دانلود و خرید کتاب یانی در کلام ترجمه کوروش بنیادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یانی در کلام اثر دیوید رنسین

کتاب یانی در کلام

گردآورنده:دیوید رنسین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب یانی در کلام

کتاب یانی در کلام نوشتهٔ دیوید رنسین و ترجمهٔ کوروش بنیادی است. انتشارات کلیما این زندگی‌نامهٔ خودنوشتهٔ «یانی» با همکاری دیوید رنسین را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب یانی در کلام

کتاب یانی در کلام شما را با یکی از مشهرترین و مهم‌ترین هنرمندان موسیقی جهان آشنا می‌کند. یانیس کریسومالیس (Yiannis Chryssomallis) در ۱۴ نوامبر ۱۹۵۴ در کالاماتا به دنیا آمد. او معروف به «یانی» (Yanni) و یک موسیقی‌دان، پیانیست، نوازندهٔ کیبورد و آهنگساز مشهور اهل یونان و ساکن ایالات متحدهٔ آمریکا است. موسیقی یانی تلفیقی از سبک‌های جاز، موسیقی دورهٔ کلاسیک، سافت راک و موسیقی جهان است و بخش عمدهٔ آهنگ‌های او را سازهای موسیقی تشکیل می‌دهند. کتاب حاضر که زندگی‌نامهٔ خودنوشتهٔ یانی با همکاری دیوید رنسین است، شما را با نوازندگی، جهانی‌شدن، خلاقیت و... دررابطه‌با این هنرمند یونانی آشنا می‌کند.

خواندن کتاب یانی در کلام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران آشنایی با هنرمندان موسیقی و قالب زندگی‌نامه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب یانی در کلام

«نمی‌خواهم از رنگ مو و چشم، بلندی یا کوتاهی قد حرفی بزنم. اینها همه به وراثت مربوط می‌شوند. با برداشت عمومی از استعداد در حکم چیزی که با ما متولد می‌شود و زحمت زیادی برای داشتنش نباید بکشیم، مخالفم و اینکه بگویند کسانی که استعداد ندارند نیازی به رنجاندن خود برای به دست آوردنش ندارند هم برایم بی‌معنی است.

باز هم می‌گویم نه. تنها چیزی که نیاز دارید عشق است. اگر عاشق چیزی باشید، هوش آن را هم به دست می‌آورید. فقط عاشق کاری بشوید و بعد پدر خود را درآورید تا در آن به اوج برسید. عشق مانند سوخت خودرو است.

البته من قبول دارم که هر کدام از ما با استعدادهای بالقوه‌ای به دنیا می‌آییم که برخی از آنها نمایان می‌شوند و برخی دیگر به دلیل‌های مختلف و شرایط گوناگون، در سایه باقی می‌مانند و هیچ‌گاه کشف نمی‌شوند. اگر پدر موتسارت یک موسیقیدان نمی‌بود و اگر او در جایی دیگر بدون وسایل موسیقی در دسترسش زاده می‌شد، به موتسارتی که می‌شناسیم تبدیل نمی‌شد.»

نظرات کاربران

MuhammadReza
۱۴۰۲/۰۵/۱۹

این کتاب رو به علاقه‌مندان یانی و موسیقی بی‌کلام توصیه میکنم. پس از مطالعه این کتاب، فرد با نگاه خاص یانی به موسیقی آشنا میشه واقعا

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۸ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۸ صفحه

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان