دانلود و خرید کتاب ریاضی عمومی ۲ مهدی نجفی خواه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ریاضی عمومی ۲ اثر مهدی نجفی خواه

کتاب ریاضی عمومی ۲

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ریاضی عمومی ۲

کتاب «ریاضی عمومی ۲» نوشتۀ مهدی نجفی خواه است و انتشارات فناوری نوین آن را منتشر کرده است. این کتاب جلد دوم مجموعۀ ۲ جلدی ریاضی عمومی است.

درباره کتاب ریاضی عمومی ۲

 کتاب ریاضی عمومی ۲، جلد دوم یک مجموعۀ ۲ جلدی با موضوعات حساب دیفرانسیل، انتگرال و هندسۀ تحلیلی است. جلد اول ریاضی عمومی ۱ و جلد دوم ریاضی عمومی ۲ نام دارند. موضوع اصلی در حساب دیفرانسیل، انتگرال و هندسۀ تحلیلی، آشناکردن مخاطبان با جنبه‌های محاسباتی آنالیز ریاضی کلاسیک است. در آنالیز ریاضی کلاسیک خواص توابع بین فضاهای اقلیدسی مورد مطالعه قرار می‌گیرد و شامل ۳ بخش اساسی حد، ‌مشتق و انتگرال می‌شود. در کتاب ریاضی عمومی ، توابع به فرم به بخش‌های مختلف تقسیم می‌شود و مرحله به مرحله مورد بررسی قرار می‌گیرد. کتاب ریاضی عمومی ۱ و ۲ مرجعی مناسب و مطابق سرفصل‌های مصوب وزرات علوم، تحقیقات و فناوری است، مثال‌های متنوعی را در برمی‌گیرد و دارای تعداد زیادی تمرین و مسئله است. یکی از ویژگی‌های این مجموعه این است که استفاده از نرم افزار میپل آموزش داده شده که باعث افزایش سرعت در آموزش و یادگیری می‌شود.

کتاب ریاضی عمومی ۲ در ۹ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: جبر خطی»، «فصل دوم: هندسه تحلیلی»، «فصل سوم: توابع برداری»، «فصل چهارم:توابع چندمتغیره و حد آن‌ها»، «فصل پنجم:مشتق و کاربردهایش»، «فصل ششم: انتگرال دوگانه»، «فصل هفتم: انتگرال سه گانه»، «فصل هشتم: انتگرال خط» و «فصل نهم: انتگرال سطح»

فصل اول کتاب ریاضی عمومی ۲ به جبر خطی اختصاص دارد که مقدمه‌ای برای درک هندسۀ تحلیلی است و در فصل دوم مورد بررسی قرار می گیرد. فصل سوم دربارۀ توابع برداری است و آنالیز این مدل توابع توضیح داده می‌شود. فصل چهارم تا هفتم کتاب ریاضی عمومی ۲ به مطالعۀ تواع چند متغیره اختصاص دارد و مباحث حد،‌مشتق، و انتگرال توابع چند متغیره بررسی می‌شود. فصل هشتم انتگرال روی منحنی‌ها مطرح می‌شود، کاربردهای آن مورد بررسی قرار می گیرد و قضیۀ گرین بیان می‌شود. فصل نهم مبحث انتگرال بر رویه‌ها مطرح و قضیۀ استوکس و گاوس بیان می‌شود.

خواندن کتاب ریاضی عمومی ۲ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ریاضی، دانشجویان و اساتید پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۶۷ صفحه

حجم

۱۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۶۷ صفحه

قیمت:
۸۵,۹۰۰
تومان