دانلود و خرید کتاب عملیات پایدار و مدیریت زنجیره تأمین ملانی ا. کری ترجمه مهدی بقائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عملیات پایدار و مدیریت زنجیره تأمین اثر ملانی ا. کری

کتاب عملیات پایدار و مدیریت زنجیره تأمین

نویسنده:ملانی ا. کری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب عملیات پایدار و مدیریت زنجیره تأمین

کتاب «عملیات پایدار و مدیریت زنجیره تأمین» نوشتۀ ملانی ا. کری و ترجمۀ مهدی بقائی و یعقوب یزدان مهر است و انتشارات نمای علم آن را منتشر کرده است. موضوع این کتاب معرفی رویرکرد پایداری در زنجیرۀ تأمین و چگونگی رسیدن به اهداف پایداری است. 

درباره کتاب عملیات پایدار و مدیریت زنجیره تأمین

در سال‌های اخیر مدیریت عملیات رویکرد جدیدی اتخاذ کرده است که پایداری زنجیرۀ تأمین است. این رویکرد موضوعی مرتبط با کسب‌وکار است که بر زنجیرۀ تأمین سازمان اثر می‌گذارد. هدف و منظور از عملیات پایدار این است که هم سودآوری داشته باشد و هم فعالیت شرکت و سازمان و دوام منابع جهت استفاده در آینده بلندمدت باشد و این امر یعنی رسیدن به موضوع پایداری کار راحتی نیست.

ادعاها و تبلیغات زیادی دربارۀ پایداری وجود دارد،‌محصولات و تولیدات جدیدی که مدعی هستند با انتشار کربن صفر تولید می‌شوند و حمل‌ونقل پاک دارند. پایداری ممکن است موردتوجه بوده و تحقق پیدا کرده باشد اما از طرف دیگر گزارش‌ها عدم پیشرفت کافی در کاهش انتشار ۲CO و دستیابی به اهداف پایداری را نشان می‌دهند. یکی از دلایل عدم پیشرفت در رسیدن به اهداف پایداری عدم سرعت در تصمیم‌گیری و توقف اجرا است. کتاب عملیات پایدار و مدیریت زنجیرۀ تأمین به بررسی این موضوع و چگونگی رسیدن به این امر مهم می‌پردازد.

محصولات پایدار، طراحی محصولات پایدار، تولید پایدار، مدیریت ناب، سرویس‌دهی و خدمات، نقش زنجیره تأمین در پایداری، زنجیره تأمین مشارکتی، تأمین منابع و تدارکات پایدار، حمل‌ونقل پایدار و لجستیک، زنجیره‌های تأمین معکوس و اقتصاد دایره‌ای از جمله موضوعاتی است که در کتاب عملیات پایدار و مدیریت زنجیرۀ تأمین موردبحث و بررسی قرار می‌گیرد. 

خواندن کتاب عملیات پایدار و مدیریت زنجیرۀ تأمین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و فعالان حوزۀ کسب‌و‌کار پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب عملیات پایدار و مدیریت زنجیرۀ تأمین

«علی‌رغم توافق قابل‌توجه در مورد فوریت و اهمیت پایداری، SDG در رقابت دائمی با سایر روندها و تحولات در جامعۀ جهانی است که تأکید بیشتری بر پایداری دارد. یک‌روند بزرگ «یک تغییر کلی در تفکر یا رویکردی است که بر کشورها، صنایع و سازمان‌ها تأثیر می‌گذارد» (ص.۳) گرایش‌های بزرگ می‌توانند فوریت هایی را که ما با آن اهداف پایداری را دنبال می کنیم، با تغییر بافت اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی که در آن مردم، شرکت ها و مؤسسات مجبور به زندگی و تجارت هستند، تسریع یا به تأخیر بیندازند. سازمان ملل روندهای بزرگ را به عنوان مظهر احتمالی پیشرفت بشر یا نشانه‌ای از شکست در سیاست توصیف می کند. روندهای بزرگ شامل تغییرات جمعیتی، شهرنشینی، تغییر در قدرت اقتصادی جهانی و فناوری دیجیتال است» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان