دانلود و خرید کتاب من خودم هستم سوزان ورده ترجمه لیلا کاشانی وحید
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من خودم هستم اثر سوزان ورده

کتاب من خودم هستم

نویسنده:سوزان ورده
ویراستار:سمیه حیدری
امتیاز:
۲.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب من خودم هستم

کتاب من خودم هستم نوشتهٔ سوزان ورده و ترجمهٔ لیلا کاشانی وحید و ویراستهٔ سمیه حیدری است. انتشارات مهرسا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده است. 

درباره کتاب من خودم هستم

کتاب من خودم هستم با تصویرسازی‌های «پیتر اچ. رینولدز» منتشر شده است. کودک در این کتاب با معنای پذیرش آشنا می‌شود. او دربارهٔ تفاوت‌ها می‌فهمد؛ اینکه همان‌طور که هر موجودی با موجود دیگر در طبیعت متفاوت است، انسان‌ها هم با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. کودک متوجه می‌شود این تفاوت‌ها به زندگی معنا می‌بخشد و باعث زیبایی زندگی است. سوزان ورده در این کتاب قصد دارد به کودکان بگوید که متفاوت‌بودن هیچ اشکالی ندارد و باید تفاوت‌ها را پذیرفت. کودک با خواندن این کتاب می‌آموزد که تفاوت‌های خود با دیگران را بپذیرد. او می‌آموزد که باید خود را بشناسد و هیچ اشکالی ندارد اگر خود واقعی‌اش را به دیگران نشان دهد. تصویرهای کتاب در درک بهتر مفاهیم بسیار کمک کرده‌اند و مانند مثالی برای کودکان عمل می‌کنند.

خواندن کتاب من خودم هستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره پیتر اچ. رینولدز

پیتر اچ. رینولدز متولد ۱۹۶۱ در کشور کانادا است. او در یک خانوادهٔ فرهنگی و اهل جست‌و‌جو به دنیا آمده است و یک برادر دوقلو دارد. پیتر اچ . رینولدز از ۷ سالگی نوشتن را شروع کرده و بیش از ۶۰ عنوان کتاب نوشته است. او دوست دارد با نوشته‌ها و تصویرهایش به کودکانی که از مسیر اصلی خود خارج شده‌اند، کمک کند. یکی از کتاب‌های بسیار معروف او کتاب «نقطه» است. او در کتاب‌هایش کودکان را به تفکر، خلاقیت و توجه به توانایی‌های وجودی دعوت می‌کند. عنوان برخی دیگر از آثار او «بیا خیال ببافیم»، «نقاشی‌های مچاله» و «با قلبت بنواز» است.

نظرات کاربران

بیات
۱۴۰۳/۰۲/۰۳

خیلی جالب بود برای تمام سنین زیبا بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۳۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۱۶,۶۰۰
تومان