دانلود و خرید کتاب حرفه ای گرائی در عمل کای سامبل ترجمه مهتاب پورآتشی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب حرفه ای گرائی در عمل

کتاب «حرفه ای گرائی در عمل» نوشتۀ کای سامبل، سالی براون و لیندا گراهام، ترجمۀ مهتاب پورآتشی و ویراستۀ فرهاد سلیمان نژاد است و انتشارات موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم آن را منتشر کرده است. 

درباره کتاب حرفه ای گرائی در عمل

در بسیاری از کشورها، دانشگاهیان ترغیب و گاهی ملزم می‌شوند که دوره‌های آموزشی که بر توسعۀ حرفه‌ای تدریس تمرکز دارد، بگذرانند. این دوره‌ها که قرار است آن‌ها را برای تدریس آماده‌سازی کند،‌ مدارک تحصیلات تکمیلی در آموزش عالی نام دارند. در برخی از کشورها مثل انگلستان،‌ استرالیا،‌ کانادا، استادان تشویق می‌شوند تخصص حرفه‌ای خود در تدریس را اثبات کنند. متخصصان آموزش عالی هم می‌توانند مطالب موضوعی خود و مهارت‌های تحصیلی را آموزش دهند و هم بهتر است طیفی از ارزش‌های حرفه‌ای مشترک را به کار گیرند.

کتاب حرفه‌ای گرایی در عمل به متخصصان کمک می‌کند تا با پیاده‌سازی پیشرفت‌های کلیدی آموزشی عملکردشان را متحول کنند. هدف متخصصان مؤثر در آموزش جهانی این است که رویکردها و اصول آموزشی صحیح را افزایش دهند و تمرکز را بر تقویت یادگیری دانشجویان بگذارند. کتاب حرفه‌ای گرایی در عمل در شروع هر فصل مهم‌ترین مفاهیم بنیادی را به طور خلاصه ارائه می‌دهد،‌ سپس نمونه‌هایی از نحوۀ کاربرد ایده‌ها در فعالیت‌های روزمرۀ آموزش عالی را در اختیار خوانندگان می‌گذارد. یکی از ویژگی‌های کتاب حرفه‌ای گرایی در عمل این است که مطالب ارائه شده به‌عنوان راهنمای تأملی برای خوانندگان به کار گرفته می‌شوند. نمونه‌های کتاب واقعی هستند و بر اساس تجربیات مثبت و عملکردهای خوب طراحی شده‌اند تا خوانندگان بتوانند از تجربیات موفق دیگران استفاده کنند.

کتاب حرفه‌ای گرایی در عمل در ۷ فصل تنظیم شده است. «فصل اول: مقدمه»، «فصل دوم: از یاددهی تا یادگیری: مفاهیم کلیدی و اصول بنیادین»، «فصل سوم: ارتقای مشارکت دانشجویی در یادگیری: به کار بستن نظریۀ علمی»، «فصل چهارم: یادگیریو کار با یکدیگر: دانشجویان به عنوان همتایان و شرکا»، «فصل پنجم: مشارکت دانشجویان همراه با تجارب مثبت یادگیری از طریق ارزیابی و بازخورد»، «فصل ششم: ارتقای مشارکت از طریق محیط‌های پژوهشی ارزشمند»، و «فصل هفتم: مشارکت کارکنان در توسعۀ حرفه‌ای خود».

خواندن کتاب حرفه ای گرائی در عمل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشگاهیان، دانشجویانی که تدریس می‌کنند، پشتیبانان آموزش و یادگیری،‌ متخصصان آموزش به کمک فناوری اطلاعات وطراحان برنامۀ درسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب حرفه ای گرائی در عمل

«دلایل خوبی برای پذیرفتن و مهم برشمردن یادگیری فعال توسط دانشگاهیان و تسهیل آن به بهترین شکل ممکن وجود دارد. در دهه‌های اخیر، پیشرفت‌های سریع تکنولوژی باعث انفجار اطلاعات شده است،‌تا آنجا که اشباع اطلاعات و نه دسترسی محدود به اطلاعات،به‌احتمال زیاد چالشی است که دانشجویان امروزی با آن روبه‌رو هستند. قبل از ظهور اینترنت، اطلاعات کتابی و کاغذی چیزی بود که باید از طریق مالکیت شخصی یا کتابخانه‌ها خریداری می‌شد و در نتیجه کالایی نسبتاً گران‌قیمت بود. در چنین شرایطی،گوش‌دادن به یک سخنران فاضل احتمالاً یکی از بهترین راه‌ها برای دسترسی به مطالب جدید بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۲ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۲ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان