دانلود و خرید کتاب پرسش های مهدوی ۲ عبدالحسین فخاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرسش های مهدوی ۲ اثر عبدالحسین فخاری

کتاب پرسش های مهدوی ۲

معرفی کتاب پرسش های مهدوی ۲

کتاب الکترونیکی «پرسش های مهدوی ۲» به قلم عبدالحسین فخاری و شیرین گوگانی در انتشارات گوی چاپ شده است. این اثر جلد دوم مجموعهٔ پرسش‌های مهدوی است و به مباحث مهدویت می‌پردازد.

معرفی کتاب

کتاب پرسش‌های مهدوی ۲ دنبالهٔ کتاب پرسش‌های مهدوی ۱ است که با ۲۴ پرسش‌وپاسخ در مبحث مهدویت به ابهامات این بحث می‌پردازد. کتاب پرسش‌های مهدوی ۱ پاسخی بود ‌به پرسش‌هایی که در فضای مجازی دربارهٔ مباحث مربوط به مهدویت وجود داشت و به‌صورت پرسش‌وپاسخ ساده بین یک دانشجو با یک کارشناس و پژوهشگر مباحث دینی تنظیم شده است. در پی استقبال از این کتاب نویسندهٔ کتاب تصمیم گرفت که کتاب پرسش‌های مهدوی ۲ را نیز به رشتهٔ تحریر درآورد.

کتاب پرسش‌های مهدویت ۲ به فاصلهٔ ۴ سال از کتاب پرسش‌های مهدوی ۱ نگاشته شده است در جلد اول شخصیت دانشجو این کتاب با نام نوید به دنبال پاسخ سؤالات اولیهٔ بحث مهدویت است و در کتاب پرسش‌های مهدویت ۲ با ۲۴ پرسش جدید آغازگر مصاحبه‌ای دیگر است؛ ولی با این تفاوت که تحقیقات و مطالعات گسترده‌ای انجام داده است و با آموختن روش تحقیق، خود او نیز در پاسخ به شبهات و سؤالات کمک می‌کند و بحث را جلو می‌برد.

پرسش‌ها در این کتاب به ۲ گونه است: نوع اول بحث در مورد علائم ظهور و مدعیان دروغین مهدویت است و نوع دوم معرفی ابعاد معرفتی امام، سخنان، توقیعات، پیام‌ها، تفسیرها و توصیه‌های آن حضرت به شیعیان است.

خواندن کتاب پرسش‌های مهدوی ۲ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به موضوع مهدویت و انتظار پیشنهاد می شود.

بخشی از کتاب پرسش‌های مهدوی

«نوید: چرا دوران وکالت چهار نمایندهٔ امام و غیبت صغرا به پایان رسید؟ و ادامه داد: بعد از شهادت حضرت امام عسگری "علیه‌السلام" امامت امام دوازدهم با غیبت صغرا آغاز گردید که ۶۹ سال به طول انجامید، در این مدت ایشان از طریق ۴ وکیل خاص با مردم در ارتباط بودند و مردم سؤالات و نیازها و امور خود را با آنها در میان می‌گذاشتند. آنها هم با امام در ارتباط بودند و پاسخ امام را به مردم می‌رساندند. چه شد که یکباره این ارتباط قطع و پایان وکالت اعلام شد؟ گفتم: همان‌طور که می‌دانید حاکمان عباسی در پی قتل امام بودند؛ لذا امام به دستور الهی از دیده‌ها پنهان گشت و امور ارتباطی مردم را از طریق وکلای بزرگوار و مطمئن از رازنگهداری به انجام می‌رساندند. این شیوه نمی‌توانست مدت زیادی ادامه یابد؛ زیرا جاسوسان حکومتی بالاخره می‌توانستند با زیر نظرگیری وکلا به محل اقامت امام پی ببرند و او را به قتل برسانند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۱۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۱۰۱۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۳,۰۰۰
تومان