دانلود و خرید کتاب قدرت برنامه ریزی برایان تریسی ترجمه لیلا شهبازی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت برنامه ریزی اثر برایان تریسی

کتاب قدرت برنامه ریزی

معرفی کتاب قدرت برنامه ریزی

«قدرت برنامه‌ریزی» نوشته برایان تریسی، جک کن‌فیلد، لس براون و ... است. شعار کلیدی این کتاب این است که زندگی را به روشی که می‌خواهید بسازید.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

من این‌جا در بلومینگتون، ایلینویز مشغول آموزش یک کلاس در مورد چگونگی مدیریت کارمندان دشوار بودم. از سندی در مورد علایق و غیرعلایق‌اش، از رؤیاها و اهدافش پرسیدم. همین که در مورد شغل فعلی‌اش می‌گفت، او یک کابوس خیلی واقعی را توصیف کرد.

«سندی، چرا روی پرستاری به‌عنوان یک شغل تصمیم‌ گرفتی؟» پیشانی او قوسی گرفت، چشمانش برقی زد، همین‌طور که درباره‌ی اشتیاق و علاقه‌ی شدید خود برای درمان بیماران صحبت می‌کرد. وقتی از او پرسیدم آیا مدیریت کردن مردم را دوست دارد او خود را جمع کرد و یک‌بار دیگر پشت اشک‌ها جنگید. «من پست اجرایی را گرفتم زیرا درآمد بیش‌تری داشت، اما از آن متنفرم.»

سندی رؤیای خود را گم کرده است. آیا می‌توانم او را کمک کنم تا دوباره پیدایش کند؟

«سندی، چه اتفاقی می‌افتد اگر از کارفرمای خود تقاضای تنزل رتبه کنید؟» چند ثانیه گذشت. او به‌نظر گیج می‌رسید. مردم این کار را نمی‌کنند، می‌کنند؟

شما عاشق درمان مردم هستید. نه مدیریت کردن آن‌ها. اگر کارفرمای شما تنزل رتبه ‌ندهد، آیا می‌توانید کاری در جایی دیگر در رابطه با درمان بیماران پیدا کنید؟ همان‌طور که ما بر روی گزینه‌های او کار می‌کردیم، سندی سینه جلو می‌داد، تصمیم از طریق او دنبال شد. یک برنامه شکل گرفت تا پایان سمینار او آن‌چه را که می‌بایست انجام می‌داد را فهمید و آماده بود تا انجام دهد. او خیلی از من تشکر کرد و یک بررسی درخشان ارائه داد.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

meysam
۱۳۹۶/۰۳/۱۵

به نظرم این نسخه ناقص و بد ترجمه شده چون پیوستگی بین فصل ها و موضوعات هرفصل‌خیلی کمه و بعضی کلمات خوب ترجمه نشده

[علیرضا]
۱۳۹۶/۱۱/۰۵

توصیه میکنم قبل از خرید نمونه رو بخونید اگه باهاش کنار اومدین بخرید کتاب رو

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
سلول‌های خود را شاد سازید مغز شما یک کتاب داروسازی واقعی برای شادی طبیعی دارد. داروهای اعصاب- اندورفین‌ها، سروتونین، اکسی‌توسین و دُپامین ـ فقط در انتظار آزاد شدن آن‌ها برای هر عضو و سلول در بدن‌تان باشید. روشی که می‌خورید، حرکت می‌کنید، استراحت می‌کنید و حتی حالت چهره‌ای شما می‌توانند میزان احساس خوب شیمیایی بدن‌تان یا «عصاره‌ی خوبی» در توجه شما را تغییر دهد. مقداری عصاره‌ی خوبی را به لبخند اضافه کنید. دانشمندان کشف کرده‌اند که لبخند زدن هورمون‌های استرس را کاهش می‌دهد و مواد شیمیایی خوشی بالا برده می‌شود که باعث افزایش سلول‌های T بدن می‌شوند، به‌مرور زمان در‌می‌یابید که لبخند زدن حتی به‌صورت تصنعی به یک لبخند واقعی منجر می‌شود.
مجید مبلغی

حجم

۱۹۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱۹۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان