دانلود و خرید کتاب مدیریت کسب و کار مجتبی شه دوست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت کسب و کار اثر مجتبی شه دوست

کتاب مدیریت کسب و کار

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مدیریت کسب و کار

کتاب مدیریت کسب و کار نوشتۀ مجتبی شه‌دوست با ویرایش محدثه طهماسبی‌فر و عباس کسائی‌پور در انتشارات هورین به چاپ رسیده است این کتاب ضمن تعریف انواع کسب و کار و چگونگی برنامه‌ریزی برای موفقیت در آن، راهکارهایی را برای بهبود محیط کسب و کارها در ایران ارائه کرده است.

درباره کتاب مدیریت کسب و کار

سرچشمۀ درآمد هر انسانی یا کارمندی است یا کسب و کار کوچک یا کسب و کار بزرگ یا سرمایه‌گذاری. انسان‌ها به فراخور دانش، مهارت و هوش خود می‌توانند از هرکدام از این روش‌ها کسب درآمد کنند. کتاب مدیریت کسب و کار، این موضوع را به ۳ حوزۀ اصلی تقسیم کرده است: محتوا، اجرا و نتیجه. کتاب می‌گوید کسب و کار یک سیستم است و حوزۀ محتوا مربوط به مدیریت و رهبری آن کسب و کار است. یعنی شناخت چشم‌انداز و اهداف کار خود تا برای دستیابی به آن‌ها برنامۀ عملیاتی داشت. قسمت دوم که اجرا است ایده‌ها و برنامه‌ها را پیاده‌سازی می‌کند. مثلاً خدماتی ایجاد و به مشتریان ارائه می‌شود. حوزۀ سوم بر نتیجه تأکید دارد. مهم‌ترین نتیجه در هر کسب و کاری فروش و سود است. در فضای رقابتی کسب و کار امروز، حفظ و افزایش مشتری و نیز وفاداری او، مهم‌ترین نتیجه است. مجموع این‌ها در نهایت یک کسب و کار را به نامی قابل اعتماد در بازار هدف تبدیل می‌کند.

کتاب مدیریت کسب و کار در ۷ فصل تدوین شده است. فصل اول اصطلاحات و انواع کسب و کار را تعریف می‌کند. فصل دوم دربارۀ انواع قرارداد در عرصۀ کسب و کار است. فصل سوم هدف‌گذاری در کسب و کار و شاخص‌های کلیدی در عملکرد را بررسی می‌کند. فصل چهارم دربارۀ مدیریت دانش و نقش آن در تغییر وضعیت سازمان است. فصل پنجم به استراتژی کسب و کار و طراحی CRM اختصاص یافته است. قصل ششم ۴۴ راهکار برای بهبود محیط کسب و کار در ایران ارائه کرده و فصل هفتم پویایی کسب و کار در صنایع مختلف ایران و نیز بانکداری را بررسی کرده است.

خواندن کتاب مدیریت کسب و کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به همۀ دوستداران کتاب‌های مرتبط با مدیریت و کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مدیریت کسب و کار

«اشخاصی که کسب و کارهای بزرگ دارند، افرادی هستند که تفاوت هایی نسبت به دو گروه قبلی دارند. اولویت آن ها آزادی است: آزادی مالی، آزادی زمانی، آزادی انتخاب و عملکرد. به همین منظور سعی می کنند یک سیستم را به وجود بیاورند و فعالیت خود را در این قالب انجام دهند. آنها در این سیستم افرادی بسیار باهوشی را استخدام می کنند تا ان افراد برایشان کارکنند و سیستم را جلو ببرند. غالباً متخصصین دانشگاهی که به دنیبال امنیت می گردند، جایگاه کارمندی را برای مالکان کسب و کارهای بزرگ پر می‌ کنند (به این ترتیب هر دو طرف به آنچه می خواهند می رسند).»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

قیمت:
۸۶,۸۰۰
۴۳,۴۰۰
۵۰%
تومان