دانلود و خرید کتاب یادگیری و عملکرد حرکتی مهدی سهرابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یادگیری و عملکرد حرکتی اثر مهدی سهرابی

کتاب یادگیری و عملکرد حرکتی

معرفی کتاب یادگیری و عملکرد حرکتی

کتاب یادگیری و عملکرد حرکتی نوشتهٔ مهدی سهرابی و ویراستهٔ محمدتقی اقدسی و هانیه اسدپور فعال مشهد است و انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب یادگیری و عملکرد حرکتی

موجودات زنده استعداد زیادی برای بهره‌مندی از توانایی‌های خود دارند. آن‌ها در قالب بازی‌های مختلف این توانایی‌ها را به نمایش می‌گذارند، با تمرین و تکرار در آن‌ها تبحّر پیدا می‌کنند و مهارت‌های جدیدی را یاد می‌گیرند. انسان‌ها از دیگر موجودات انعطاف‌پذیری بیشتری دارند. آن‌ها می‌توانند در مشاغل مهمی همچون شیمی، برنامه‌ریزی رایانه‌ای، مسابقات موسیقی یا ورزشی و یا در انجام امور روزمره به‌طور کارآمدتری تبحّر پیدا کنند. بنابراین، با تمرین و تکرار، تغییرات نسبتاً دائمی و پایداری در رفتار حرکتی آن‌ها اتفاق می‌افتد که به آن یادگیری حرکتی می‌گویند و آن‌ها را نسبت به دیگران و گذشته خودشان متمایز می‌کند. آن‌ها به کمک روش‌ها و برنامه‌های علمی استاندارد، تغییرات پایدارتر و تعمیم‌پذیرتری در رفتار حرکتی دارند.

در کتاب یادگیری و عملکرد حرکتی سعی شده است ‌خواننده با انواع مهارت‌ها و روش‌های مطلوب کسب مهارت‌های حرکتی آشنا شود. علاوه‌براین، خواننده با رویکردهای مختلفی که درخصوص کسب مهارت‌های حرکتی وجود دارد، برنامه‌ریزی و اصول اساسی آموزش مهارت‌های ورزشی و نیز نقش بازخورد در یادگیری مهارت‌های حرکتی آشنا می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم کتاب حاضر انطباق آن با سرفصل درس یادگیری حرکتی در دورۀ کارشناسی است و امید است مورد استفادۀ استادان، دانشجویان و محققان این حوزه قرار گیرد.

خواندن کتاب یادگیری و عملکرد حرکتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان رشتهٔ تربیت بدنی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر 7762284
۱۴۰۲/۱۲/۲۵

با سلام این کتاب مبتنی بر سرفصل موضوعات درس یادگیری حرکتی نوشته شده است.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان