دانلود و خرید کتاب فناوری مالی و آینده خدمات مالی بانک جهانی ترجمه امیرحسین وطن دوست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فناوری مالی و آینده خدمات مالی اثر بانک جهانی

کتاب فناوری مالی و آینده خدمات مالی

نویسنده:بانک جهانی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب فناوری مالی و آینده خدمات مالی

کتاب فناوری مالی و آینده خدمات مالی تألیف بانک جهانی و ترجمۀ امیرحسین وطن دوست و علی طاهر پور سی سخت و ویراستهٔ شاهین کریم زاده است و انتشارات به‌پویش آن را منتشر کرده است. کتاب فناوری مالی و آینده خدمات مالی گزیده‌ای از برترین تألیفات بانک جهانی در سال‌های اخیر و نگاهی جامع و آماری درخصوص فناوری‌های مالی و چالش‌های مربوط به این صنعت در سطح جهان است. این مجموعه با مقدمه‌ای از اساتید و فعالان مطرح در صنعت مالی و فناوری کشور و با حمایت شرکت عصرامین کارآفرین توسط انتشارات به‌پویش چاپ و منتشر شده است.

درباره کتاب فناوری مالی و آینده خدمات مالی

پیش‌بینی می‌شود که در آینده‌ای نزدیک، سازمان‌ها سیستم‌های مالی و حسابداری خود را بر روی شبکه‌ها قرار دهند و از روش‌های سنتی حسابداری فاصله بگیرند. حسابرسان نیز فارغ از روش‌های انجام حسابرسی، ناگزیر خواهند بود تا خود را با تغییرات جدید همسو سازند و روش‌های حسابرسی و خدمات اعتباردهی خود را متناسب با این تحولات تعدیل کنند.

در کتاب فناوری مالی و آینده خدمات مالی سعی شده تا با دیدگاهی آینده‌پژوهانه به معرفی و شناخت فرصت‌ها و تهدیدهای پیش روی صنعت مالی پرداخته شود.

این کتاب توسط بانک جهانی تدوین شده است. امیرحسین وطن‌دوست، علی طاهرپور و مسعود صنعتگر قوچانی آن را به فارسی ترجمه کرده‌اند و با مقدمه‌ای از دکتر هاشم آقازاده رییس دانشکدهٔ تجارت و مالیهٔ دانشگاه تهران در انتشارات به پویش به چاپ رسیده است.

خواندن کتاب فناوری مالی و آینده خدمات مالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای مدیران مالی و جامعۀ حسابداری مناسب است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۱ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۱ صفحه

قیمت:
۶۷,۵۰۰
۳۳,۷۵۰
۵۰%
تومان