز می‌دهند.

خواندن کتاب امروز چه حسی دارم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های آموزشی برای کودکان، شعرهای کودکانه و همچنین کودکان 3 تا 5 ساله پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب  امروز چه حسی دارم؟

«وجود ما آدم‌ها

پر از حس‌های زیباست

قلب ما گاهی شاده

گاهی غمگین و تنهاست

من چرا دعوا کردم

با دوست مهربونم؟

دلیل این کارمو

خودم هم نمی‌دونم».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان