دانلود و خرید کتاب رشد جسمانی مهدی سهرابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رشد جسمانی اثر مهدی سهرابی

کتاب رشد جسمانی

معرفی کتاب رشد جسمانی

کتاب رشد جسمانی نوشتهٔ مهدی سهرابی و عزت خداشناس و ویراستهٔ هانیه اسدپور فعال مشهد است و انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب رشد جسمانی

رشد در انسان تحولی محسوب می‌شود که دایره و شعاع آن بسیار وسیع و فراگیر است، از تحول در ویژگی‌های شناختی تا تحولات حرکتی و جسمانی و در این میان رشد جسمانی به تحوّل اندام‌‎ها و ارگان‌‎های بدن در طول عمر اشاره می‌کند. بدن انسان از اعضا و جوارحی تشکیل شده است و اعضا بستر رشد و تکامل همه‌جانبۀ انسان را فراهم می‌آورند. در کتاب رشد جسمانی سعی نویسندگان بر این است تا با پرداختن به موضوعات کلیدی و مهم رشد جسمانی، با استفاده از منابع بسیار معتبر و روزآمد و بهره‌گیری از تجارب تدریس بیش از سه‌دهه در دانشگاه به نیازهای اطلاعاتی کاربران حوزه‌های رشد حرکتی پاسخ داده شود.

یکی از ویژگی‌‎های این اثر، انطباق مطالب متناسب با نیازهای دانشجویان و محققان و همچنین با سرفصل دروس مرتبط در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در گرایش‌‎های رفتار حرکتی و رشد حرکتی است و ویژگی دیگر قابلیت بهره‌برداری از اثر برای محققان سایر رشته‌‎های تحصیلی همچون فیزیولوژی ورزشی و رشته‎‌های پزشکی (تخصص‌‎های کودکان و نوزادان و سایر تخصص‌‎های مرتبط با سالمندی) است.

خواندن کتاب رشد جسمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان رشته‌های رفتار حرکتی و رشد حرکتی، فیزیولوژی ورزشی و رشته‎‌های پزشکی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۵ صفحه

حجم

۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۵ صفحه

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان