دانلود و خرید کتاب دوازده ستون موفقیت جیم ران ترجمه امیرحسن مکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دوازده ستون موفقیت اثر جیم ران

کتاب دوازده ستون موفقیت

معرفی کتاب دوازده ستون موفقیت

کتاب دوازده ستون موفقیت اثری ارزشمند از جیم ران است. ران در این کتاب با مطالبی جالب و خواندنی، مهم‌ترین نکات موفقیت و راه‌های رسیدن به آن‌ها را به ما معرفی می‌کند. این کتاب یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های جیم ران در سراسر جهان است.

درباره کتاب دوازده ستون موفقیت

همه‌ی انسان‌ها در آرزوی موفقیت و رسیدن به هدف‌هایشان به سر می‌برند، اما درنهایت تعداد کمی از آن‌ها به آرزوی قلبی خود می‌رسند! در واقع اکثر مردم به زندگی‌ای بی‌حاصل تن می‌دهند، بدون اینکه از قابلیت‌های نامحدود خود برای پیشرفت و رسیدن به خوشبختی استفاده کنند. در این دنیا هیچ چیز با ارزشی، راحت و فقط از روی شانس به‌دست نمی‌آید و باید برای به‌دست آوردن آن تلاش کنی. افراد موفق، به این دلیل که شایستگی آن‌ را داشته‌اند به موفقیت دست یافته‌اند و شایستگی آنان به این علت حاصل شده است که با اصول موفقیت آشنایی بودند و از آن‌ها استفاده کرده‌اند. جیم ران و کریس وایدنر هر دو از برجسته‌ترین افراد در آموزش موفقیت و رشد فردی در دنیا به‌ شمار می‌روند. از همان اول با خاطرات و داستان‌های واقعی افراد سروکار داریم که بدون اشاره‌ی مستقیم نویسنده می‌تواند پیامش را به مخاطب منتقل کند. در داستان‌ها و خاطرات واقعی و نیمه‌واقعی این کتاب، نویسنده اصلا از بحث‌های علمی درباره‌ی نظریاتش صحبت نمی‌کند. این سبک نوشتن کمک می‌کند کتاب از فضای خشک و کسالت‌بار دور شود و حال و هوای جذابی داشته باشد. این کتاب ابتدا ممکن است شما را سر شوق بیاورد، یا از این که تا الان دست روی دست گذاشته بودید و از این چیزها خبر نداشتید، احساس ناراحتی بکنید. جیم ران مثل یک دوست صمیمی و دلسوز این کتاب را برای ما نوشته تا بتوانیم راه‎‌های موفقیت را بدون دردسر یاد بگیریم.

تمرین‌ها و راهکارهای این کتاب برای شروع تغییر در زندگی ما طراحی شده‌اند. پس نمی‌توانیم فقط مطالب را بخوانیم و آن‌ها را در ذهنمان جمع کنیم. بهترین روش برای خواندن این کتاب این است که فصل‌های کتاب را باحوصله بخوانیم و تمرین‌هایی که در آن گفته شده را در زندگی اجرا کنیم. بعد از مدتی می‌بینیم که کیفیت زندگی خودمان چقدر تغییر کرده است.

چرا باید کتاب 12 ستون موفقیت را مطالعه کنیم؟

این کتاب راهکارهایی برای موفقیت به ما ارائه می‌دهد که در مدت کم و فقط با تمرین می‌توانیم زندگی‌مان را تغییر دهیم. تکرار راهکارهای این کتاب تبدیل به عادت شما در زندگی می‌شود و می‌تواند تاثیر زیادی در زندگی شما داشته باشد

خواندن این کتاب را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

این کتاب فرای سن‌وسال، جنسیت و مرزهای جغرافیایی نوشته شده است. از صاحبان کسب و کارهای بزرگ تا پدر و مادرهایی که می‌خواهند فرزندان بهتری تربیت کنند، همه مخاطبان این کتاب هستند. این کتاب برای کسانی است که به دنبال تعریف جدید و ساده‌ای از موفقیت هستند، آن‌ها می‌توانند در این کتاب چیزهایی یاد بگیرند که زندگی‌شان را برای همیشه تغییر دهد.

