دانلود و خرید کتاب من می توانم! لوری رایت ترجمه شبنم حیدری پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من می توانم! اثر لوری رایت

کتاب من می توانم!

معرفی کتاب من می توانم!

کتاب من می توانم! نوشتۀ لوری رایت و ترجمۀ شبنم حیدری پور است و انتشارات مهرسا آن را به چاپ رسانده است. این کتاب بخشی از مجموعۀ زمزمه‌های مثبت ذهنی است و سعی دارد به کودکان آموزش دهد تا ترس‌ها و تردید‌های خود را کنار بگذارند و شجاعت بیشتری داشته باشند. 

درباره کتاب من می توانم!

خیلی اوقات ما به دلیل این که اعتماد به نفس کافی برای انجام کاری را نداریم، دلسرد می‌شویم و احساس ناامیدی می‌کنیم. کودکان ممکن است بیشتر احساس ناتوانی بکنند چرا که فکر می‌کنند باید حتما مثل آدم‌ بزرگ‌ها رفتار کنند و وقتی که می‌بینند نمی‌توانند به اندازۀ آن‌ها کارهای دشوار و سخت را انجام بدهند، سرخورده می‌شوند. در نتیجه خیلی مهم است که حتی به وابسته‌ترین بچه‌ها یادآوری کرد که چقدر توانایی دارند و باید به آن‌ها نشان داد که خیلی از کارها را خودشان هم می‌توانند انجام بدهند. تسلط به احساسات برای بچه‌های کم سن و سال کار آسانی نیست و شنیدن سخنان دلگرم‌کننده‌ای که برای حمایت از آن‌ها بر زبان می‌آوریم می‌تواند خیلی آن‌ها را خوشحال کند. کتاب من می توانم! به کودکان یاد می‌دهد که شجاع و قوی باشند و به آن‌ها نشان می‌دهد که اگر تردیدهای خود را کنار بگذارند و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند، به راحتی می‌توانند از پس کارهای سخت بربیایند و در عین حال، این کتاب سعی می‌کند به کودکان این پیام را برساند که برخی کارها را نیز حتما باید با کمک دیگران انجام داد. کتاب با زبانی ساده و روان نوشته شده و درک آن برای کودکان دشوار نیست.

خواندن کتاب من می توانم! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمامی کودکان شجاع و قوی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب من می توانم!

«وقتی یک حیوان خانگی جدید می‌گیرم، خیلی خوشحال می‌شوم اما مراقبت از حیوان‌های خانگی مسئولیت خیلی سنگینی است؛ به همین خاطر، کمی احساس نگرانی می‌کنم. یعنی می‌توانم این کار را بکنم؟ می‌توانم خودم را برای مسئولیت‌هایم آماده کنم. می‌توانم بازی کردن با یک حیوان خانگی را با عروسک‌هایم تمرین کنم. می‌توانم مطمئن شوم که حیوان خانگی‌ام آب و غذای کافی دارد. من می‌توانم یک حیوان خانگی داشته باشم. می‌توانم!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان