دانلود و خرید کتاب کتیبه راه زندگی مهرزاد بذرگر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتیبه راه زندگی اثر مهرزاد بذرگر

کتاب کتیبه راه زندگی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کتیبه راه زندگی

کتاب کتیبه راه زندگی نوشتهٔ مهرزاد بذرگر است. این کتاب را انتشارات هورین منتشر کرده است.

درباره کتاب کتیبه راه زندگی

برای آنچه برایتان اهمیت دارد، از خود مایه بگذارید. صرف وقت و انرژی برای آنچه به آن اهمیت می‌دهید، دلایل و فواید زیادی دارد که یکی از آن‌ها رسیدن به حس رضایت است. برای نمونه، افرادی که در انجمن‌های خیریهٔ مسکن‌سازی فعالیت می‌کنند، پس از خانه‌دارشدن خانواده‌های کم‌درآمد، طعم خشنودی شگرفی را می‌چشند. ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که پیوسته در حال شمارش امتیازات و نتایج است. دنیا کاری به این ندارد که شما تصمیم داشتید چه کاری انجام دهید. دنیا فقط به این اهمیت می‌دهد که شما واقعاً چه کاری انجام داده‌اید. پس شروع به شمردن امتیازات و نتایج خود کنید و خود را موظف به انجام کاری کنید که موجب پیشرفت در زندگی شود.

اعتمادبه‌نفس خود را در هر شرایطی حفظ کنیم و هرگز به دیگران این اجازه را ندهیم که آن را متزلزل کنند. باید متوجه باشیم که اعتمادبه‌نفس، کلید خلق تفکر مثبت در هر انسانی است. بسیاری از مردم بدون اینکه بدانند که هستند و چه می‌خواهند باشند، زندگی را می‌گذرانند. مادامی که جست‌وجو می‌کنی، در راه درست گام برمی‌داری. جرئتِ در راه گام‌نهادن را داشته باش. شجاع باش و گام اول را بردار، همانند حضرت اباعبداللّه الحسین که برای زنده نگه‌داشتن دین جدش و غیرتی که به معبودش داشت، حاضر شد تا از جان و مال و بهترین عزیزانش بگذرد.

خواندن کتاب کتیبه راه زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مباحث موفقیت و خودیاری از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

بخشی از کتاب کتیبه راه زندگی

«امید زیباترین راهکار ادامه زندگی

عزیز من! گاهی از روند، روزگار زیر لب شکایت می‌کنی و اظهار تعجب از اینکه زندگی با من و تو نیز، گهگاه سر مدارا نداشته است. این گونه به نظر می‌رسد که تو هنوز هم زندگی را چیزی مستقل از زندگان می‌بینی که به راه خود می‌رود و آنچه خود می‌خواهد انجام می‌دهد و این البته خوب میدانی که درست نیست امیدوار باشید امید، یکی از زیباترین وجوه ذهن شماست و ناامیدی بدترین جنبه آن است. هنگامی که از رویدادی تا امید می‌شوید در واقع درهای ارتباط خود را با خداوند می‌بندید، درحالی‌که وقتی به آینده امیدوارید و دعا می‌کنید، رحمت خداوند را به‌سوی خود می‌کشید. آخرین باری که از کاری واقعاً لذت بردی کی بود؟ کاری که تنها خودت از آن لذت برده باشی نه همسر و بچه‌هایت بهترین و زیباترین چیزهای این دنیا را نمی‌توان دید یا شنید؛ بلکه باید قلباً آنها را احساس کرد. یک مدیر خلاق و نوآور کسی است که از هیچ همه چیز می‌آفریند!

برای‌آنکه یک مدیر خلاق باشید، با استفاده از نیروی ذاتی و تخیل خود، امکانات بالقوه را به بالفعل تبدیل نمایید اعتمادبه‌نفس داشته و مقاوم و مصمم باشید. بهتر است کینه و کدورت‌ها را از بین ببرید؛ چون روحتان را تیره می. کند سعی کنید با یک راه‌حل منطقی مشکل موجود را حل کنید.

ارتباطات، کوهی از ثروت و اعتبار می‌سازد

داشتن روابط خوب و دوستانه بهتر از کوهی از ثروت است. به‌جای اینکه از آنچه دوست ندارید انتقاد کنید، از چیزهایی که دوست دارید، تعریف و تمجید کنید. ده مورد از کارهایی که خیلی دوست دارید با هم انجام دهید، روی کاغذ بنویسید. بعد، شروع به انجام‌دادن این کارها نمایید. به گفته کوروش کبیر: «از پل نامردان عبور نکن! بگذار تو را آب ببرد، از ترس شیر به روباه پناه نبر! بگذار شیر تو را بخورد! ببر باش و درنده؛ ولی از کنار آهوی بی‌پناه به‌آرامی گذر کن.»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۶۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۳ صفحه

حجم

۵۶۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۳ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۹,۵۰۰
۵۰%
تومان