درباره جیم ران

جیم ران پدر فلسفه‌ی تجارت است. این نویسنده و سخنران انگیزشی در سال 1930در آمریکا متولد شده است. مردم زیادی در دنیای روان‌شناسی توانسته‌اند با استفاده از آموزش‌های این فرد، به چهره‌های موفق و سرشناس در دنیا تبدیل شوند. «آنتونی رابینز»، «برایان تریسی»، کسانی هستند که از دل تفکرات ران ظهور کرده‌اند و به دنیا معرفی شده‌اند. جیم ران علاوه بر برگزاری سمینار و کارگاه‌های آموزشی، کتاب‌های زیادی هم درمورد موفقیت نوشته است. بعضی از کتاب‌های او عبارتند از جادوی کار پاره وقت، فرزانگی و «قاتل شما کیست»، که در ایران هم بارها ترجمه و چاپ شده‌اند.

جیم ران اعتقاد دارد در برخورد با مشکلات زندگیمان بهتر است به‌جای آرزو کردن برای کوچک‌تر شدن آن‌ها، خودمان را بزرگ و قوی کنیم تا بتوانیم با آن‌ها مقابله کنیم؛ آن‌وقت می‌توانیم هر چالشی را بقبول کنیم و با قدرت بیشتری با آن روبه‌رو شویم. او همیشه تاکید زیادی روی انضباط دارد. درواقع او همیشه رمز موفقیتش را در نظم و انضباط می‌داند. او باور دارد که از طریق نظم دادن به کارها در زندگی و برنامه‌ریزی درست می‌توانیم به اهداف بزرگی دست پیدا کنیم. او انضباط را مسیری بین هدف و پیشرفت می‌داند. او ارتباطی پایدار میان تلاش، موفقیت و شادی می‌بیند. از دید ران تلاش برای موفقیت می‌تواند مسیری نه پر از سختی، بلکه پر از شادی باشد و در این میان انگیزه است که مثل نیرویی محرکه فرد را به سمت جلو می‌برد و به تلاش‌هایش معنا می‌دهد. آموزه‌ها و افکار این نویسنده‌ی بزرگ هنوز هم روی خیلی از افراد دنیا تاثیرگذار است. جیم ران، در سال 2009 پس از 1 سال و نیم مبارزه با بیماری فیبروز ریه، در سن 79 سالگی درگذشت.

تا سن ۲۵ سالگی مانند همه خیلی از مردم جیم ران نیز نمی‌دانست به کجا می‌رود. در همین زمان با کارآفرینی به نام جان ارل شف آشنا شد؛ به‌طوری‌که جذب، جذبه و فلسفه زندگی او شد. هم‌چنان‌که زمان می‌گذشت، ران فهمید بیشتر مردم دوست دارند داستان از فرش به عرش رفتن و فلسفه‌ی رشد او را بدانند. پس از آن، ران تا زمان مرگش به مدت ۴۰ سال تجربه‌ی زندگیش را در سمینارهایش بیان می‌کرد. او در سال ۱۹۸۵برنده‌ی جایزه‌یCPAE از انجمن سخن رانان ملی آمریکا شد. او هم‌چنین علاوه بر نویسنده چندین برنامه ویدئویی نیز ساخته است. او در مجموع 17 کتاب تالیف کرده است.

فهرست کتاب دوازده ستون موفقیت

سخن مترجم آنچه دیگران درباره‌ی کریس وایدنر گفته‌اند … آنچه دیگران درباره‌ی جیم ران گفته‌اند … پیشگفتار (1) پیشگفتار (2) برخورد اتفاقی زندگی سالم موهبت روابط تحقق اهداف استفاده‌ی درست از زمان با بهترین آدم‌ها همنشین شو همه‌ی عمر مشغول یادگیری باش همه‌ی زندگی فروش است رشد مالی تابع رشد فردی است یک رابطه‌ی مؤثر باعث ایجاد تفاهم می‌شود دنیا همیشه به یک رهبر بزرگ نیاز دارد میراثی از خود به یادگار بگذار درباره‌ی نویسندگان کریس وایدنر

بخش‌هایی از کتاب دوازده ستون موفقیت

«نخوندن کتاب چطور به ضررم تموم می‌شه؟» «از خیلی جهات به ضررت تموم می‌شه. در واقع، من فکر می‌کنم که نگرش تو نسبت به کتاب تو رو ده، بیست سال از زندگی عقب انداخته. ببین، با خوندن کتاب وارد دنیای وسیع و جدیدی از دانش و معرفت می‌شیم. تا حالا دلت نخواسته مهمان و همنشین رهبران بزرگ و اندیشمندان مشهور باشی؟ با خوندن کتاب‌هاشون می‌تونی به این خواسته‌ت برسی. خواندن کتاب تو رو با اندیشه‌های تازه آشنا می‌کنه و اندیشه‌های تازه مانند بذرهایی‌ هستند که در ذهن و دل ما رشد می‌کنن و اگه ازشون استفاده کنیم، باعث موفقیت و پیشرفت ما می‌شن. مایکل، اگه پیوسته دانش و اندیشه‌هایی که زندگیت رو به جلو می‌برن دنبال نکنی، چطور می‌تونی رشد و پیشرفت کنی؟

معرفی نویسنده
عکس جیم ران
جیم ران
آمریکایی | تولد ۱۹۳۰ - درگذشت ۲۰۰۹

امانوئل جیمز ران که با نام کوتاه و مستعار جیم ران شناخته می‌شود، در ۱۷ سپتامبر ۱۹۳۰ در واشنگتن آمریکا به دنیا آمد. خانواده‌ی او کشاورز بودند و تنها دارایی‌شان یک زمین کشاورزی بود. او در زمانه‌ای زندگی می‌کرد که هر فرزندی در بهترین حالت آینده‌ای شبیه به پدرش می‌داشت و تنها گزینه‌ای که برای او وجود داشت این بود که پا جای پای پدر خودش بگذارد. بنابراین تنها پیش‌بینی که درمورد جیم وجود نداشت این بود که در سی سالگی یک میلیونر و یک آموزگار مشهور شود!

نظرات کاربران

Pari-Naz📚
۱۳۹۸/۰۷/۲۲

کتاب خوبی بود ولی تا موقعی که آدم اراده و همت نداشته باشه بهترین کتاب هم که باشه بدردش نخواهد خورد. (منو یاد کتاب حکایت دولت و فرزانگی مینداخت!)

عارف
۱۳۹۸/۰۳/۰۴

عالی بود واقعا و الکی نبود تعریفی ک شنیده بودم از این کتاب پیشنهاد میکنم حتما بخونید بریده هایی هم گذاشتم که اگه دوست داشتید بخونید جالبه

Dexter
۱۳۹۶/۰۶/۱۶

واقعا عالیه..کیف کردم

باران بهاری
۱۳۹۸/۱۲/۲۰

نسخه ی چاپی رو به چه اسمی بخوام از کتابفروشی ها؟

Rezi#
۱۳۹۶/۰۸/۰۵

بی نظیره این کتاب،خوشحالم که اینجام گذاشتن حتما بخونین کمکتون میکنه..از نظر محتوایی پر مفهوم و منطقیِ. دسخوش♥ツ

Samira G
۱۳۹۸/۱۰/۲۲

خیلی کتاب خوبیه خیلی اگه می‌خواین تو زندگی موفق بشین و شخصیت کامل و عالی ای داشته باشین حتما این کتاب کمک بزرگی به شما خواهد کرد.

__mohadeseh.b__
۱۳۹۸/۰۴/۲۹

اوضاع فقط وقتی عوض میشه که خودت عوض بشی!✌ ----------------------------- کتاب خوبی بود که دوازده ستون موفقیتو در قالب داستان بیان کرده بود و هر کدومو توضیح داده بود.

