دانلود و خرید کتاب تخته بازی سرزمین دایناسورها کریستن رابسن ترجمه سمیه حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تخته بازی سرزمین دایناسورها اثر کریستن رابسن

کتاب تخته بازی سرزمین دایناسورها

معرفی کتاب تخته بازی سرزمین دایناسورها

کتاب «تخته بازی سرزمین دایناسورها» نوشتۀ کریستن رابسن و ترجمۀ سمیه حیدری است و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است. کتاب تخته بازی سرزمین دایناسورها قرار است بچه‌ها را به دنیای شگفت‌انگیز دایناسورها ببرد و با بازی‌های آموزنده آن ها را سرگرم ‌کند.

درباره کتاب تخته بازی سرزمین دایناسورها

دایناسورها برای کودکان سرشار از شگفتی هستند. دنیای دایناسورها به زمانی برمی‌گردد که هیچ انسانی بر روی زمین وجود نداشت. عظیم‌الجثه بودن و طیف گستردۀ این موجودات باعث شده است که کودکان به آن‌ها علاقه و تمایل ویژه‌ای نشان بدهند و به تفاوت دایناسورها با هم از نظر ظاهری، غذاها و محل زندگی‌شان توجه کنند.

در کتاب سرزمین دایناسورها از مجموعۀ تخته بازی،‌ کودکان وارد دنیای دایناسورها می‌شوند و در خلال بازی‌های مختلف با بیش از ۳۰ نوع دایناسور آشنا می‌شوند. ویژگی هرکدام از آن‌ها، خزنده بودنشان، توانایی یا عدم توانایی برای پرواز،‌ غذاهایی که می‌خورند و همین‌طور محل زندگی‌شان به طور خلاصه در کتاب توضیح داده شده است. نام‌های دشوار دایناسورها بر خلاف تصور برای کودکان بسیار جذاب است. آن‌ها برای مثال گالیمیموس زرد می‌خواهد غذا بخورد و بچه‌ها باید دور لانه‌ای که ۵ تا تخم داخل آن است خط بکشند. یا اینکه باید تفاوت‌های مگاراپتوران‌ها را پیدا کنند. این بازی‌ها و تمرینات ضمن تقویت ذهن کودکان بسیار هیجان‌انگیز و جذاب است و ساعت‌ها آن را سرگرم می‌کند. 

مجموعۀ تخته بازی شامل ۴ جلد است که باهدف آموزش، تقویت ذهن و همچنین سرگرمی برای کودکان طراحی شده است. جلدهای دیگر این مجموعه عبارت است از: «سرزمین تک‌شاخ‌ها»، «حیوانات جنگل»، «حیوانات باغ‌وحش». جواب تمرین‌های کتاب هم در پایان کتاب قرار دارد.

خواندن کتاب تخته بازی سرزمین دایناسورها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های آموزشی تقویت ذهن کودکان، کودکان ۴ تا ۸ ساله و کسانی که می‌خواهند فرزندانشان را با کتاب سرگرم کنند پپیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تخته بازی سرزمین دایناسورها

«براکیوساروس دایناسور خیلی خیلی بزرگی بود؛ گردنش آن‌قدر دراز بود که می‌توانست برگ بلندترین درخت‌ها را هم بخورد. 

تریزیناساروس بزرگ و چاق بود؛ پنجول‌های پهن و زرگی داشتکه با آن‌ها کلی غذا جمع می کرد».


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۱۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۳۳,۹۰۰
۱۶,۹۵۰
۵۰%
تومان