دانلود و خرید کتاب دانستنی های ضروری در مراقبت از سالمندان روح انگیز علیرضایی شهرکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دانستنی های ضروری در مراقبت از سالمندان اثر روح انگیز علیرضایی شهرکی

کتاب دانستنی های ضروری در مراقبت از سالمندان

معرفی کتاب دانستنی های ضروری در مراقبت از سالمندان

کتاب دانستنی های ضروری در مراقبت از سالمندان نوشتهٔ روح انگیز علیرضایی شهرکی و الهام رضاییان کوچی و نرجس خسروی سامانی است و انتشارات کنکاش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب دانستنی های ضروری در مراقبت از سالمندان

پیری یک عارضه حتمی و قطعی در زندگی انسان شناخته و پذیرفته ‌شده است. در زمان‎های گذشته تعداد اندکی از افراد به سنین پیری می‎رسیدند، اما در جهان کنونی پیشرفت‎های فناوری و بهداشتی باعث شده تا افراد سال‎های بیش‌تری عمر کنند و مرگ آن‌ها در سنین بالاتری اتفاق افتد؛ در نتیجه در حال حاضر، افراد بیش‌تری، می‌توانند سنین پیری را تجربه نمایند. جمعیت افراد مسن، در جهان رو به افزایش است و پیری جمعیت را می‌توان و باید به‌عنوان یک دستاورد مثبت در ارتباط با بهبود مراقبت‌های بهداشتی، هزینه‌های بیشتر دولت برای تأمین اجتماعی و سایر برنامه‌های رفاه اجتماعی مرتبط با سن و همچنین تغییر در سبک زندگی، مانند سیگار کشیدن کمتر و ورزش بیشتر در نظر گرفت.

سالمندی، یک مرحله حساس از زندگی است و همین موضوع، اهمیت مراقبت از سالمندان را بیشتر می‌کند. افراد مسن برای داشتن یک زندگی سالم و بدون نگرانی و اضطراب به مراقبت و آسایش نیاز دارند، انجام اقدامات لازم، برای ارائه آنچه که سالمندان عزیز با افزایش سن نیاز دارند، آن‌ها را برای کامروایی در سال‌های آخر زندگی خود آماده می‌کند.

کمبود منابع در حوزه‌ٔ مراقبت‌های دوران سالمندی در زبان فارسی، افزایش روزافزون نیاز به مراقب سالمند و لزوم آموزش مراقبین، انگیزه تهیه کتاب حاضر است. کتاب دانستنی های ضروری در مراقبت از سالمندان از بیانات دو تن از متخصصان حوزه سالمندی کشور، جناب آقای دکتر احمد دلبری، متخصص طب سالمندان، عضو هیئت‌علمی دانشگاه، رئیس مرکز تحقیقات سالمندی و رئیس انجمن علمی سالمندان و سرکار خانم دکتر راحله علیمرادزاده، متخصص طب سالمندان و عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی و مصاحبه‌ای، در مورد مسائل و مشکلات دوران سالمندی و اهمیت و اصول مراقبت صحیح در دوران سالمندی، جمع‌آوری و نوشته‌شده است.

خواندن کتاب دانستنی های ضروری در مراقبت از سالمندان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این اثر یکی از کتاب‌های مناسب سالمندان است. موضوعات ارائه‌شده در این کتاب با بیان ساده، علمی و کاربردی و به‌گونه‌ای است که می‌تواند برای مراقبان و پرستاران سالمندان، گروه سنی میانسالان قبل از رسیدن به مرحله سالمندی، سالمندان و علاقه‌مندان مورداستفاده قرار گیرد. همچنین، منبعی مناسب برای استفاده کارکنان مراکز بهداشتی-درمانی، به‌عنوان اولین سطح ارائه‌دهنده خدمات بهداشتی و پیشگیری در جامعه، جهت آموزش خانواده‌هاست.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۱ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۱ صفحه

قیمت:
۶۴,۰۰۰
تومان