امین
۱۳۹۷/۰۶/۲۲

فوق العاده حتما بخونیدش

farhad
۱۳۹۹/۰۵/۱۷

کتاب خوبی هست، ارزش خوندن داره👌

کاربر عادل
۱۳۹۹/۰۳/۰۱

یک کتاب کم نظیر. جهت دهنده به نگرش انسانها

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۳۲)
"مسأله این نیست که خرید کتاب چقدر گرون تموم می‌شه، مسأله اینه که اگه کتاب نخونی چقدر برات گرون تموم می‌شه! "
seyed
بیشتر مردم نمی‌شنون، بلکه فقط منتظر می‌شن تا طرف مقابل لحظه‌ای برای نفس کشیدن مکث کنه، تا اونا بتونن وسط حرفش بپرن و دیدگاه خودشون رو بگن.
seyed
وقت، تنگ‌تر از اون چیزیه که هر یک از ما فکرش رو می‌کنیم. هر چه تعداد آدم‌هایی که این حقیقت رو درک می‌کنن بیشتر باشه، تعداد اونایی که طور دیگه‌ای زندگی می‌کنن هم بیشتر میشه.
seyed
«چند راه برای یادگیری و پیشرفت در زندگی وجود داره. اولیش کتاب خوندنه. دومیش سرمشق گرفتن از آدمای موفقه. و سومین راه اینه که از تجربیات خودمون پند بگیریم و ببینیم کجا درست، و کجا اشتباه عمل کرده‌ایم.»
seyed
"همه‌ی ما باید پیه یکی از این دو درد رو به تنمون بمالیم: درد انضباط یا درد پشیمانی. فرقش اینه که سنگینی بار انضباط به اندازه‌ی مثقال، و سنگینی بار پشیمانی به اندازه‌ی خرواره. " مایکل، این سخن خیلی مهمه.»
seyed
«نکته این‌جاست که اکثر مردم پشتکار کافی برای موفقیت در کار یا زندگی ندارن.»
seyed
«نخوندن کتاب چطور به ضررم تموم می‌شه؟» «از خیلی جهات به ضررت تموم می‌شه. در واقع، من فکر می‌کنم که نگرش تو نسبت به کتاب تو رو ده، بیست سال از زندگی عقب انداخته. ببین، با خوندن کتاب وارد دنیای وسیع و جدیدی از دانش و معرفت می‌شیم. تا حالا دلت نخواسته مهمان و همنشین رهبران بزرگ و اندیشمندان مشهور باشی؟ با خوندن کتاب‌هاشون می‌تونی به این خواسته‌ت برسی. خواندن کتاب تو رو با اندیشه‌های تازه آشنا می‌کنه و اندیشه‌های تازه مانند بذرهایی‌ هستند که در ذهن و دل ما رشد می‌کنن و اگه ازشون استفاده کنیم، باعث موفقیت و پیشرفت ما می‌شن. مایکل، اگه پیوسته دانش و اندیشه‌هایی که زندگیت رو به جلو می‌برن دنبال نکنی، چطور می‌تونی رشد و پیشرفت کنی؟»
seyed
ما باید مطابق با نظریه‌هایی که به‌طور عمیق باورشان داریم و به دیگران توصیه‌شان می‌کنیم، زندگی کنیم. به این ترتیب است که به نظریات خود اعتبار می‌بخشیم.
seyed
«صداقت. آقای دیویس میگه که رابطه‌ی رهبر و پیرو بر اساس اعتماد استواره. اگه کسی بهت اعتماد نداشته باشه، ازت پیروی نمی‌کنه. پس، نگاه دقیقی به زندگیت بنداز و اطمینان حاصل کن که صداقت رو در همه‌ی سطوح زندگی رعایت کنی. اطمینان حاصل کن که حرف و عملت یکی باشه و در زندگی آدم روراستی باشی. همچنین، باید آدم خوش‌بینی باشی. مردم دوست دارن اونا رو به جایی بهتر از جای فعلی‌شون برسونی.»
seyed
رابطه فقط این نیست که چی بگی، بلکه باید بدونی که چه طور و چه وقت اونو به زبون بیاری و در عین حال، میزان پذیرش شنونده رو هم در نظر بگیری. و این فقط نصف قضیه‌ست. نصف دیگه‌ی قضیه اینه که شنونده‌ی خوبی باشی.
seyed

حجم

۷۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۷۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان