دانلود و خرید کتاب راهنما و دستور کار آزمایشگاه فیزیک پایه ۲ (جلد اول) فاطمه دباغ کاشانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنما و دستور کار آزمایشگاه فیزیک پایه ۲ (جلد اول) اثر فاطمه دباغ کاشانی

کتاب راهنما و دستور کار آزمایشگاه فیزیک پایه ۲ (جلد اول)

معرفی کتاب راهنما و دستور کار آزمایشگاه فیزیک پایه ۲ (جلد اول)

کتاب راهنما و دستور کار آزمایشگاه فیزیک پایه ۲ (جلد اول) نوشتهٔ فاطمه دباغ کاشانی است و انتشارات فناوری نوین آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب راهنما و دستور کار آزمایشگاه فیزیک پایه ۲ (جلد اول)

هدف از تدوین این کتاب ارائه مفاهیم بنیادین فیزیک در قالب آزمایش‌ها برای درس فیزیک پایه (۲) به‌منظور استفاده دانشجویان علوم پایه و مهندسی است. این آزمایش‌ها بر اساس سرفصل مصوب درس آزمایشگاه فیزیک پایه (۲) وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تدوین‌شده است. آزمایش‌های این کتاب، اقتباسی از مجموعه آزمایش‌های طراحی‌شده توسط شرکت لیبلد است. این شرکت از معتبرترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های تولیدکننده ادوات آزمایشگاهی دانشگاهی به‌ویژه در حوزه فیزیک در دنیا است که در کشور آلمان فعالیت می‌کند. لازم به ذکر است که این آزمایش‌ها طبق امکانات موجود در ایران به‌روزآوری شده و بسیاری از این ادوات در شرکت‌های داخلی با هزینه مناسب قابل تهیه است. اغلب این آزمایش‌ها چندین سال در آزمایشگاه فیزیک پایه (۲) دانشگاه علم و صنعت ایران اجراشده و بر اساس تجربیات نویسنده از نظر زمان انجام آزمایش‌ها و تکرارپذیری آن‌ها بهینه‌شده‌اند. این آزمایش‌ها به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که در هر جلسه هر یک از گروه‌های دانشجویی حاضر در آزمایشگاه می‌توانند آزمایش‌های متفاوت از یکدیگر (و نه هماهنگ و یکسان) را انجام دهند. بنابراین قابلیت به‌کارگیری ۱۲ آزمایش از ۲۰ آزمایش بر اساس امکانات موجود با صرف هزینه کمتر وجود دارد. بنابراین اساتید با توجه به امکانات موجود می‌توانند در هر ترم آزمایش‌های مربوط به همان ترم را به‌کار گیرند و بر تنوع اطلاعات ارائه‌شده به دانشجویان بیفزایند.

این کتاب در سه بخش تدوین‌شده است. در بخش اول کتاب به اصول تدوین گزارش‌کار (نحوه نگارش، بخش‌های ضروری در تدوین، معرفی خطاها، ارقام با معنا، رسم نمودار و سایر موارد) پرداخته می‌شود. علاوه بر موارد مذکور، معرفی ادوات اساسی مورداستفاده در آزمایشگاه به‌عنوان نمونه‌ای از ادوات موجود در کشور صورت می‌پذیرد. در بخش دوم، دستور کار ۲۰ آزمایش فیزیک پایه (۲) آورده شده است. بخش سوم شامل دو قسمت است؛ قسمت اول نمونه‌ای از داده‌های حاصل از آزمایش همراه با رسم نمودارهای مرتبط با آن، قسمت دوم: فرم خام ارائه گزارش اولیه آزمایش‌ها.

خواندن کتاب راهنما و دستور کار آزمایشگاه فیزیک پایه ۲ (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دبیران فیزیک پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۱ صفحه

حجم

۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۱ صفحه

قیمت:
۳۹,۵۰۰
تومان