دانلود و خرید کتاب ده قرار مهم برای زندگی مشترک دیوید آرپ ترجمه اکرم قیطاسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ده قرار مهم برای زندگی مشترک اثر دیوید آرپ

کتاب ده قرار مهم برای زندگی مشترک

معرفی کتاب ده قرار مهم برای زندگی مشترک

«ده قرار مهم برای زندگی مشترک» نوشته‌ی دیوید آرپ و کلودیا آرپ و کارت و ناتل براون است. این کتاب از مجموعه کلیدهای همسران موفق است که به معیارهای داشتن یک زندگی مشترک موفق می‌پردازد. در کتاب حاضر به ده موضوع مهم که اساس مشکلات و همینطور همدلی‌های همسران را طی سال‌های زندگی مشترک تشکیل می‌دهند، پرداخته شده است. این مطالب به زوج‌هایی که در آستانه ازدواج هستند کمک می‌کند تا قبل از زندگی مشترک درک و شناخت بهتری از خود و همسر خود داشته باشند و با شناخت کاملتری زندگی خود را آغاز نمایند. نویسندگان این کتاب، دو زوج مشاور خانواده (خانم و آقای آرپ و خانم و آقای براون) هستند و در بیشتر قسمت‌های کتاب از تجربیات کلینیکی و یا زندگی مشترک خود نمونه‌های ملموسی را برای روشن‌تر ساختن مطالب مطرح‌شده، ارائه کرده‌اند. در مواردی که آنها از تجربیات شخصی خود صحبت می‌کنند، مطلب از زبان یکی از زوجین مطرح می‌شود و خواننده در حین خواندن مطلب متوجه می‌شود که مثلاً ناتل براون مطلبی را در مورد خود و همسرش کارت براون توضیح می‌دهد. (و یا زوج دیگر کلودیا و دیوید آرپ در حال نقل مطلب هستند). در انتهای کتاب نیز تمرین‌هایی با عنوان «برنامه قرارهای شما» پیشنهاد شده است.
معجزه گفت‌وگو: راز دستیابی به زندگی مشترک عاشقانه و مستحکم
اکرم کرمی
ازدواج ساختنی است نه شانسی (جلد دوم): : آشنایی با مهارت‌های کنترل مشاجرات و حل مشکلات
علی اکبر حسن زاده
ازدواج ساختنی است نه شانسی (جلد سوم): از با هم بودن لذت ببرید
علی اکبر حسن زاده
مشاوره خصوصی با باربارا دی‌آنجلیس: عشقی پایدار، قبل، حین، و بعد از ازدواج، مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده
باربارا دی‌آنجلیس
ازدواج ساختنی است نه شانسی (جلد اول): خطراتی که بر سر راه دوام ازدواج قرار دارد
علی اکبر حسن زاده
مسائل و مشکلات زناشویی و راه‌کارها
سیداصغر ساداتیان
زندگی مشترک بدون فریاد: حفظ آرامش، رشد کردن و صمیمی‌تر شدن
هال ادوارد رانکل
شناخت اختلالات شخصیتی قبل و بعد از ازدواج
براد جانسون
برای روابط بهتر کاری نکنید!
آرییل کین
ازدواج‌ها چرا موفق می‌شوند و چرا شکست می‌خورند
جان گاتمن
زنانی که بسیار نگران‌اند
هالی هزلت استیونز
همسرگزینی امروزی
علی شمیسا
۱۰۰۱ پرسش قبل از ازدواج
فرناز فرود
معیارهای انتخاب همسر (اشتباهات بزرگ در انتخاب همسر)
ماهیار آذر
روابط سالم
هنری کلاود
بازسازی زندگی پس از طلاق
بروس فیشر
مهارت های زندگی زناشویی
متیو مک کی
زندگی مشترک و حد و مرزهایش
هنری کلاود
رازهای زنان متأهل خوشبخت
اسکات هالتزمن
مریخی‌ و ونوسی در رابطه‌ای موفق
شمس‌الدین حسینی

نظرات کاربران

elham
۱۳۹۶/۰۲/۲۵

من این کتابو دارم و با همسرم خیلی تمرین میکنیم ک خودمونو تغییر بدیم ب سمت اید ال، واقعا کمک کننده اس برای زوجهای جوان ک هنوز با تفاوتها اشنا نیستن

سيد عطا
۱۳۹۶/۰۴/۱۸

این کتاب برای من فقط گزینه نمونه داره و خرید نداره اصلا !

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۲)
تعهد به رشد کردن، فراتر از چسبیدن به یکدیگر است و شامل تعهد به تطبیق دادن خود با نیازهای متغیر طرف مقابل است
فاطمه۸۹۳
بر اساس مشاهداتمان، وقتی دو نفر با هم نامزد می‌کنند، بیشتر وقت و انرژی‌شان بر برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم ازدواج متمرکز می‌شود. آنها اغلب فراموش می‌کنند که روابطشان را تقویت کنند.
Yamad
ازدواج رویدادی یک‌روزه نیست، بلکه فرآیند مادام‌العمر رشد در کنار هم، و عمیق‌تر کردن عشق نسبت به یکدیگر است. ازدواج مواجه شدن با تلاشهای زندگی در کنار یکدیگر و تحمل دوره‌های خوب و بد زندگی است. صادقانه بگوییم. ازدواج یک افسانه نیست، بلکه بیشتر شبیه رُمان جنگ و صلح است
mehran
متعهد می‌شوم که برای تقویت روابطمان زمانی را به ده قرار آینده اختصاص بدهم. محل امضای رسمی: امضای آقا: ···امضای خانم: ···تاریخ اولین قرار ما برای تاریخ ··· تنظیم شده است.
فاطمه۸۹۳
کلمات می‌توانند رابطه شما را عمیق‌تر سازند یا اساس زندگیتان را ویران کنند.
marzieh
بسیار مهم است که در مورد انتظاراتمان صحبت کنیم. وقتی انتظارات خود را می‌شناسیم، برآورده کردن آنها مشکل است، اما وقتی آنها را نمی‌شناسیم، غیرممکن است.
Yamad
وقتی با موفقیت روند ترک والدین و دوستان نزدیک را پشت‌سر گذاشتید، می‌توانید دومین اصل یعنی پیوستن را دنبال کنید. وقتی به انسانی می‌پیوندید، دوستی خاص خود را ایجاد می‌کنید و به طور طبیعی به یکدیگر کمک می‌کنید. پیوستن، حس تعهدی به فرد می‌دهد که فراتر از بودن در کنار هم است
فاطمه۸۹۳
پس از ماه‌عسل و زمانی که دیگر تنها بر پایه احساساتمان زندگی نمی‌کردیم، متوجه شدیم که ازدواج فقط آنچه ما فکر می‌کردیم نیست. مسائل بسیار کوچکی ما را رنج می‌داد. من (دیو) در یک خانواده نظامی بزرگ شده بودم و انتظار داشتم کلودیا نیز مانند من کاملاً منظم و مرتبباشد. یکی از اولین بحثهای ما نحوه چیدن مجلات روی میز هال بود. من می‌خواستم مجلات روی هم، روی میز قرار گیرند، اما کلودیا دوست داشت آنها به صورتی معمولی و نامرتب چیده شوند. من دائم آنها را مرتب می‌کردم و کلودیا آنها را آن‌گونه که دوست داشت تغییر می‌داد. به نظر من قلابهای لباس در رختکن باید آنقدر باشد که همه لباسها را آویزان کنیم اما برای کلودیا آویختن لباسها به قلاب کار بسیار مشکلی بود. پس از مدت کوتاهی به این نتیجه رسیدیم که باید کاری کنیم تا با هم به توافق برسیم
mehran
چه انتظاری داشتیم ما با امید بسیار و ایمان به اینکه نیازهای یکدیگر را برآورده می‌سازیم ازدواج کردیم. ما زمانی که دانشجو بودیم ازدواج کردیم؛ در حالی که دانشگاههایمان در دو شهر مختلف بود. به علت شرایط ناامن اجتماعی و احتمال جنگ تصور می‌کردیم که باید هر چه زودتر با هم ازدواج کنیم. پس بدون هرگونه مشاوره قبل از ازدواج یا هرگونه کمکی که امروزه موجود است، ازدواج کردیم. تنها می‌خواستیم با کسی که دوستش داریم زندگی کنیم.
mehran
ازدواج رویدادی یک‌روزه نیست، بلکه فرآیند مادام‌العمر رشد در کنار هم، و عمیق‌تر کردن عشق نسبت به یکدیگر است. ازدواج مواجه شدن با تلاشهای زندگی در کنار یکدیگر و تحمل دوره‌های خوب و بد زندگی است. صادقانه بگوییم. ازدواج یک افسانه نیست، بلکه بیشتر شبیه رُمان جنگ و صلح است.
Yamad

حجم

۵۳۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

حجم

۵۳۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان