دانلود و خرید کتاب ریزجلبک های تراریخته روزا لئون ترجمه مازیار حبیبی پیرکوهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ریزجلبک های تراریخته

کتاب ریزجلبک های تراریخته نوشتهٔ روزا لئون و آرورا گالوان و امیلیو فرناندز و ترجمهٔ مازیار حبیبی پیرکوهی و افسانه محکمی و سیدحسن مرعشی و ویراستهٔ محمد فارسی است و انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب ریز جلبک های تراریخته

در کتاب حاضر گروهی از پژوهشگران برتر حوزه‌های مختلف زیست فناوری ریزجلبک‌ها، نگرشی جهانی درمورد دست‌ورزی ژنتیکی ریزجلبک‌ها و کاربردهای آن فراهم کرده‌اند. در فصل اول روش‌های تراریخته‌سازی ریزجلبک‌ها که اغلب با جلبک کلروفیت کلامیدوموناس نیز مرتبط هستند مرور می‌شود. در فصل‌های دوم و سوم اثر نگاهی جامع به دست‌ورزی ژنتیکی سیانوباکترها و دیاتوم‌ها ارائه می‌شود. ترانسفورماسیون کلروپلاست و تأثیر ترجیح کدونی بر بیان پروتئین‌های هترولوگ با جزئیات کامل در فصل‌های چهارم و پنجم بیان می‌شود. پروژه‌های توالی‌یابی ژنومی و DNA و استفاده از این یافته‌ها در ایجاد کاربردهای زیست‌فناورانهٔ جدید ریز‌جلبک‌ها در فصل ششم بررسی شده است.

در فصل هفتم نوترکیبی غیرهمولوگ در ریز‌جلبک‌ها و کاربرد آن در جهش‌زایی نیز بیان شده است. فصل هشتم به تحقیقات مهم انجام‌گرفته در‌رابطه‌با استفاده از ریز‌جلبک‌های تراریخته به‌عنوان کارخانه‌های کارآمد سلولی برای تولید پروتئین‌های نوترکیب می‌پردازد. فصل نهم به زیست پالایی، فصل دهم به تولید هیدروژن و در نهایت فصل یازدهم به  واکسن‌های نوترکیب اختصاص دارد.

خواندن کتاب ریز جلبک های تراریخته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دانشجویان زیست‌شناسی پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۹٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۲۹٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۳۴,۵۰۰
تومان