دانلود و خرید کتاب توسعه استارت آپ اندرو لی میلر ترجمه مصطفی جاویده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب توسعه استارت آپ اثر اندرو لی میلر

کتاب توسعه استارت آپ

معرفی کتاب توسعه استارت آپ

کتاب توسعه استارت آپ نوشتۀ اندرو لی میلر و ترجمۀ مصطفی جاویده است و انتشارات دیده بان قلم فرتاک آن را به چاپ رسانده است. این کتاب دربارۀ شروع کسب و کار، جذب مشتری، موفقیت در حوزه کاری و استراتژی‌های مختلفی که در بازاریابی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد صحبت می‌کند.

درباره کتاب توسعه استارت آپ

ایده کارآفرینی و راه‌اندازی یک کسب و کار جدید، یکی از پرچالش‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین شغل‌ها به حساب می‌آید. در طی سال‌های اخیر، موضوع راه‌اندازی استارت آپ و شرکت‌های دانش‌بنیان پیش از پیش داغ شده است و اکثریت افراد به دنبال راه اندازی کسب و کار خود هستند. مشکلی که این وسط وجود دارد این است که بسیاری از کسانی که دنبال استارت آپی می‌روند، با شکست مواجه می‌شوند. شاید بتوان گفت که مهم‌ترین دلیل شکست و عدم موفقیت‌ آن‌ها، آشنا نبودن با نیاز مشتری و کمبود اطلاعات در زمینه فرآیندهای بازاریابی و فروش است. این‌ها همان موضوعاتی هستند که اندرو لی میلر در کتاب توسعه استارت آپ به آن‌ها می‌پردازد و سعی در برطرف کردن آن‌ها دارد. این کتاب در زمینۀ بازاریابی دیجیتالی و مفاهیمی مانند روابط عمومی، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا، قرعه‌کشی و اهدای جوایز، بازاریابی اینفلوئنسر و سئو نکاتی کاربردی ارائه می‌دهد. از نکات تمایز این کتاب با دیگر کتاب‌ها این است که بیشتر روش‌هایی که پیشنهاد می‌دهد، کم‌هزینه و ارزان هستند.

خواندن کتاب توسعه استارت آپ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب به افرادی پیشنهاد می‌شود که به دنبال داشتن اطلاعات بیشتری در زمینۀ استارت آپی هستند. 

بخشی از کتاب توسعه استارت آپ

«به‌طور کلی، انسان‌ها از مباحثی که در آن‌ها مهارت ندارند دوری می‌کنند. بنابراین اگر شما یک توسعه‌دهنده یا مهندس بی‌نظیر هستید، این احتمال وجود دارد که حتی صحبت کردن دربارۀ بازاریابی نیز ناراحت‌تان کند. اولین دلیلی که اغلب دیده‌ام بنیان‌گذاران و صاحبان شرکت‌ها از نظر ذهنی بازاریابی را در اولویت قرار نمی‌دهند؛ این است که تصور می‌کنند در این زمینه عملکرد خوبی نخواهند داشت و بنابراین، این موضوع تاثیر زیادی نخواهد داشت و به همین دلیل به این مسئله توجه نمی‌کنند.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
۳۷,۵۰۰
۵۰%
تومان