دانلود و خرید کتاب تئاتر یوجنیو باربا ترجمه آزاده احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب تئاتر

کتاب تئاتر

ویراستار:لیوئیس مسگراو
انتشارات:نشر هنوز
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تئاتر

کتاب تئاتر (انزوا، حرفه و طغیان) نوشتهٔ یوجنیو باربا، ویراستهٔ لیوئیس مسگراو و ترجمهٔ آزاده احمدی است. نشر هنوز این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب تئاتر

کتاب تئاتر (انزوا، حرفه و طغیان) [Theatre: Solitude, Craft, Revolt] به هنر تئاتر یا نمایش پرداخته است. این کتاب بخش‌هایی دارد همچون «تئاترِ گسست»، «تمرین‌کردن»، «واژه‌ها و حضور»، «مکالمه با برشت»، «تئاتر اوراسیا» و «چکامه برای پیشرفت - یک باله». بخوانید در باب تئاتر از منظر یوجینیو باربا.

خواندن کتاب تئاتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب تئاتر از منظر یوجینیو باربا پیشنهاد می‌کنیم.

درباره یوجینیو باربا

یوجینیو باربا (Eugenio Barba) در ۲۹ اکتبر ۱۹۳۶ در بریندیزی ایتالیا به دنیا آمد. او کارگردان تئاتر و نویسندهٔ اهل ایتالیا است که در دانمارک در شهر هولشتبرو زندگی کرده است. باربا مؤسس گروه تئاتر مطرح «اودین تئاترت» (Odin Teatret) و مدرسهٔ بین‌المللی انسان‌شناسی تئاتر است که هر دوی آن‌ها در هولستبروی دانمارک واقع شده است. در طول دهه‌های گذشته، یوجینیو باربا ۶۵ نمایش را با گروه اودین تئاترت و گروه «تئاترو موندی» کارگردانی کرده است که آماده‌شدن برخی از آن‌ها دو سال طول کشیده است. از آثار مکتوب او می‌توان به «نمک؛ تئاتر به‌مثابهٔ زندگی» و «کارگردانی و دراماتورژی» و «تئاتر، انزوا، حرفه و طغیان» و «درخت؛ تئاتر به‌مثابهٔ زندگی» و «سرزمین خاکسترها و الماس ها» اشاره کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۱۲ صفحه

حجم

۸٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۱۲ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
۱۲۰,۰۰۰
۲۰%
تومان