دانلود و خرید کتاب بهانه تراشی ممنوع! برایان تریسی ترجمه هما صامت حسن‌آبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهانه تراشی ممنوع! اثر برایان تریسی

کتاب بهانه تراشی ممنوع!

معرفی کتاب بهانه تراشی ممنوع!

«بهانه‌تراشی ممنوع!» نوشته برایان ‌تریسی(-۱۹۴۴) سخنران انگیزشی و نویسنده کتاب‌های خودیاری است.

تریسی در این کتاب بر این باور است که راه جهنم با سنگ فرش حسن نیت فرش شده است. یعنی داشتن نیات و اهداف خوب فقط در ذهن کافی نیست و باید برای تحقق اهداف و خواسته‌هایتان کاری کنید در غیر این صورت با مشکل مواجهه خواهید شد. این کتاب برای زنان و مردان مصمم و بلندپروازی نوشته شده است که می‌خواهند به هر چیز ممکن در زندگی خود دست یابند و همچنین برای کسانی است که مشتاق و تشنه انجام کارهای بزرگتر، کسب درآمد بیشتر و موقعیتی بالاتر و برتر هستند.

شاید اساسی‌ترین ارزشمندترین شناخت و نگرش آنها به موفقیت این است که اگر می‌خواهید به دستاوردهای درخشان و چشمگیری دست یابید باید خود را عوض کنید و فرد متفاوتی شوید. برای تحقق آرمان‌های خود، مسائل و سود مالی به‌اندازه ویژگی‌های شخصیتی منحصر به فرد و برتر از افراد معمولی مهم نیست. این کتاب با تأکید بر اهمیت انظباط فردی و قانونمندی بیان می‌کند که پرورش این ویژگی‌ها، جاده اصلی است که شما را به هر جای مطلوب و ممکن می‌رساند.

این کتاب شما را قدم به قدم یاری می‌کند تا تبدیل به شخص فوق‌العاده‌ای شوید و بتوانید موفقیت‌های چشمگیر و برجسته‌ای را از آن خود کنید.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

mahdi
۱۳۹۶/۱۰/۱۶

من تیتر سر فصل های کتاب رو خوندم دیدم که همش راجب انظباط حرف میزنه بنظر که خوب میاد نمیدونم چرا کتابهای که در رابطه با انظباط باشه کم است در حالی که اصول اصلی موفقیت انظباط است

mahdi
۱۳۹۸/۰۶/۲۸

کتاب خوبیه هرچند مثل همه ی کتابهای برایان تریسی مطلب تکراری زیاد داره اما مطالب تازه هم کم نداره

Ali MoghaddasZadeh
۱۳۹۶/۱۲/۰۶

کتاب خوبی هست ولی محتوای کتاب هیچ ربطی به عنوانش نداره و اینکه بعضی از قسمت‌های کتاب غلط های ویرایشی زیادی داره که موقع مطالعه خواننده رو اذیت می‌کنه.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
دیگر برای انجام ندادن کاری بهانه نیاورید! یا آن کار را انجام دهید و یا ندهید... اما بهانه جویی‌های بیهوده هم نکنید.
mahdi
پرورش انضباط فردی و قانونمندی جاده اصلی است که شما را به هر جای مطلوب و ممکن می‌رساند.
mahdi
اگر در خانه‌ای که مدام به خاطرکارهایمان سرزنش می‌شویم بزرگ شویم همیشه احساس می‌کنیم که "به درد نمی‌خوریم" (در هیچ کاری به‌اندازه کافی خوب نیستیم) و به همین دلیل خود را با دیگران مقایسه می‌کنیم و فکر می‌کنیم که افراد دیگر که از ما خوشحال‌ترند و اعتماد به نفس بیشتری دارند از ما بهتر هستند. ما احساس پستی و حقارت را در خودمان پرورش می‌دهیم و این می‌تواند علت مخمصه و گرفتاری احساسیمان شود.
majid
یکی از ویژگی‌هایی که اکثر فیلسوفان و معلمان و متخصصان بر سر اهمیت آن اتفاق نظر دارند انظباط فردی و قانونمندی است
mahdi
اگر کاری را انجام ندادید از هوش وافر خود برای بهانه‌تراشی مفصل و پرطم طراق استفاده نکیند. برای رسیدن به هدف و خواسته‌تان هر کاری را که می‌توانید انجام دهید. با تمام کارهایی که باید برای تحقق خواسته‌هایتان بکنید کنار بیایید و مدام به خود تلقین کنید که "عملی شدن یا نشدن این هدف به من بستگی دارد"
mahdi

حجم

۲۲۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۵ صفحه

حجم

۲۲۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۵ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان