دانلود و خرید کتاب حسابداری بهای تمام شده ۱ علی لعل بار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حسابداری بهای تمام شده ۱ اثر علی لعل بار

کتاب حسابداری بهای تمام شده ۱

معرفی کتاب حسابداری بهای تمام شده ۱

کتاب حسابداری بهای تمام شده ۱ (صنعتی) نوشتهٔ علی لعل بار و علیرضا فرشیدپور است و انتشارات نور علم آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب حسابداری بهای تمام شده ۱

در سده کنونی چرخشی بزرگ در نقش حسابدار و ماهیت حسابداری پدید آمده است و ایدئولوژی مشخصی که از لابه‌لای متون معتبر آن به وضوح استنباط می‌شود آوردن صفت نوین را برای این دانش فنی/ تئوریک توجیه می‌کند. این چرخش در مفهوم استفاده‌کنندگان و تأکید بر حق آنان به استفاده از گزارش‌های مالی برای قضاوت و تصمیم‌گیری آگاهانه انعکاس می‌یابد. مجموعه استفاده‌کنندگان، مجموعه‌ای است متشکل از همه گروه‌های ذی‌حق و ذی‌نفع در چگونگی و نتایج عملکرد مؤسسه گزارش‌کننده که در این میان نیازمندی‌ها و خواست‌های گروه‌ها و شخصیت‌های خارج از مؤسسه، اهمیت ویژه‌ای دارد.

از این دیدگاه، حسابداری نوع ویژه‌ای از نظام اطلاعاتی و ابزار ویژه‌ای برای نظارت اجتماعی است که با مجموعه‌های مشخصی از اطلاعات اقتصادی سر و کار دارد. در نتیجه نظام حسابداری بر رفاه اجتماعی و رفاه اقتصادی جامعه اثرگذار است. این اثرگذاری با متغیرهای زیادی و از طریق فرآیندهای بسیار پیچیده‌ای صورت می‌پذیرد و در چارچوب تعریف ساده علت و معلولی نمی‌گنجد؛ چون امکان کنترل متمرکز آنها نیست. روابط میان اجزای نظام پیچیده است. یک تغییر کم در یکی از اجزاء می‌تواند پیامد بسیار بزرگ به بار آورد. سیستم حسابداری ایران و جهان سیستمی پیچیده است و سیستم پیچیده مدیریت علمی را طلب می‌کند. به این ترتیب اصلی‌ترین چالش حسابداری در ایران در نگرش مدیریت نهفته است. راهکار اصلی تغییر در بینش تمام مدیرانی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم گرداننده حسابداری هستند از مدیریت سنتی به مدیریت علمی است. چنانچه این تحول در نگرش رخ دهد، در آینده نزدیک حسابداری ایران یکی از نظام‌های سرآمد جهانی و منطقه‌ای خواهد شد.

در تألیف این کتاب ضمن بررسی دقیق آخرین منابع معتبر در خصوص حسابداری بهای تمام شده ۱ (صنعتی)، تأکید بر آن است که مطالب بر اساس استانداردهای حسابداری کشور سرفصل‌های مصوب ستاد انقلاب فرهنگی ارائه شود. نحوه ارائه مطالب در این کتاب بدین صورت است که در ابتدای هر فصل اهداف آموزشی درس مربوط بوطه به صورت خلاصه و در عین حال جامع ارائه شده که برای بیان هر مطلب مثالهایی به صورت حل شده در ارتباط با آن موضوع برای درک بهتر ارائه گردیده و در ادامه فصل سؤالات تشریحی سؤالات چهارگزینه ای جوابهای سؤالات چهار گزینه ای و تمرینات مطرح شده است.

خواندن کتاب حسابداری بهای تمام شده ۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

هدف اصلی و اساسی تألیف این کتاب ارائه تصویری کلی از حسابداری بهای تمام شده ۱ (صنعتی) مناسب با سرفصل‌های مصوب حسابداری بهای تمام‌شده ۱ برای دانشجویان رشته‌های حسابداری و مدیریت بازرگانی و صنعتی در مقاطع کاردانی و کارشناسی است تا حسابداران و دانشجویان و سایر علاقه‌مندان به این رشته بتوانند با مراجعه به این منبع نیازهای اطلاعاتی حسابداری خود را رفع نمایند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان