دانلود و خرید کتاب تخت خوابت را مرتب کن (خلاصه کتاب) ویلیام اچ. مک ریون ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تخت خوابت را مرتب کن (خلاصه کتاب) اثر ویلیام اچ. مک ریون

کتاب تخت خوابت را مرتب کن (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب تخت خوابت را مرتب کن (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب تخت خوابت را مرتب کن (خلاصه کتاب) نوشتهٔ ویلیام اچ. مک ریون و ترجمهٔ رضا اردلان است و شنیدار نگار نوین آن را منتشر کرده است. ۱۰ پند آموزنده از زبان فرمانده سابق نیروی دریایی آمریکا در این خلاصه‌کتاب آمده است.

درباره خلاصه‌کتاب تخت خوابت را مرتب کن

ویلیام اچ. مک ریون فرمانده بازنشسته نیروی دریایی، پندهایی را برای داشتن یک زندگی بهتر برای شما دارد.

گاهی اوقات، ساده‌ترین و پیش‌پاافتاده‌ترین نکات می‌توانند بیشترین تأثیر را در زندگی داشته باشند. حتی کاری کوچک نظیر مرتب کردن تخت‌خواب هر روز صبح، می‌تواند تأثیر به‌سزایی در کیفیت زندگی‌تان داشته باشد.

فرمانده سابق یگان ویژه نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا با گذراندن دوره‌های آموزشی نیروی دریایی و تمرینات طاقت‌فرسای آن و حضور در جنگ‌های افغانستان و عراق، طیِ سال‌ها درس‌های ارزشمندی درباره زندگی به او آموخته است.‌

در سال ۲۰۱۴ تجربیاتش را در جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه تگزاس، در قالب یک سخنرانی ارائه داد. سپس در سال ۲۰۱۷، نسخه مفصل‌تری را در قالب این کتاب منتشر کرد.

او در این کتاب، ۱۰ پند کوچک اما ضروری برای تغییر زندگی و حتی دنیا ارائه می‌کند؛ نکاتی که در طول سال‌های خدمتش در نیروی دریایی آموخته‌ و معتقد است هر کسی در هر جایگاهی می‌تواند به کمک این نکات زندگی بهتری داشته باشد.

خواندن خلاصه‌کتاب تخت خوابت را مرتب کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعهٔ خلاصه‌کتاب‌هایی با موضوع توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب تخت خوابت را مرتب کن

«اولین پندی که درباره آن صحبت می‌کنیم، درباره اهمیت مرتب کردن تخت‌خواب، بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب است! اگر تا به حال در فیلم‌ها، اردوگاه‌های نظامی و خوابگاه‌های سربازان را دیده باشید، احتمالاً متوجه شده‌اید که چقدر تخت‌هایشان مرتب و تمیز است.

ممکن است این مسئله چندان مهم به نظر نرسد، اما اگر بلافاصله بعد از بلند شدن از خواب، تخت‌خوابتان را مرتب کنید، شروعی عالی برای یک روز پربار رقم زده‌اید.

من بعد از فارغ‌التحصیلی در رشته خبرنگاری از دانشگاه تگزاس، در دوره آموزشی مخصوصی شرکت کردم تا بتوانم وارد یگان ویژه نیروی دریایی آمریکا شوم. در این دوره، من و سایر سربازها با تمرینات و قوانین دشواری روبه‌رو شدیم.

یکی از این قوانین سختگیرانه، مربوط به مرتب کردن تخت‌خواب بود. خوابگاه سربازها بسیار ساده بود و جز تخت و کمد چیز دیگری در آن وجود نداشت.

هر روز صبح، مربی سربازان، تخت‌خواب‌هایشان را بازرسی می‌کرد و اگر کسی به درستی آن را مرتب نکرده بود، تنبیه سختی به نام «بیسکویت شکری» در انتظارش بود. این تنبیه شامل پریدن در اقیانوس آرام و سپس، غلت زدن روی شن‌های داغ ساحل بود. دانه‌های شن چسبیده به پوست، عذابی فرای تصور به همراه داشتند.

ممکن است با خود بیندیشید: چرا این‌قدر مرتب کردن تخت‌خواب مهم شمرده می‌شود؟

این کار ممکن است به نظرتان بسیار آسان باشد، اما نکته اصلی این است که تکمیل هر کاری در اول صبح، بهترین و کاراترین شیوه برای آغاز روز است.

این کار باعث می‌شود که انگیزه انجام باقی کارها را نیز پیدا کنید: با تکمیل یک کار، به انجام رساندن سایر کارها نیز برایتان آسان‌تر می‌شود و پیش از آن‌که متوجه شوید، احساس فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کنید و بهره‌وری‌تان بالا می‌رود. همه این‌ها نتیجه مرتب کردن تخت‌خوابتان است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۲۰٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان