دانلود و خرید کتاب اینترنت جواب نمی‌دهد اندرو کین ترجمه فاطمه خونمری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اینترنت جواب نمی‌دهد اثر اندرو کین

کتاب اینترنت جواب نمی‌دهد

نویسنده:اندرو کین
انتشارات:انتشارات شکیب
امتیاز:
۴.۲از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اینترنت جواب نمی‌دهد

«اینترنت پاسخ مسئله نیست!» نوشته آندرو کین است. این کتاب که تحقیقات بسیاری از کارشناسان را جمع‌آوری کرده است توضیح می‌دهد که چرا و به چه خاطر اینترنت پاسخ همه چالش‌ها و مسائل زندگی امروز را در خود ندارد.

اینترنت، بدان شکلی که مبلغانش وعده داده بودند، پاسخ مسئله است. امروز، همچنان که گستره‌ی اینترنت وسیع‌تر می‌شود و همه چیز و همه کس را در این سیاره به هم مرتبط می‌کند، بر همگان آشکار می‌گردد که این امر امیدی واهی بیش نبوده است. مبلغان چیزی را به ما عرضه می‌کنند که به آن در سیلیکن ولی «عرضه‌ی تحریف واقعیت» گفته می‌شود؛ تصویری که همه چیز هست مگر واقعیت. در واقع، اینترنت به جای اینکه پاسخ باشد، مسئله‌ی اصلی دنیای قرن بیست و یکمی و متصل به هم ماست.

هرچه ما بیشتر از شبکه‌ی دیجیتال معاصر استفاده کنیم، سود و ارزش اقتصادی کمتری برای ما به ارمغان می‌آورد. به جای ترویج عدالت اقتصادی، دلیل اصلی افزایش رو به رشد شکاف اقتصادی بین فقیر و پولدار و همچنین از بین رفتن طبقه‌ی متوسط شده است. به جای اینکه ما را ثروتمندتر کند، توزیع ثروت را در نظام سرمایه‌داری اقتصاد شبکه‌ای نوین به گونه‌ای رقم زده است که همواره ما را فقیرتر می‌کند. به جای ایجاد شغل‌های جدید، این درهم‌گسیختگی دیجیتالی عامل اصلی بحران بیکاری ساختاری ماست. به جای ایجاد فضای رقابتی بیشتر، انحصارطلبان بی‌نهایت قدرتمندی چون گوگل و آمازون را پدید آورده است.

به جای اینکه شفافیت و آشکاری پدید بیاورد، در حال ایجاد سرویس‌های جمع‌آوری اطلاعات و نظارتی است که ما کاربران شبکه‌های اطلاعاتی بزرگ مانند فیسبوک به عنوان محصولات تمام شفاف آن بسته‌بندی شده‌ایم. به جای ایجاد تنوع بیشتر، باعث هرچه غنی‌تر شدن عده‌ای جوان سفیدپوست در لیموزین‌های مشکی شده است. به جای ترویج شادی در بین ما، خشونت را هر روز بیشتر می‌کند...

نظرات کاربران

سایه
۱۳۹۸/۰۹/۰۲

هیچکس جواب گو نیست ....متاسفم...همین دل خوشی رو از مردم گرفتن ..نمیدونم دیگه چی میخوان از جون این مردم ..لعنت .لعنت

sa.har:)
۱۳۹۸/۰۹/۰۱

پس کی نتو وصل میکنن؟؟😩😑😒👊

Nahid Norouzi
۱۳۹۸/۰۹/۰۱

میخوام بدونم واقعا حجم اینترنتی که این روزای قطع هدر رفت آیا برگردونده میشه؟چیکار میشه کرد جز ابراز تاسف😏

Br7
۱۳۹۸/۰۹/۰۵

دوستانی که به تلگرام دسترسی دارن لطفا پروکسی اپ ultrasurf رو از کانال زتاتک اینجا بذارن

liligh78
۱۳۹۸/۰۹/۰۱

اینترنت وصل شد 😂🙄

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
اینترنت پاسخ مسئله نیست!
Havisht
با فرض اینکه نزاع بزرگ میان کاپیتالیست‌ها و سوسیالیست‌ها بر سر بهترین راه سازماندهی جامعه‌ی صنعتی بالاخره حل شده است، لحظه‌ی فروریختن دیوار را «پایان تاریخ» توصیف کرد. اما واقعیت دقیقا برخلاف این است.
sky
دنیای جدید دیجیتالی، باید بکوشیم تا ابزار شبکه‌ای‌مان را شکل دهیم قبل از اینکه آن‌ها ما را شکل دهند.
sky

حجم

۳۱۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۱۹ صفحه

حجم

۳۱۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۱۹ صفحه

قیمت:
۳۹,۹۰۰
تومان