دانلود و خرید کتاب بهبود نگهداشت و قابلیت اطمینان از طریق تغییر فرهنگی استیون توماس ترجمه سارا بانکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهبود نگهداشت و قابلیت اطمینان از طریق تغییر فرهنگی اثر استیون توماس

کتاب بهبود نگهداشت و قابلیت اطمینان از طریق تغییر فرهنگی

معرفی کتاب بهبود نگهداشت و قابلیت اطمینان از طریق تغییر فرهنگی

کتاب بهبود نگهداشت و قابلیت اطمینان از طریق تغییر فرهنگی نوشتهٔ استیون توماس و ترجمهٔ سارا بانکی و علی زواشکیانی و محسن ربیعی است و انتشارات آریانا قلم آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب بهبود نگهداشت و قابلیت اطمینان از طریق تغییر فرهنگی

شیوه‌های انجام نگهداشت و قابلیت اطمینان را در سازمان چگونه تغییر دهیم؟ تغییر روش‌ها و عادت های افراد، مستلزم درک و مواجهه و احتمالا تغییر فرهنگ سازمانی است.

موضوع کتاب بهبود نگهداشت و قابلیت اطمینان از طریق تغییر فرهنگی نیز تغییرات با رویکرد فرهنگی است. واقیعت این است که حتی برخورداری از بهترین مهندسی، دانش و فناوری نیز نمی تواند موفقیت کسب و کار در نگهداشت و قابلیت اطمینان را تضمین کند. درست است که بدون این ابزارهای سخت به آسانی به موفقیت نمی‌رسیم؛ اما این ابزارهای سخت، به تنهایی موفقیتی را به ارمغان نمی‌آورند. برای نهادینه سازی تغییرات باید بتوانید فرهنگ سازمانتان را درک و آن و آن را مدیریت کنید. مجاب کردن افراد به پذیریش رویه های جدید و تطبیق با شیوه جدید و بهتر برای انجام کسب و کار، همیشه کاری بسیار دشوار است. درک و حل این موانع علاوه بر ابزارهای سخت به ابزارهای نرم هم نیاز دارد و یکی از این ابزارهای نرم کلیدی، تغییرفرهنگ سازمان است.

کتاب بهبود نگهداشت و قابلیت‌ اطمینان از طریق تغییر فرهنگی که در شرکت بین المللی پمکو ترجمه شده است، با بهره‌گیری از جدیدترین پژوهش‌های مرتبط با مدیریت تغییر، در ارتقای واحد نگهداری و تعمیرات سازمان عصای دست شما خواهد بود.

خواندن کتاب بهبود نگهداشت و قابلیت اطمینان از طریق تغییر فرهنگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۷٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان